#6: Reuniunea

352 15 0
                                    

Din perspectiva lui Carl:
După un așa asalt, trebuie să mă odihnesc. Mă duc acasă, mă spăl pe față și mă culc. Dorm 3 ore pentru că n-am timp de stat și îmi sun un vechi amic.

Carl: Alo? Salut, Gus.
Gus: Salut Carl.
Carl: Ai auzit ce s-a întâmplat, nu?
Gus: Da... Jimmy a atacat CIA-ul și ți-a răpit fiica...
Carl: Ascultă-mă. Încă mai sunt oameni de-al lui Jimmy care trebuie pedepsiți. Te bagi?
Gus: Desigur!
Carl: Ok. Ne-ntâlnim în centru la ora 5. Acum e 4, deci peste o oră.
Gus: Ok. Pa!
Carl: Pa.

Mai sun pe cineva.

Carl: Salut, Andrew.
Andrew: Salut Carl.
Carl: Ai auzit ce s-a întâmplat cu CIA-ul, nu?
Andrew: Da...
Carl: Vrei să-l pedepsim pe oamenii lui Jimmy?
Andrew: Desigur!
Carl: Ok. La ora 5 să fi în centru. Pa.
Andrew: Ok, pa.

Mai sun un coleg de muncă.

Carl: Salut Marcus.
Marcus: Am auzit ce a făcut nenorocitul ăla. Mă bag!
Carl: Ok, ora 5 în centru. Pa.
Marcus: Pa.

În centru la ora 5:

Mai e puțin și ajung în centru. Uite-i. Ei au ajuns înaintea mea.

Carl: Salut, băieți!
Andrew: Salut!
Marcus: Salut!
Gus: Salut!
Carl: Deci, am o misiune pentru voi. Să le dăm nenorociților ceea ce merită. Știți că el l-a împușcat pe Derek. Hai să-l răzbunăm! Să-i termin echipa. Mai ales că el e mort, echipa lui e în mare pericol.
Andrew: Deci, eu voi face un plan.
Gus: Eu aduc armele.
Marcus: Eu aduc echipamentul.
Carl: Iar eu aduc gadgeturi CIA. Trebuie să ne grăbim. Oamenii lui îmi torturează fiica.

Mergem toți 4 în baza CIA.

Gardian: Hei, Agent C! Mai lucrezi?
Carl: Da, eu cu M, cu G și cu A. Îl vom răzbuna pe D...
Gardian: A fost un om bun... Intrați.

Fiecare se duce unde ar trebui. Eu mă duc la gadgeturi, Marcus la echipament, Gus la arme iar Andrew a schițe. Eu iau de acolo tot felul de gadgeturi CIA iar apoi ies. Apar Gus cu un rucsac mare și plin cu arme, Andrew cu o schiță și Marcus, tot cu un rucsac mare și plin. Mergem toți acasă la mine și începem să ne echipăm. Andrew ne arată planul. Este un plan bunicel. Ne sună omul lui Jimmy. Îl putem intercepta.

Omul: Hei, văd că te echipezi. Vrei să-ți recuperezi fica, nu? Ok, atunci strada Wolfgang casa 61.
Carl: Ok. De ce ne dai adresa?
Omul: Știu că acum încerci să mă interceptezi. Te văd. Și m-am gândit să-ți fac treaba mai ușoară. Te aștept cu armele pregătite.

Omul închide. A zis că mă vede? Trebuie să fie o cameră de filmat pe aici. Încep să caut ca nebunul până găsesc camera de filmat a lui. Era în dulap iar dulapul avea ușa puțin deschisă. Nu contează. Coborâm din bloc și intrăm toți în mașina mea. Mergem spre str. Wolfgang nr. 61. Nu găsesc strada. O caut pe telefon când realizez că strada este tocmai în New York! Mai caut o dată. Tot în New York. Acum iar mă sună omul.

Carl: Ești în New York?
Omul: Da, în NY.

Închide. Tocmai în New York?

Carl: Băieți, omul este în New York.
Andrew: Să mergem!
Marcus: Să-i dăm nenorocitului ceea ce merită!
Gus: Da!

RăpireaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum