Merhaba güzellerim nasılsınız?
Biliyorum, bölüm çok geç geldi. Ama fic tutmuyor..üzülüyorum. okunma sayı az olduğu için bölümün tutmasını bekliyorum. Lütfen destek olun🥺🥺
Neyse, ben yine yazmaya devam edeceğim. Sizler oy ve yorumlarınızı bırakmayı unutmayın♡
Keyifli okumalar dileği ile~~~
.
.
.Sabah uyandığımda kollarım arasında gördüğüm beden ile gülümsedim. Bir süre kıpırdamadım. Sıcaklığını ve saçlarındaki okyanus kokusunu iliklerime kadar hissediyordum. Mavi ve sarının karıştığı saçlarına burnumu dayamış, gözlerimi kapattım. Yumşacık saçlardaki koku beni cennete götürüyor gibiydi. Ferahtı..
Bana sarılan kolun kıpırdanması ile gözlerimi araladım. Uyanıyordu. Ne zaman gelmişti yanıma bilmiyordum.
"Sıcacık.."
Uykulu mırıldanması ile bana sıkıca sarılması ile yutkunmuştum sertçe. Yanağı göğüsümü okşarken kalbim hızlanmıştı. Birkaç saniye sonra gözlerini açmış, başını kaldırdığında beni görmesi ile yutkunduk ikimiz de. Utandığı için yanakları kızardığında, hızlıca benden uzaklaştı. Üstündeki örtünün altına saklandığında istemsizce güldüm.
Çok tatlıydı.
Başına kadar çektiği örtü ile yan bir şekilde dönmüştüm. Örtüyü biraz aşağı çekmiştim.
"Günaydın küçük balık."
''Günaydın."
Kısık çıkan sesi ile karşılık verdiğinde kıkırdadım. Yanakları kızarmıştı. Çok üstüne gitmemiş, ayağa kalkmıştım. Dünden kalan birkaç kiyafet üzerimdeyken duş almak istemiştim.
"Ben kahvaltı yapmayacağım. Ama sen istersen mutfakta istediğin şeylerden ye. Ben işe gideceğim duş aldıktan sonra."
Ona konuştuktan sonra odadan çıktım. Kendi odama giderken, kapıyı açtığım gibi garip bir şekilde onun kokusunu solumuştum. Dolabıma ilerlemiş, birkaç kiyafet çıkarttım. Onları yatağın üzerine bırakırken duşa girdim.
40 dakika sonra çıktığımda hızlıca hazırlandım. Aşağı inerken saatimi takıyordum. O sırada kasvetli havaya baktım. Daha sonra da gözlerim havuza ilerledi.
Taehyung yine yüzüyordu. Ve tuz mu vardı elinde?
"Taehyung? O tuz mu?"
Yanına ilerlediğimde beni görmesi ile genişce gülümsedi.
"Ah evet. Havuzun suyu tuzlu değildi ben de tuz eklemek istedim."
O an aklıma geldi..o bir denizerkeğiydi ve tuza alışmıştı. Bu yüzden tuzlu su istiyordu.
"Tamam..ben gidiyorum. Bir şeyler ister misin gelirken?"
Kafasını sallamış, tuzu kenara bırakırken, havuzun merdivenlerine ilerledi. Tutunduğunda çıkacağını anladım ve arkamı döndüm. Gerçi merakımdan görmek istiyordum ama saygısızlık olmasın diye arkamı döndüm.
Birkaç dakika sonra ses gelmeyince arkamı döndüğümde tam dibimde duran Taehyung ile irkildim.
"Şey..evde sıkılıyorum..resim yapmak istiyorum..boyamak için bişiler alır mısın?"
Küçük çocuk gibi parmakları ile uğraşırken şirin bir şekilde konuştu. Gülümsedim. Gözünün üzerine düşen saç kısımlarını kulağının arkasına sıkıştırdım. Bu onu utandırırken gülümsemeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silence Of The Ocean || ♡TAEKOOK♡
FanfictionAtlantis Prensi ve bir deniz erkeği olan I Kim Taehyung, neşe ve müzik dolu hayatını yaşamaya devam ederken, Okyanusun sularında, derinliklere süzülen, yaralı ve ağ iplerine bağlanan bir adam görür.. Ve hayatı böylece değişir. Çünkü kurtaracağı adam...