terapi

28 5 9
                                    

"Hyunjin, çok canım acıyor... "

Hyunjin etrafta gözükmüyordu, dün ciddi bir kavga etmişlerdi ve gitmişti. İçli içli ağladı Minho, çok kötüydü. Ayağa kalktı, saati yaklaşıyordu.

Evet Minho artık terapiye gidiyordu, ailesinin zoruyla.

Hazırlanmakla uğraşmadı, sadece üstünde olan simsiyah kıyafetleri ve anahtarıyla evden çıktı.

Terapiye gitmeyi sevmiyordu, çok kötü hissediyordu orada. Sanki deli gibi... Hyunjin de gitmemesini söylüyordu zaten.

Sırasının gelmesini bekliyordu, ismi söylenince içeri girdi.

"Evet Minho bu hafta nasıl hissediyorsun? "

"Aynı." diye cevapladı.

"İlaçlarını kullandın mı? " kafasını sağa sola salladı, o iğrenç ilaçları kullanmak istemiyordu. Hyunjin de öyle demişti zaten.

"İlaçlarını kullanmak zorundasın Minho, yoksa iyileşmezsin."

Bir şey demedi Minho, sadece sorulan soruları cevapladı. Bu sorular onu hep kötüye sürüklüyordu. Kötü hissediyordu cevapladıkça.

Seans bitince bir şey demeden odadan çıktı, eve doğru gitmeye başladı. Hyunjin hala yoktu.

Kafasındaki ses asla susmuyordu, susmayacaklardı. Eve girince derin bir nefes aldı, koşarak odasına gitti. Yatağına yattı ve uyumaya çalıştı.

Hyunjin senin yüzünden gitti.

Öldür.

İlaçlar seni ölüme götürüyor.

"Sus artık! "

Ağlamaya başladı, saçlarını çekiştirirken kapı çaldı.

"Hyunjin! "

Hayır, ölüm geldi.

Seni almaya geldi.

Öldürecekler seni.

Öldür onları.

O hyunjin değil.

Kafasındaki sesleri dinleyerek aşağı indi ve en sevdiği oyuncağını aldı, ellerini arkasına saklayıp kapıyı açtı.

"Minho! Nasılsın? Biliyorum son olaylar pek hoş olmadı ama yinede yanına gelmek istedim. " Minho sadece  karşısındaki adama bakıyordu, arkasında sakladığı elleri titriyordu.

Hyunjin onun yüzünden gitti

Seni öldürecek

İşkence edecek

Öldür onu

Minho kafasındaki susmayan sesleri dinledi, jisung onu öldürmeye mi gelmişti? Evet jisung onu öldürmeye gelmişti, jisung onu öldürecekti. Jisung onu öldürmeden, o jisung'u öldürmeliydi. Kapıyı kapattı ve onu izleyen çocuğun gözlerine baktı, şefkat dolu gözlerden nefret etti o an.

✧Ama Bana Bakma Öyle✮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin