20

32 2 0
                                    

Selam bebişlerr. Nasılsınız??

Şaka maka ben şuan 20 bölümü mü yazıyorum? Şaka mıı? Neyse başlıyorum.

Oy sınırı; 3
Yorum sınırı;29

!BÖLÜM KISADIR!

"Lütfen bana öl de. Ama uzak dur deme."-Hyunjin

******
*YAZAR'IN BAKIŞ AÇISINDAN*

Felix revire Hyunjin'in yanına çıktı. Hyunjin'in kapalı gözlerini gördü. Tebessüm etti.

Hyunjin'in yanındaki sandalyeye oturdu. O sırada hareketlilik hisseden Hyunjin gözlerini araladı.

"Felix... Sen mi geldin?"-Hyunjin

Yok daha gelmedi yolda. Felix Hyunjin'in sorusuna tebesüm etti. Başını hafifce salladı.

"Geldim sevgilim... Burdayım. Uyu sen."-Felix

Hyunjin, Felix'in elini tuttu ve uyumaya başladı.

Felix, Hyunjin'in derin uyukuya daldığını; elini sıkan Hyunjin'in eli gevşediğinde anladı.

Yavaşta kalktı. Kağıda not yazdı. Hyunjin'in baş ucundaki masaya bıraktı.

Sonra eğilip saçlarından ve yanağından öptü. Revirden dışarı adımlayıp sınıfına gitti.

Hyunjin uyandığında notu gördü.

Ben sınıfa gitmek zorundayım. Seni seviyorum.-Felix

Hyunjin notu görünce yüzü asıldı. Revirden çıktı. Öğlen arası olmuştu.

Hyunjin, Minhonun yanına çıktı. Birlikte okulda geziyorlardı. Hyunjin ani bir istekle Felix'in sınıfına gittiler.

Felix sırasına kafasını gömüp ağlıyordu. Hyunjin bunu görünce şok oldu.

Hyunjin, Felix'in yanına adımladı. O kadar piçim ki Felix'i her saniye ağlatıyorum. Hyunjin yanına gitti.

"Felix? Hangi orosbu çocuğu ağlattı seni."-Hyunjin

"W-w-wo..."-Felix

Felix aniden şiddetle ağlamaya başladı. Hyunjin, Felix'i kucağına alıp tuvalet'e götürdü. Minho'ta da Jeongin'i bulmasını söyledi.

Minho geri geldi. Nefes nefeseydi.

"Hyunjin. Birşey gördüm..."-Minho

"Ne gördün?"-Hyunjin

******
Arkadaşlar çok kısa bir bölüm oldu. Biliyorum. Ama aktiflik olsun diye yazdım.

Yiğenim bizde kaldı. Yazacak vakit bulamadım.


Kısa olduğu için özür dilerim.

Kelime sayısı;245























//////

Sayonara👋🏻...

hyunlix smut storyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin