Din perspectiva lui Izzy:
Eu și cu tatăl meu am ajuns la festivitatea de premiere. Acum să văd ce premiu iau.
Acum celelalte profesoare anunță premiile celorlalte clase. Noi suntem abia la sfârșit.
Carl: Poți mânca ceva dacă ți-e foame. *Iar tata-mi dă 5 dolari.*
Nu am putut rezista tentației așa că mă duc la magazin să iau unul dintre "Goodbye sandwich". Nume ciudat, dar este gustos.Din perspectiva lui Carl:
Unde e Izzy? Mai este o clasă până la clasa ei. Nu ia mult să te duci la un magazin și să iei ceva. Ar trebui să o caut.
Mă duc la magazin. Acolo nu este. O întreb pe vânzătoare:
Carl: A venit aici o fată de 19 ani blondă?
Vânzătoarea: Da, a venit. A luat un "Goodbye Sandwich" și a plecat.
Carl: Știți unde s-a dus?
Vânzătoarea: La festivitate, probabil.
Carl: Mersi.Mă duc la festivitate. O caut pe-acolo. Am găsit-o. Vorbea cu prietenele ei.
Izzy: Unde ai fost tată?
Carl: Unde ai fost tu?
Izzy: Aici. Tu?
Carl: Eu te căutam pe tine.
Izzy: Aici eram.
Carl: Și de ce nu m-ai anunțat că te duci aici?
Izzy: Nu te-am găsit.
Carl: Lasă. Hai că urmează clasa ta.Profesoara este pe scenă cu microfonul în mână.
Profesoara: A fost un an special. Un an plin de surprize plăcute și mai puțin plăcute. Dar acum, să vedem premiile. Premiul întâi este luat de... *suspans* ... Izzy Molarco!Izzy se duce foarte bucuroasă pe scenă.
Profesoara: Ai fost cea mai bună elevă din clasă. Tu ești singura cu media 10 curat! Felicitări!
Profesoara îi predă microfonul lui Izzy.
Izzy la microfon: Îmi pare bine că am reușit să ajung la aceste performanțe. Singura cu media 10? Nu mă așteptam. Nu este doar meritul meu. Ci și meritul tatălui meu, care a fost cu mine mereu. Mersi, tată!Izzy îi dă microfonul înapoi profesoarei și coboară de pe scenă în aplauzele tuturor.
Carl: Felicitări, draga mea!
Izzy: Mersi, tată.
Carl: Acum să mergem acasă.
Izzy: Bine.Cei 2 se îndreaptă spre ușă când cineva a tras un glonț în ușă. Cei 2 fug, ies din clădire când apare o mașină care le taie calea. Ies 2 oameni din mașină. Amândoi în costum. Unul o bagă pe Izzy în mașină, iar celălalt se bate cu Carl. Celălalt pornește mașina. Atenția primului a fost distrasă iar Carl a avut șansa să-i dea un pumn. El a profitat de șansă și l-a răpus printr-un pumn sănătos. Carl aleargă spre mașină. Izzy își tot strigă tatăl din mașină.
Carl strigă: Oprește mașina! Blochează-l pe șofer!
Izzy a înțeles ce a zis. Izzy împinge capul șoferului în volan. Mașina merge ca nebună pe stradă. Carl ajunge la mașină. O deschide și-l dă pe șofer afară.
CITEȘTI
Răpirea
Misterio / SuspensoAceasta este o poveste despre un tată care încearcă să-și salveze fiica care a fost răpită de un vechi coleg. Ce se mai întâmplă? Vei afla dacă citești povestea.