13

519 57 51
                                    

- Arda'nın anlatımıyla -
__________________

Bu sefer sabah kalktığımda alarmla uyanmıştım, neyse ki okul boyu uyumamışım.

Klima açık uyuduğum için (Odama taktırdım..) terlememiştim. Duşa girmedim geç kalmayayım diye, hazırlanıp evden çıktım.

Okulun kapısının önüne geldiğimde Kenan da karşı taraftan geliyordu, gülümseme Arda, yapma.

"Günaydın Kenaan.."

"Kenan?"

Yanımdan geçip gitti, umursamadı bile. Duymadı mı acaba? Peşinden koştum bu sefer, yanına gelmiştim.

"Kenaan? Günaydın?"

"Kenan?"

"Kenan!"

Niye cevap vermiyor bu amına kod- her neyse, ona küfür etmek istemiyorum.

Yanımdan geçip yine gitti, önümde merdivenlerden çıkıp sınıfına girişini izledim. Ne oldu ki buna?

Sınıfa girdiğimde bir de neyi fark edeyim? Onunla oturuyorum. Aden. Onunla. Oturuyorum.

"Günaydın prenses." Bunu Kenan'dan duysam daha mutlu olabilirdim.

"Prenses? Benimle muhattap olma."

"Prensesimiz trip mi atıyor?"

"Bi' susmaz mısın sen?"

"Dün neredeydin çok merak ettik seni."

"Keşke ölseydim."

"Yaa deme öyle."

"Yeter."

"Kenan sana bakmıyor sanırım?"

Buna verecek cevabım yoktu şu anlık.

"Daha bakmaz o sana, kim bilir sana ümit verirken kaç kızla konuşmuştur."

"Kapa çeneni artık."

"Neden? Hayallerin suya mı düşüyor? Çok mu seviyorsun onu? Sana yüz vermeyecek."

"Sus, lütfen."

"Susmam için yalvaracak mısın Arda? Gerçekler bu kadar zor mu senin için? Kenan'ı tanımıyor muyum zannediyorsun? Onun için sen sadece.."

"Oyuncaksın."

"Sen kendinde ne buluyorsun da konuşuyorsun orospu çocuğu?"

Sinirle kalkmıştım yerimden, benimle böyle konuşmak çok kolay sanki. En arkada Semih'in yanı boştu ama o daha gelmemişti, oraya oturdum. Dayan Arda, Semih gelsin sana bulaşamaz zaten.

Öğretmenden önce sınıfa koşarak girmişti Semih, mal mıdır nedir.

"Sen niye buraya geldi- Ha.. Anladım."

Beden dersini beklemek lazımdı şimdi, Kenan'la rahat rahat o zaman konuşabilirdim.

________  Beden Dersi  ________
- Yazar anlatımıyla -

aldatılıyorsun, arkenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin