> Çoklu Kişilik Bozukluğu Nedir?
Dissosiyatif kimlik bozukluğu olarak da bilinen çoklu kişilik bozukluğu, birçok neden ile ortaya çıkabilecek, oldukça karmaşık bir psikolojik durumdur. Bu hastalığın nedenleri arasında en sık olarak erken çocukluk döneminde yaşanmış şiddetli travmalar (genellikle tekrarlayan fiziksel, cinsel veya duygusal istismar) yer alır. Çoklu kişilik bozukluğuna bazen bölünmüş kişilik bozukluğu da denir.
Çoklu kişilik bozukluğu hastanın; düşüncelerinde, anılarında, duygularında, eylemlerinde veya kimlik duygusunda bağlantı eksikliği yaratır. Bir tür şiddetli ayrışma biçimi olan bu zihinsel sürecin bir başa çıkma mekanizması olarak ortaya çıktığını savunan uzmanlar vardır. Kişinin bilinçli benliği ile başa çıkamayacağı kadar şiddetli, travmatik veya acı verici bir deneyim karşısında kendini kapatması şeklinde çoklu kişilik bozukluğu ortaya çıkabilir.
Çoklu kişilik bozukluğunda hastanın, "alter" adı verilen iki veya daha fazla sayıda birbirinden farklı kimliği olur. Bu kimlikler kişinin davranışlarını çeşitli zamanlarda kontrol eder. Her alter'in kendine has kişisel geçmişi, özellikleri, sevdiği ve sevmediği şeyler vardır.
,,.,,
Başlamadan önce bunu bilmeniz gerekiyordu arkadaşlar,
Bu psikolojik içerikli ciddi bir yazı olması için uğraşılan bir kitaptır!!!Biliyorsunuz şu anda wattpad kapalı, VNP'den giren kaçaklar olarak bulunuyoruz burda sjcndndbdb
Her neyse konumuza dönelim,
Bu kitap birkaç film izledikten sonraki kafayla yazılmıştır!!!
Daha önce yazmıştım bunu ama sonra tutarsızlık var diye silmiştim ve şimdi herşey tamam, karakterler, dış görünüşleri, geçmiş hikayeleri, kişilikleri, olayla alakları vs vs
O zamaan iyi okumalar diliyorum sizeee
(Instagram da erişime kapatıldı aq tüküreyim böyle işte ya)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME OVER - Play Again -
Mystery / ThrillerGözlerinizi açtığınızda hiç tanımadığınız 7 insanla bir cinayeti çözmeye çalışacağınız kimin aklına gelirdi ki? Geçmişleriyle, birbirleriyle ve katille olan savaşlarıyla 8 genç bir aradaydı. Onları oraya kim getirmişti, bilmiyorlardı. Amaçları nel...