#5: Atacul

421 15 0
                                    

În următoarea zi; Din perspectiva lui Carl:

Așa. Azi voi pleca din spital. Abia aștept să-i dau lui Jimmy pedeapsa care i se cuvine. Stai, mă sună cineva. Răspund.

O voce: Hei, Agent C!
Carl: Fost-Agent C, Derek.
Derek: Ok, Fost-Agent C.
Carl: Ce s-a întâmplat, D?
Derek: Mai știi prima noastră misiune? Transportul?
Carl: Da, D.
Derek: Ei bine, șeful clanului, adică Jimmy, a atacat CIA-ul.
Carl: Ce? A atacat CIA-ul?
Derek: Da. Și-ți sechestrează fiica. El tot cere un dosar. Dosarul cazului.
Carl: Vin imediat!
Derek: O zi bună, C.
Carl: O zi bună și ție, D.

Sun un taxi, urc în el, îi dau adresa și fix spre CIA mergem. Când ajungem, prin geamuri se văd ostatici ținuți de oamenii lui Jimmy. Pe stema de la intrare este scris "Is blowing". Asta înseamnă că CIA-ul va exploda? Cobor din taxi. Jimmy mă vede.

Jimmy: Hei, Carl. Ai venit la "petrecere"?
Carl: Ce mai vrei?
Jimmy: Știi bine ce vreau. Vreau Dosarul.
Carl: De ce vrei Dosarul?
Jimmy: Hei, nu sunt prost. Știi bine de ce.
Carl: Chiar nu știu.
Jimmy: Chiar nu știi? Atunci lasă-mă să-ți zic eu dece. Dar mai întâi ia loc.

Un om de-al lui Jimmy mă pune pe un scaun și mă leagă de el.

Jimmy: Deci, amintește-ți prima ta misiune. Transportul. A murit cea mai prețioasă persoană pentru mine. Dar, m-am răzbunat. Acum mai vreau ceva. După cum ai observat, în cocaina pe care ai confiscat-o ai găsit un diamant. Ai luat acest diamant și l-ai ascuns în Dosar.
Carl: Cum ai aflat?
Jimmy: Omul din interior. Hai încoa!

Apare Derek. Ce? M-a trădat? Nenorocitul!

Carl: D?
Derek: Încântat să mă vezi? Ei bine, dă-mi Dosarul și veți scăpa amândoi. Tu și fiica ta. Fiecare va avea de câștigat. Gândește-te. Tu, fericit cu fiica ta, iar eu cu Jimmy în Ibiza, la femei.

Jimmy ia un pistol și-l îndreaptă spre Derek.

Jimmy: Ei bine, schimbare de plan. Eu plec în Ibiza, singur, iar toți de aici vor muri dacă nu-mi dai odată Dosarul ăla nenorocit!
Derek: Ei bine, știi ceva?

Derek îl imobilizează pe Jimmy.

Derek: Oficial ești arestat! Orice vei spune va fi folosit împotriva ta! Ai dreptul la un avocat, iar dacă nu-ți permiți unul, ți se va oferi din oficiu!
Carl: Ce?
Derek: Undercover, man!
Carl: Bravo D!
Derek: Mersi...

Apare un om de-al lui Jimmy. Îi dă un cot zdravăn în cap lui Derek. Îl ridică pe Jimmy. Jimmy îl împușcă în cap pe Derek.

Carl: Nuuuu! Nuu!

Chiar l-a împușcat. I-a făcut gaură în cap. L-a omorât. Îi văd cum îi curge sângele. Nu voi uita asta niciodată. NICIODATĂ! Vei regreta Jimmy pentru ce i-ai făcut lui Derek.

Jimmy: Ups. *Nepăsător*: Greșeala mea. A fost un om bun.
Carl: Nenorocitule! De ce? De ce?!
Jimmy: M-a trădat. Crezi că voi lăsa un trădător în viață? Ei bine, unde eram? A, da! Du-mă la Dosar.

Stai. Mi-am dat seama.Când omul i-a dat un cot lui Derek, pistolul lui a ajuns la mine. Ridic pistolul încet. Apoi îi împușc omul lui Jimmy. Apoi îl împușc și pe Jimmy. Amândoi cad. Îi împușc pe amândoi de repetate ori. Amândoi sunt morți. Le cer ostaticilor să mă dezlege. Mă duc după ceilalți oameni. Mă duc pe un hol. Găsesc un om acolo. A încercat să mă împuște dar a ratat. L-am împușcat eu pe el fix în cap. Mă duc în biroul meu. Acolo sunt vreo 3-4 oameni carei caută prin dosare. Cum de ei nu m-au văzut, îi împușc pe toți. Unul avea un shotgun. O să-mi folosească. Îl iau. Mai apar 5-6 oameni pe hol. Trag un glonț de shotgun. Am omorât 3 oameni de-odată. Mai trag un glonț. Toți oamenii pe podea. Baza e liberă. Nici-un om de-al lui Jimmy nu mai e în viață. Am salvat CIA-ul. Dar cineva lipsește. Izzy. A fost luată de un om de-al lui Jimmy. Mă sună. Îi răspund. Pentu 20 secunde nu vorbea nimeni. Numai vocea lui Izzy și motorul mașinii se auzeau în fundal.

Omul: Ce? Crezi că dacă l-ai omorât pe Jimmy ai recuperat-o pe Izzy? Ei bine, te-nșeli. Iar pentru că mi-ai ucis omul, vom trece și la tortură.
Carl: Dacă te atingi de ea...

Omul închide. Acum chiar nu mai știam ce să fac. Să le dau Dosarul?

RăpireaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum