Hellüüüü. Nabersiniz bebelerimm. Bu bölüm aşırı birşey olmaycak. Şimdiden söyleyeyim.
*SMUT*
Oy sınırı;3
Yorum sınırı;22ŞARKILAR;DEAD BUT PRETTY, BİG BOY, SUPERMAN
"Ve çocuk erkekti. Beni en mutlu eden şeyde buydu."-Hyunjin
******
*YAZAR'IN BAKIŞ AÇISINDAN*
*3 GÜN SONRA*Felix hastaneden çıkalı 3 gün olmuştu. Hyunjin ona kendi evinde bakıyordu. Daha doğrusu bay Hwang ve bayan Hwang'ın ısrarı üzerine Felix, Hwang evinde kalıyordu.
Sbah olduğu için Felix kalkmıştı. Ama Hyunjin yanında değildi. Hemen aşşağıya indi. Bayan Hwang salonda oturuyordu. Felix hemen bayan Hvang'ın yanına gitti.
"Şey efendim... Emm Hyunjin evde mi?"-Felix
"Hayır canım. Babasıyla şirket'e gitti. Birşey mi oldu?"-Hyunjin'in annesi.
Felix, bayan Hwang'a gülümsedi. Bayan Hwang'da aynı şekilde Felix'e gülümsedi.
"Hayır efendim. Sadece Hyunjin'i göremeyince endişelendim."-Felix
"Ahh tamam canımm. Açmısın? Birşeyler hazırlamalarını söyliyim mi?"-Hyunjin'in annesi
Felix kafasını iki yana salladı.
"Yok efendim. Teklifiniz icin teşekkür ederim. Fakat aç değilim."-Felix
"Peki tatlım. Rica ederim. Acıkırsan söyle, birşeyler hazırlatırım."-Hyunjin'in annesi
Felix kafasını sallayıp odaya çıktı. Hyunjin'i orda beklemeye karar verdi.
Birkaç saat sonra Hyunjin geldi. Felix'in yanına çıktı.
"Benim bebeğim napıyormuş?"-Hyunjin
Felix sesin geldiği tarafa döndü. Hyunjin'i görünce gülümsemesi büyüdü.
"Hyunjinnnnn. Hoş geldinn."-Hyunjin
"Hoş buldum bebeğim. Benim tatlı meleğim."-Hyunjin
Felix'in yüzü kızardı. Hyunjin bunu görünce sırıtıp Felix'i kendine çekti.
Felix'in dudağına yapıştı. Felix'de Hyunjin'e karşılık veriyordu.
Hyunjin, Felix'den ayrılıp konuştu.
"Bugün çok yoruldum meleğim."-Hyunjin
Hyunjin yatağın kenarına oturdu. Felix'i de kucağına çekti.
"Benden tam olarak ne istiyorsun?"-Felix
"Beni rahatlatmanı."-Hyunjin
Felix bunu kabul etti.
!DETAYLI SMUT!
Hyunjin Felix'in boynunu emmeye başladı. Felix'de aynı şekilde Hyunjin'in boynunu emiyordu.
Hyunjin arada Felix'in boynunu ısırıyordu. Yavaş yavaş aşşağı gitmeye başladı. Ama Felix'in üzerindeki t-shirt buna engel oluyordu. Hyunjin tişört'ü tutup çekti.
T-shirt hyunjin'in elinde kaldı. Hyunjin t-shirt'i odada bir yere fırlatıp işine devam etti bir yandan da Felix'in şort'unu indiriyordu. Felix'te aynı şekilde hyunjin'in t-shirt ve şortunu çıkardı.
İkiside boxer'larıyla kaldılar. Felix, Hyunjin'in boxer'ının içine elini soktu.
O sırada Hyunjin, Felix'in ağzına işaret ve orta parmağını koydu. Diğer eliylede Felix'in Boxer'ını çıkarttı.
Felix'i yatağa yatırdı. Parmaklarını ağzından çekip Felix'in özel bölgesine soktu ve makas hareketi yaptı.
Sonra ise elini çekip kendi boxer'ini indirdi. Felix'in içine girdi.
Hyunjin, Felix'in içinde gel git yapıyordu. Felix ise acı ve zevk karışık inliyordu.
En son Hyunjin, Felix'e boşaldı.
Sonra ikiside yorgunluktan uyuya kaldı.
!SMUT BİTTİ!
Sabah oldu. İlk Hyunjin kalktı. Banyoya gidip çok kısa bir duş aldı. Ardından Felix'i uyandırdı. Felix'de duş aldı. Sonra giyinip kahvaltıya indiler.
"Günaydın çocuklar."-Hyunjin'in babası
"Günaydın baba."-Hyunjin
"Günaydın."-Felix
Kahvaltı yapıp okula gittiler.
*Okulda*
Hyunjin ve Felix okula gittiler. Felix, Jeongin'in yanına gitti. Jeongin ve Jisung oturup sohbet ediyorlardı.
"GÜNAYDINNNNNNNNNNNNNNN."-Felix
"Sanada."-Jeongin&Jisung
"Piçler ya o kadar günaydın diye uzatarak bağırdım. Sadece 'sanada' dediniz."-Felix
"Ahh özür dileriz kudretli Felix sama."-Jisung
Gülmeye başladılar. O sırada zil çaldı ve ders başladı. Derse gittiler.
******
Bölüm sonu bebeklerim.
Yaşama belirtisi veriyorum.Yb 1 yıl sonra(!) şaka şaka. Ama büyük ihtimal 2 hafta sonra gelir çünkü bu hafta tekrar haftası ondan sonra sınav haftası var. Yani çalışmam lzm.
Ama yinede sizden özür dilerim. Sizi aylarca yb'siz bıraktım. Affedin.
Kelime sayısı; 513
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hyunlix smut story
Teen Fictionhyunjin zorbaydı felix ise zorbalanan felix bir gün okula gitti hyunjin yanına geldi yine zorbalık yapıcak zannetti ama hyunjin felix'i öptü