Aşkın yerini ilk öfke aldı, çok hızlıydı bu değişim.
Eda:
İnşallah o reklam filmi mi, klip çekimi midir nedir, o şarkıcı kadınla bütün popülariteniz yerle bir olsun.
Ne vardı, ha Barış, söylesene bende olmayan onda olan?
Bunu soruyorum diye kendimi senin sayende küçük gördüğümü falan sanma. Çünkü sen aptalsın, sanırsın.
Ben zaten sana fazla geldiğimi biliyordum. Bende olmayan onda olan basitlikti. Kendi sorumu da cevaplamış olayım, senin o kafanı yormayalım şimdi.
Kendin gibi birisini takmışsın koluna işte. Bak, bu sefer ilişkini de gizlemek zorunda değilsin. Hahahahaha.
Alenen yaşa ne yaşayacaksanız ama unutma, seni benden başka hiç kimse bu kadar sarıp sarmalamayacak bu dünyada. Senin gibi birisine ben şanstım resmen, ama sen kendine yakışanı yaptın yine.
İyi ki yaptın, yoksa kendimi heba edecektim ya senin gibi bir adam için, salak gibi.
Bana yalan söylemeye çalıştın ya, sen kimsin de beni kandıracaksın? Komik olma, böyle yakalanırsın işte.
Cenazeye diye bekarlığa vedaya, ha diğer kızlar barışmışlar ama ben seninle değil barışmak, görüşmek bile istemiyorum. O yüzden o ortak arkadaşlarımızı kullanarak haber almaya çalışma, işini kes.
İnşallah şampiyon olamazsınız, inşallah sakatlanırsın, al bu da en büyük bedduam sana. Hiçbir şeyi hak etmiyorsun çünkü sen yalancı.
O sarı laleleri de bir tarafına sokarım, yollayıp yollayıp durma.
Alper:
Görüldü 03.18
Yazıyor 03.19
Çevrimiçi 03.20
Çevrimiçi 03.25
Yazıyor 03.37
Eda, sandığın gibi hiçbir şey yok, lütfen böyle yapma ya.
Diğer kızlar bile anladı bir şey olmadığını, sen niye böyle yapıyorsun hâlâ?
Aşkım, ben seni yemin ederim ki aldatmadım. Değil aldatmak, aldatmayı bile düşünmedim ömrüm boyunca ya.
Hepsi yanlış anlaşılma, uydurma haber. Lütfen.
Tamam, en basit insan benim Eda. En yalancı, en haysiyetsiz.
Dünyanın en kötü adamıyım ben, tamam mı?
Tamam, sakatlanayım diye dua et. Kariyerim bitsin diye, ona da tamam.
Sen kafanda bitirmişsin zaten bizi.
Konuşmaya gerek yok.
Barış bekledi telefonun başında tam yirmi dakika. Çevrimiçi değildi Eda ama mesajlar iletilmişti ona. Sonra dayanamadı, yanında oturan Icardi'nin sözlerini dinleyip tek tek sildi mesajları ve "görüldü" atmayı tercih etti. Yazdıklarının silinmiş olduğunu Eda görecek olsa da nasıl olsa sormazdı "ne yazdın"diye.
Bu sırada Eda tüm mesajları üstten okumuş ve ne cevap vereceğini bilmez halde odasında volta atıyordu. Tam yarın konuşmayı teklif edeceği sırada mesajları sildi Barış ve Eda güldü kendi kendine, ne kadar saf olup hâlâ bu adamın ağzının içine baktığı için. Ne kadar zayıf olduğunu düşünerek ve sohbete girip engelledi Barış'ı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓨𝓮𝓷𝓲𝓵𝓲𝓴 ✧.*ˏˋ°•*⁀➷ 𝙱𝚊𝚛ış 𝙰𝚕𝚙𝚎𝚛 𝚈ı𝚕𝚖𝚊𝚣
Fanfiction⊹。₊°⟡.⸙͎۪۫ ༄ 𝐊𝐚ç 𝐠𝐞𝐜𝐞𝐝𝐢𝐫, 𝐬ı𝐫𝐭 𝐬ı𝐫𝐭𝐚 𝐁𝐢𝐳𝐝𝐞𝐧 𝐛𝐚ş𝐤𝐚 𝐡𝐞𝐫 ş𝐞𝐲 𝐨𝐫𝐝𝐚 𝐒𝐞𝐧 𝐦𝐢, 𝐛𝐞𝐧 𝐦𝐢 𝐝𝐚𝐡𝐚 𝐜𝐞𝐬𝐮𝐫𝐮𝐳 𝐚ğ𝐥𝐚𝐦𝐚𝐲𝐚? 𝐊𝐢𝐦 𝐛𝐢𝐥𝐢𝐫 𝐤𝐢𝐦 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐤? 𝐁𝐢𝐥𝐞 𝐛𝐢𝐥𝐞, 𝐠ö𝐫𝐞 𝐠ö𝐫𝐞 𝐒𝐮𝐬𝐭𝐮𝐤�...