Heeeeelllllllllllüüüüüüüüüüüüüüüüüüü! Naber Kurt Baba adam Christopher bang'ın stay bebekleri.
Biraz saçma bir sıfat biliyorum. Ama Müqq sıfat.Anyway ben bi bok yaptım. İsteyen olursa anlatırım.
Oy sınırı;3
Yorum sınırı;32Sınırı geçmedikce yb gelmeycek. Hayalet okuyucu olmayın lütfen.
!ŞİDDET!
"Ben seni de sevmedim. Benim tek sevdiğim biri var. O kişi de..."
-Felix
******
*YAZAR ANLATIMIYLA*
*Özet*Minho ve Hyunjin kafeteryada oturuyordu. Hyunjin'in ısrarı üzerine Felix'in sınıfına gittiler.
Felix sırasında ağlıyordu. Hyunjin onu görünce başından aşşağı kaynar sular döküldü. Etrafa bakınca Jeongin'i göremedi.
Minho'ya Jeongin'i bulmasını söyledikten sonra gitti. Felix, Hyunjin'i görünce gözyaşlarını sildi.
Hyunjin, Felix'e sarıldı. Ne olduğunu sordu. Felix, Hyunjin'in verdiği güvenle Daha da ağlamaya başladı. Hyunjin, Felix'i tuvalet'e götürüp elini yüzünü yıkattı. Peki Felix neden ağlıyordu?
*BUNDAN SONRASI YB'DİR. SADECE ÖNCEKİ BÖLÜM BİLDİRİMİ ALMAMIŞ VE DİĞER BÖLÜMÜ OKUMAMIŞ KİŞİLER İÇİN DİĞER BÖLÜMÜ KISACA YAZDIM*
*FLASH BACK*
*1 SAAT ÖNCE*Felix'ler dersten yeni çıkmıştı. Jeongin ve Felix otururken Sınıflarına yeni gelen çocuk yanlarına geldi.
"Hey! Senin ismin ne?"-Seungmin
Felix kendisinden bahsettiğini anlayınca jeongin'e baktı. Sonra terettüdle cevap verdi.
"Fe.. Felix. Niye sordun?"-Felix
"Sen kim olduğunu zannediyorsun?"-Seungmin
"Nasıl yani? Anlamadım."-Felix
Seungmin, Felix'i yakasından tutup duvara ittirdi. O sırada Jeongin ayaklanıp Felix'i Seungmin'den kurtardı.
"HEY! NAPTIĞINI SANIYORSUN SEN PİÇ HERİF!"-Jeongin
Seungmin sinirle sırıttı. Sonra kaşları çatıldı.
"O benim yiğenimi üzdü. Onun yüzünden yiğenim zorbalık görüyor."-Seungmin
O sırada woojin geldi. Ellerini göğsünde birleştirip Seungmin'in yanında 1 adım geride durdu.
"Benimle ne alakası var!?"-Felix
"Bak oğlum. Ya hyunjin'den ayrıl. Yada seni öldürürüm. Senin gibi bir pire torbası Hyunjin'i hak etmiyor."-Woojin
Seungmin, Woojin'in dediğine kafa salladı. Sonra Felix'e sert bir tokat attı. Felix yere düşerken kafası yana döndü.
Jeongin, hemen Felix'i yerden kaldırıp arkasına aldı.
"Sizin gibi piçler ölmeli. Size ne? Bu Hyunjin'in seçimi. Woojin'i seçmediyse demekki Woojin, Felix kadar iyi değil. Şimdi defolun burdan."-Jeongin
Felix'in gözü doldu. Sınıftakilerden biri hoca çağırdı. Hoca Woojin ve Seungmin'i odasına çağırdı. Diğer herkese de öğle yemeğine gitmesini söyledi.
*FLASH BACK END*
Minho geri döndüğünde Hyunjin'i göremedi. Tuvalete baktı. Hyunjin ordaydı. Hyunjin'in yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hyunlix smut story
Teen Fictionhyunjin zorbaydı felix ise zorbalanan felix bir gün okula gitti hyunjin yanına geldi yine zorbalık yapıcak zannetti ama hyunjin felix'i öptü