•2•

26 6 0
                                    

İyı okumalar

◇◇◇

BERK ATAN

Barda kavga ettiğim piçe küfürler savurarak mekandan çıkıp bir taksiye atladım.Gerçekten çok sinirliydim.Elim kanıyordu.

Sinirimi birşeylerden her an çıkartabilirim.Sinirimden ne yapacağımi şaşırmış halde dışarıyı izlerken.Bir zamanlar ortak olduğumuz ama şimdi babamın baş düşmanı olan Selim İnan'ın kızı Eslem İnan.

Hemen taksiye durmasını söyledim.Babamı aradım.

"Baba"derken sesim yükselmişti gerçekten çok sinirliydim.

"Ne oldu?"diye sordu sakince.Tepki vermesini beklerken.

"Selim amcanın kızı Eslem bu saatte sokakta tek başına"dememle bir kahkaha patlattı.Cidden keyfi yerinde gibi gözüküyordu.

"Hemen o kızı buraya getir"

"Nasıl getirey-"daha cümlemi tamamlamadan yüzüme kapanan telefon tepemde olan sinirlerimi dahada hoplatmıştı.

Taksiden inip yavaş adımlarla kıza yaklaştım.Benle gel desem kesinlikle gelmezdi.En iyisi etkisiz hale getirmekti.Bunu anca ağır birşeyi ensesine vurarak halledebilirdim.

Issız bir sokaktı.Geldiğimi farkettiği anda bana döndü.Elime aldığım parçayı ensesine hızla vurarak onu bayılttım.

Kızla taksiye binsem taksici iti kıllanır polisi arardı.Ama başka çarem yoktu.Kızı kucağıma alıp taksiye bindim.Bunu ona neden yapıyordum.Babamın ucuz intikamının bir parçası olacaktı.

Onu daha önce görmüştüm.Ama en son gördüğümde 13 yaşındaydık.Kafasını bacaklarima koyup bacaklarını diğer iki koltuğa uzattım.Yüzünü incelediğimde bisikletten düştüğündeki o küçük iz hâla duruyordu.Yüzünü daha önce hiç inceleme zamanım olmamıştı.

Oysa kahverengi gözleri küçük burnu beline gelen uzun dalgalı siyah saçları ve kusursuz hatlara sahip olan dudakları vardı.Yüzüde fiziği kadar mükemmeldi.

Eve geldiğimde taksiciye fazladan para vererek "Bu olaydan kimseye bahsetme yoksa senin icin kötü olur"diye tehdit ettim.

Kızı kucağıma alarak bir misafir odasına yatırdım.Sinem'e -yardımcımıza- "babam nerde?"diye sordum."İçerideler"dedi.Salonu göstererek.

Büyük adımlarla salona geçtim.Babam dışarıyi seyrediyordu.

"Ben geldim"dedim ukalaca."kız nerde?"sesi oldukça intikam dolu çıkmıştı."Misafir odasına yatırdım"dedim sakince.Babamın gözündeki intikam duygusu beni ürkütüyordu.

Evet belki haklıydı Selim denen o adam bizi yarıyolda bırakmıştı ama bunu masum suçsuz birinden çıkarması doğru birşey değildi.

Babam hızla misafir odasına çıkarken bende onun arkasından ilerliyordum.Babam odaya girdiğinde gözünün önüne öfkeden siyah bulutlar inmişti."Uyandır"diye emir verdi.Cidden çok sert vurmuştum.2-3 saat uyanamazdı.Ama deniyecektim.Kızin yanına giderek dürtüklemeye başladım.

Babama döndüğümde öfkeden kudurmuşçasına bana bakıyordu.Odanın içindeki mini buzdolabından soğuk bir bira çıkarıp kızın suratına boca etti.

"İnsanlar su tercih ediyor"diye kükrediğimde bana ters ters baktı."Ama o Selim'in kızı Berk o Selim'in kızı"dedi.Öfkede kudurmuştu.

"Uyanınca ne yapacaksın?"diye sordum hayretle.Babam gerçekten çok sinirliydi ve o suçsuzdu.Babama engel olmak mümkün değildi birşeyler düşünmeliydim.

