Norman Khan, berumur 25 tahun dan Ex boyfriend kepada Aulia Laura adalah seorang yang sangat narcissistic, pentingkan diri dan panas baran. Namun bagi Aulia semuanya indah pada awal permulaan kisah mereka.
**FLASHBACK**
"Aulia Laura... I think I liked you" kata luahan dari Norman
"EHH... really? but... since when?" tanya Aulia yang menjerit terkejut semasa bersandar di tingkap biliknya
"I've liked you for a year but now I finally got a chance to get to know you and got a guts to confess.." kata Norman
"But Norman, I don't think you can handle a person like me since I'm a very public person, sexy and friendly. A lot of guy doesn't want their girlfriend has a friendly attitude you know?" luahan Aulia kepada Norman
"It's okey Lya... I really loved you and I promise I will treat you like a princess"
Namun setelah apa yang Aulia lalui, dia telah faham apa dimaksudkan oleh Norman.. Aulia hanyalah Midnight Princess yang dijanjikan oleh bekas teman lelakinya iaitu segala kemanisan pasti akan berakhir. Seperti seorang Cinderella yang dijanjikan kebahagiaan yang hanya bertahan sebelum tengah malam.
Selepas kematian ayah Norman, kini dia menjadi waris perniagaan ayahnya dan perlu menjadi ketua keluarga kerana Norman merupakan abang sulung dalam keluarganya.
"Sayang.. esok I ada competition modelling at Felicy Mall, will you come and watch me??" tanya Aulia
"Aww I wish I could sayang... but I think I got a fever just now...I'm so sorry, forgive me princess" kata Norman
"Oh it's okey sayang rest well" kata Aulia
keesokkan malam harinya, selepas Aulia selesai pertandigannya yang telah memenangi Title The Best Dress dia menunggu akan Norman untuk membalas mesej darinya. Namun setelah beberapa jam menunggu, Aulia membuat keputusan untuk menelefon kekasihnya itu.
"Sayangg where are you? I wait so long to tell you about my day" kata Aulia
"U nanti I call balik okey? I kat open house ni" kata Norman
"Eh bukan U cakap U sakit ke?? Hello Norman??" belum sempat Aulia bertanya apa-apa, Norman telah meletakkan telefon.
Pada malam tu, Aulia menangis sehingga tertidur akibat perbuatan Norman. Akan tetapi dia teringat bahawa Norman telah berjanji ingin menghantarnya dan Ivy ke Felicy Mall untuk Event Model yang lain dan berharap Norman akan menjelaskan tentang perbuatannya.
YOU ARE READING
The A's Princess
Non-FictionShe grew up without a father Got betrayed by her past lover She was force to be independent from her childhood And now she succeed in her dream without a single man into her life Mampukah Tuan Hayder Mikhael memikat hati Aulia Laura untuk dijadikan...