Öncelikle merhabalar güzellerim.💖✨️ Kraliçeniz size çok güzel bir ficle geldi. Tanıtımdan okudunuz. Ve ben de kendi hayal gücümle, kendi fantastik evrenlerime uygun biraz açıklamalar yapıcam. Mantık aramayın yani.
Denizerkeği ile Denizkızı farkı nedir?
Deniz erkeklerinin de pasif olanları doğar. Ve onlar da hamile kalabilirler. Bildiğiniz üzere zaten deniz atlarının erkekleri doğum yapıyor. Bir nevi öyle de düşünebilirsiniz. Rahimleri vardır.Pasif olmayanlar ise orduda, saray korumalarında, güç savaşlarında, yarışlarda katılıyorlar. Bazıları da komutan, asker, sarayda önemli kişiler ve varis seçiliyorlar.
Kadınları ise herkesin bildiği gibidirler. Kadın savaşçılar da doğar. Fakat toplumun geri kalması gereğinden savaşlara katılamazlar. (Benim ficte sadece 2 kadın karakter olacağı için çok da konuşmayacağım kadın olanlardan.)
Kuyruklar ne anlama gelir?
Her rengin birer anlamı vardır. Karakterlerini sembolize ederler. Saçları ve gözleri kuyruklarının rengine uygun olacak renkte olur.
Beyaz olanlar Kral ve Kraliçe soyundan geldiklerini ve sonra tahta geçecek kişiyi, varisi sembolize eder. Karakterleri ise savaşcı, özgür ruhlu, kibirli, hırslı, cesur ve manipüle edebilcek konuları gösterir. (Ficte bu kuyruğa sahip olan tek kişi Kim Seokjin olacaktır, göz rengi elâ.)
Pembe ve Mor renkte olanlar. Zarif, ince, sesi mükemmel olan, cilveli ve güzellikte sonu olmayan, çoğunlukla pasiflerde bulunan kendilerine özgün bir kuyruktur. Çoğu kişide bulunur. (Ficte Park Jimin bu kuyruğa sahip olacak, göz rengi mor.)
Turuncu ve ya gökküşağı renklerine sahip kuyruklar. Bu kuyruklara sahip olanlar, eğlence arayışı, komik, gülüşleri ve sesleri ile herkesin kalbine dokunan kişilerdir. Genellikle Güneş'ten güç alırlar. Özgür ruhludurlar onlar da. (Ficte tabiki de güneşimiz Hobi olacak, göz rengi koyu turuncu.)Mavi olanlar..
Gecenin karanlığı ve Gündüzün mavisini taşırlar. Seçilen ve kendilerine özgün bir bişimleri vardır. Hem cesur, hem naziktirler. Güzellikleri baş döndürür. Sesleri çok güzeldir. Kraliyet soyunda doğarlar. Eğer pasif doğmazlarsa, ailede beyaz kuyruklu da olsa, onlar tahta geçerler. Özeldirler. Gündüzleri kuyrukları mavi ve tonlarında parlarken, geceleri koyu mavi ve lacivert renklerde parlar. Suyun içinde bir ışık gibi.(Ficte Taehyung böyle olacak. Göz rengi mavi, saçları sarı ve gri.)
Ne özelliklere sahipler?
Hızlıdırlar. İyileştirme güçleri var. Biraz ürkektirler. Bazen insanları avlarlar. Gözyaşları yaşam kaynağıdır. Hepsinin saçları uzundur. Fakat erkekler kıyıya, toprağa çıktıklarında saçları kısalır.Kıyıya çıktıklarında kuyruklar bacaklara dönüşür. Kulakları da normal insan kulağı boyutuna geçer. Genel olarak insan şeklini alırlar. Çiftleşmek ve doğum yapmak için kıyıya çıkarlar bu yüzden.
Dokundukları yarayı iyileştirme güçleri de vardır.
!!!!UYARI!!!!
Fic'te kan, şiddet, cinsellik, BDSM(ne olduğunu bilmeyenler lütfen araştırsın. Ya da okumasınlar.), savaş, psikolojik rahatsızlıklar çıkabilir.
Ben angst yazmam. Bu yüzden fic angst olmayacak. Fakat üzülebileceğiniz, hatta anabacı söveceğiniz bölümler olacak.
Umarım beğenirsiniz. Çünkü bu fic'e ayrı bir güçle bağlandım. Çok özel ve çok güzel bölümler olacak. Hepinizi seviyorum. Umarım destek olursunuz. Hadi geçelim bölümümüze. Karanlık kalan her soruya yanıt vereceğim. Gerekirse bu kısma eklemeler de yaparım. Yorum ve sorularınızı bekliyor olacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silence Of The Ocean || ♡TAEKOOK♡
FanfictionAtlantis Prensi ve bir deniz erkeği olan I Kim Taehyung, neşe ve müzik dolu hayatını yaşamaya devam ederken, Okyanusun sularında, derinliklere süzülen, yaralı ve ağ iplerine bağlanan bir adam görür.. Ve hayatı böylece değişir. Çünkü kurtaracağı adam...