Günümüz...
Zümrüt alarm'ın sesiyle uyanıp yatağında oturur pozisyon aldı.
Örtüyü üzerinden kaldıran Rüyayı görünce önce irkildi, daha sonra gece kız kıza konuştukdan sonra Rüyanın onun yanında uyuduğunu hatırladı.
Rüya ve Feridenin Zümrütün yanında yatmak için küçük didişmesinden sonra, Rüya Ferideyi zorla odadan çıkarmış kapıyı kapatmışdı. Feride pes etmiş ve odasına geri dönmüşdü.
- "Günaydın ablá."
- "Günaydın ablasının prensesi. Ben banyoya girip kısa bir duş alayım. Sende o sırada git Ferideyi uyandır. Gece alarmı kurmadığına adım gibi eminim."- dedi Zümrüt Rüyanın yanağına öpücük kondurduğu sırada.- "Tamam ablam, giderim ama.."- deyip duraksadı Rüya.
- "Tamam, tamam hadi gel seç bakalım hangilerini istiyorsan."- diyerek göz kırptı Zümrüt Rüyaya.
Rüya hemen yerinden hışımla kalkıp makyaş masasının yanına geldi ve Zümrütün verdiği kutuyu açıp bileziklerin içerisinden bu gün ki yapıcağı kombinle uyumlu 2 bilezik götürdü.
Sonrasındaysa ablasının yanağına uzun bir öpücük kondurup koşarak odadan ayrıldı.
Zümrüt gülerek dolabı kapatdıktan sonra banyoya doğru yürüdü.
Bornozunun ipini kapatarak çıktı banyodan. Aynanın karşısına geçip havluyla kuruladığı dalgalı saçlarını taramaya başladı.
Bu gün universite yılının ilk günüydü. Ama Zümrüt bunun için değil, 2 aydır görmediği arkadaşını göreceği için heyecanlıydı.
Lale ve abisi bir delilik yapmak istemişdiler. Dağ evlerine gidip, telefonları kapatıp huzurlu 1 ay geçirme kararı almışdılar.
Böyle bir şeye Zümrütün de ihtiyacı vardı. Lale abisi yerine Zümrütle gitmek istemişdi. Ama Zümrüt mahcupca teklifini geri çevirmişti.
Zaten Aysellerle her gün pikniğe gidiyor, kızlarla alış-veriş yapıyordu. Geride kalan zamanınıysa sadece uykuya hasr ediyordu.Ayna karşısında yüzüne hafif allık, dudaklarına kırmızı nemlendirici sürdükten sonra dolabına yanaştı. Dün gece kızlarla seçtiği elbiseyi üzerine giyip şalını bağladıktan sonra aşağıya indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÊVÂFUK
Teen FictionCamlardan dışarıyı izlerken gözüm az önce solladığım otobüsün 3-cü camına takıldı. Başını cama yaslayıp gözlerini kapatmış bir kız vardı gözlerimin takıldığı yerde. Her halde kulağında da kulaklıktan bir şarkı. Yorgun gözüküyordu, fazlasıya halsiz...