ILGAZ ESLEM İNAN
Baş kahraman kitap onun ağzından anlatılmaktadır.Annesinin ölümünün sebebini hep babasına bağlamaktadır.Bu yüzden babasından nefret eden ve erkeklere karşı hep nefret duyguları besleyen.Kalbinin kapılarını erkeklere tamamen kapatmış 17 yaşındaki bir genç kız.
BERK ATAN (Sadece isim benzerliği hayran kurgu olan bir hikaye değildir)
Annesi ve babası ayrı olduğu için zengin ve çocuk sahibi olamayan amcası tarafından evlatlık alınmıştır.Fakat bundan Berk'in haberi yoktur.Hikaye içerisinde gelişmeler olacaktır.Berk yakışıklı fakat asi ve karanlık 19 yaşında bir erkektir.
AÇELYA ÖZKAN
Eslem'in annesinin ölümünden sonra yanında olan tek arkadaşı.Eslem'e rağmen fazla samimidir.Yani Eslem'in tam tersi özelliklere sahip olan 17 yaşındaki bir genç kız.
EZGİ İNAN
Eslem'in kuzeni.Genellikle Eslem'i kıskanan ve tam bir erkek avcısı 18 yaşında bir genç kız.
KAAN BARUTÇU
Berk'in en yakın arkadaşı.İntikam almak yerine affetmeyi seven , havalı bir zengin züppe.
Şimdikilik sadece bu kadar verdim.Umarım bu kadar vermem sizi meraklandırmıştır.Bir kaç bölüm yazıp öyle yayınlamayı düşünüyorum.
Kahramanlarımız hakkındaki görüşlerinizi yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim.
Bazen aşağıdaki gibi kendi yazdığım kısa paraglarflar atarım.♥SİZİ SEVİYORUM♥
× Bütün mevsimler sen şimdi. Hüzünlü gözlerinden bana doğru uçuşan martılardan, sabrımın katıksız bekleyişinden alıntılar yaptım sana, sırf bu yüzden. Sen molasındayım yani, bitirimhanelerinden çıkarıyorum bütün benleri, hazırlan ufkumun yüreğine uzanan yolculuğuna. Sana döküleceğim aşkın yamaçlarından, usul usul...