"Ne mi yapacağım görürsün"diye tiz bir kahkaha attı.Babamı ilk defa bu kadar öfkeli ve kin dolu görüyordum.Selim denen o it babama bilmediğim birşey yapmış olmalıydı.Saat 5.34 tü ve gerçekten çok uykum vardı.

"Ben yatıyorum Hilmi başkan iyi geceler"dedim sakince.Yatmasıni umuyordum."Bende yatıcam iyi geceler Eslem bu gece dinlensin" babamdan ilk defa iğrenmiştim.Sesindeki tını noktalamalar duraksamalar gerçekten kin doluydu ve bu ondan tiksinmeme neden oluyordu.

◇◇◇

Uyuyamamıştım.Saat 7.56 ve ben gözümu bikere bile kırpmadım.Aklıma hiçbirşey gelmiyordu.Yatağımdan doğrulup babama baktım.Uyuyordu.Kalkması saat 10'u bulurdu.

Kızın odasının kapısını çalıp içeriye girdim.Uyuyordu yoksa hâla baygınmıydı.Bu kadar süre baygın olması normal değildi.Bir an panik yapıp endişelendim.Bileğini kavrayarak nabızını yokladım.Neyseki hâlâ baygındı.



Onu kucağıma alarak evin arka kapısından gizlice çıkardım.Arabamın arka koltuğuna yatırarak onu dün kaçırdığım yere götürdüm.Yere yatırdım ve hızlıca uzaklaştım.

ILGAZ ESLEM İNAN

Kendimi çok güçsüz hissediyordum.Kafamdaki 24 saatlik boşluğu doldurmak istiyordum.Neler olduğunu anlamak istiyordum.Nerde bulunmuştum ? O kadar saat uyumuşmuydum ? Kolumdaki acıyla gözlerimi açtim.Hemşire kolumdan kan alıyordu.Hastanede olmalıydım.Ne olmuştu bana?

"Ben niye burdayım"dedim sesim gerçekten güçsüz çıkmıştı."Kendini yorma"dedi.Bu kadar mı bu kadar.

Meraktan öleceğimi kendimi yorupta ölürüm.

"Ben niye burdayim"diye kükredim.Boğazım yanıyordu.Üzerime göz gezdirdiğimde hastane kıyafetleriyleydim.Kafamdaki o boşluk her dakika daha beni meraklandırıyordu.

Uzun boylu bir doktor bana yaklaşarak "Sanırım iyisin küçük merak etme korkulacak birşey yok"dedi.

Korkulacak olsun olmasın anlat işte dimi.Hem ben 17 yaşıma bastım.Küçük dememesi gerekir.

"Bilmek istiyorum"dedim."Tamam öyleyse anlatıyorum"kusursuz yüz hatları muhteşem dişleri ve sarı kıvırvık saçları vardı.Yakışıkli bir doktordu.

"Dinliyorum"

"Ensene bir darbe almışsın.Aldığın darbe gerçekten şiddetliymiş.Bayılmışsin tahminimce bu bir -"diye anlatırken telefonu çaldı ve arkasın bakmadan gitti.

Bari cümlesini tamamlasaydı.Ne kadar bayılmıştım.Niye beni burda tutuyorlardı.Siz anlatmassanız ben ögrenirim.

Şu an saat 05.30 ve şarzım %8.Ama sizi bekletmemek için yazdım.

•Şöyle birşey var Ilgaz erkek ismiymis galiba ama ben kız isinleri yazdığım da çıktı ve benim hoşuma gitti.Zaten hikayede Eslem diye kullanılıyor.

•Belki güncelledim ama yinede yazıyım ilk başta Temmuz ayında dışarısının soguk olduğunu söylemişim.Şöyle birşey var dikilide yazlik alanlarda örnegin geceleri çok soğuk oluyor.

•telefondan birine nasıl ithaf edebilirim.Beni aydınlatın.

Voteletinizi ve yorumlarınızi eksik etmeyin.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin