Oy verip yorum yaparsanız çok mutlu olurum ^^
Tek Bölüm
Ölüm2022 9 Mart Cumartesi
Beline sarılan kollarla gözlerini açıp gökyüzüne baktı, okyanus mavisi gözleri en sonunda ona gülümseyerek bakan beyaz saçlı oğlana değindi. Mor gözleri olan çocuğun bakışları içine işliyormuş gibi hissediyordu. Beyaz saçlı oğlan eğildi ve dudaklarını Giyuu'nun dudaklarına bastırdı, elleriyle saçlarını okşarken derin bir öpücüğün içine çekti.
O sırada belindeki eller sıkılaşmıştı ve boynuna küçük bir öpücük kondurulmuştu, beyaz saçlı oğlanın dudakları geri çekildiğinde kafasını eğip siyah saçlı, ağzı yaralı olan gence baktı. Gülümsedi. Heterokromi gözlü oğlan kafasını Giyuu'nun göğsüne yaslamış kollarıyla belini sarmıştı. Saçlarını okşadı ve beyaz saçlı oğlanın göğsüne iyice yaslandı.
Burası tanıştıkları ve sık zaman geçirdikleri sahildi. Giyuu hayatında geçirdiği en güzel zamanları geçiriyordu. Gerçi onlarla geçirdiği zamanların hepsi mükemmeldi.
Okyanus mavisi gözleri huzurla kapandı, demek ki huzur böyle bir şeydi. Gözlerini tekrar açarken irislerini denizde gezdirdi, şu an da orada yüzmek istiyordu. Yüzemese bile o denize girmek istiyordu. “Denize girmek istiyorum,” diye mırıldandı. Heterokromi gözlü oğlan kafasını göğsünden kaldırıp kaşlarını çattı. “Hava soğuk, üşütürsün. Olmaz.” dediğini duydu beyaz saçlı oğlanın. Bu Sanemi'ydi. Giyuu karşı gelmek istese de kabul etmeyeceklerinin farkındaydı o yüzden dudağını büzüp başını önüne eğdi.
Çenesini tutan elle kafasının kaldırılması ve birbirinden güzel iki farklı renk gözle göz göze gelmesi bir oldu. Dudaklarına minik bir buse kondurup geri çekildi. “Nemi doğru söylüyor, hasta olmanı istemeyiz.” dedi Obanai. Biliyordu, bünyesi hassas olduğu için hasta olması kaçınılmazdı ama şuan denize girmek istiyordu. Yine de Obanai'yi onayladı. Haklılardı. Daha sonra da girebilirlerdi.“Sizi seviyorum,” dedi gülerek. İçinden gelmişti. Obanai ve Sanemi de gülüp Giyuu'ya sıkıca sarıldı. “Biz de seni seviyoruz.”
‘Tanrım, lütfen hep böyle mutlu kalalım,’ diye geçirdi içinden Giyuu. Etrafındaki insanlar ona Tanrının varolmadığını, bu tarz şeylere inanmaması gerektiğini söyleselerde Giyuu tüm kalbiyle inanıyordu.
“Hadi eve gidelim artık,” Sanemi konuştuğunda Obanai ve Giyuu da onu onaylayıp ayağa kalkmıştı. Birlikte eve doğru yürürken bu günün ne kadar güzel geçtiği hakkında konuşuyorlardı.
Okyanus gözlü oğlan, Sanemi ve Obanai'yi tanıdığı için bir kez daha kendini şanslı hissetti. Onlar olmadan yaşayamayacağını biliyordu.
2022 18 Ağustos Pazar
Giyuu gözünü yeni bir sabaha açtığında yanında yatan Sanemi ve Obanai'yi görmesiyle gülümsedi, aynı ev de kalmaya başlayalı çok olmamıştı ama şimdiden birbirlerine alışmışlardı. Yatakta doğrulup gözlerini ovuşturdu ve saçlarını karıştırdı. Saçları bayağı uzamıştı. ‘Kesmeli miyim?’ diye düşündü ama vazgeçti. Sanemi ve Obanai'ye söz vermişti. Nedenini bilmiyordu ama saçlarını çok seviyorlardı.
İkisinin ortasında yattığı için onları uyandırmadan kalkmak zor olacaktı ama bir yolunu bulmalıydı. Yavaşça üzerinde olan kolları çekti ve Sanemi'nin üzerinden atlamak için hareketlendi fakat bedenine sarılan güçlü kollarla amacına ulaşamadı. “Nereye gidiyorsun bakalım?” diye mırıldandı Sanemi. Sesi yeni uyandığı için boğuk çıkıyordu. Giyuu beyaz saçlı oğlanın dibindeydi. Yüzüne bakıp gülümsedi, yeni uyanmış hali çok tatlı görünüyordu. Yanağına küçük bir öpücük bıraktı. Sanemi kıkırdayıp kafasını Giyuu'nun boynuna gömdü ve kokusunu içine çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm ★ SaneObaGiyuu (oneshot)
Fiksi PenggemarGiyuu gün geçtikçe çöküyordu. ★ SaneObaGiyuu