dedikodu

61 0 42
                                    

Selammmmmm. 12.bölüm yakında gelir. Ama çok güzel bir dedikodu hatırladım. Ve size anlatmaya koştum. 

şimdi bizim 4lü arkadaş grubumuz vardı. 6.sınıfta daha çok 3.lüydük. bu sene sınıfta ilk yakınlaştığım kız(A) bizim grubla yakınlaştı. 4 lü olduk. + yeni gelen kız (S) (kırgızistanlı ama aynı zamanda türk iranlı rus karışık melez biri) iste ben S ile anlaşamayan tek kişiyim kız bana pick me diyor(duygusal olduğum için+hocalarla iyi anlaşmak için)

A ve S çok yakınlar. A, S'ye that's my girl dedi. bende sordum ben?diye. İşte oda bana no sen değilsin ama S öyle dedi. zorla grubumuza soktu. Ben aralarında en büyüğüm(ay olarak) + en maknae özelliklerini taşıyan benim.

İşte ben birgün st attım. Şakalaştığım rast gele bir kızla ilgiliydi. İşte A st mi yanıtladı. Pick me olduğun içindir dedi. İşte bende ne alaka A bana niye pick me deyesin ki? bence uyuku sersemisin yat dedim. İşte oda bana PİCK ME fln demeye devam etti. sonra işte ben sinirlendim şey dedim;

BEN EN AZINDAN 2 AYLIK KIZ İÇİN 2 YILLIK ARKADAŞIMI SATMADIM O S KUDURUĞUNA SÖYLE ARKAMDAN YALAN YANLIŞ KONUŞUP İSMİNİ YALANCIYA ÇIKARTMASIN. sonra A da bana S HAKKINDA DÜZGÜN KONUŞ BE KAHBE OR.S.U dedi... sonra işte ben sinirlenip engelledim

 L ile konuşuyorduk.(Görüntülü) ben ekran paylaştım. gösterdim L ye falan.(L ve N benim en büyük destekçilerim oldu o zamanlar. Ö de vardı ama o A ile kardeş gibi olduğu için çok birşey yapmadı. Gizlice plan yapıp bana destek oldu). sonra konu kapandı. (olay 2.dönemin başında oldu)

sonra işte ben gözlük takmaya başladım. Gözlüğü tam göz pınarlarımın dibine kadar sokacak kadar takıyordum. işte sınav hafasıydı. gözlüklü ilk gün okula gittim. A, L ye şey demiş 

Gözlük Ö den özenti. Gözlük takınca kendini güzel zannediyor. Ama hala çok çirkin değişen birşey yok. Boka benziyor dedi.(kız esmer di ve teni hafif karaydı) işte L de şey demiş

Gözlük özenilerek takılan birşey değil gözünde sorun olduğu için takıyor 1. 2 insanların dış görünüşünü eleştirmen yanlış kusursuz insan yoktur dedi. sonra işte A tek taraflı kavgaya girdi. L onu durdurmaya falan çalıştı. karşılık vermedi.(ssler duruyor ama atamam izinsiz)

bende B ye yazdım. B lütfen aleynaye beni bırakmasını söylermisin. benden özür dilemesi gereken yere bana sataşmasın dedim.

B de bana dediki. ben en sakin olduğum için bana gelmeni anlıyorum. ama aleynayı durdurmiycam gibi bişeyler söyledi. en sonunda delirdim. sinir krizi geçirdim.

SEN ZATEN HER ZAMAN KAHBEYDİN. BEN OLMASAM SINIFTA KİMSE SENİNLE OTURMAZDI. SENİ DIŞLARLARDI. AMA BEN SENİ DIŞLANMIŞ HİSSETME DİYE YANIMA OTURMANA İZİN VERDİM. BEN SİZE NASIL ARKADAŞIM DEMİŞİM fln dedim.

sonra işte onunla kavga ettik. onu engelledim. S yide engelledim. sonra Asel bize şey dedi. 

Onlar ingilizcehocasından güç alıyormış gidin ing rehber ve sınıf hocasıyla konuşun dedi.

ertesi gün okula gittim. sınıfta sadece S ve B vardı. ögretmen masasında oturuyorlardı. Bende öğretmen masasının önünde oturuyordum. gittim çantamı koydum. (o gün çarşambaydı.) ilk ders bilgisayar olduğu için bilgisayar defterimi ve kalemliğimi alıp çantamı kapattım.

S B ikilisine döndüm.

eğer çantamdan bişi çalınırsa sizden bilirim. şimdi gidip eskortluk yapabilirsin B hani söylemiştin ya belki eskort olurum diye

dedim. B bikeye eskort olmak iştediğini söylemişti. işte o gün ing hocasına dersten önce anlattık. 6. derste(mat) hocadan izin alıp rehberliğe gittik. anlattık.

hyunlix smut storyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin