13.BÖLÜM

329 36 21
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorummm👉🫶🏻👈

Bu bölümü Nezaketseyiti. İçin paylaşıyorum bu bölümüde hem ona hemde bölüm bekleyen tüm okurlara ithafen yazdım. 👉🫶🏻👈

Melodiruhluubirii_  Keyifli okumalar dilerim efenim👉🫶🏻👈
.
.
.
.
.

"SİZ SALAKMISINIZ BÖYLE BİR DURUMDA İŞLER KÖTÜYKEN ÇIKILIRMI 5 TANE MÜŞTERİ YOLLADIM SİZİN HABERİNİZ VAR MI!?"

"Timur lütfen bir dinl-"

"NEYİ DİNLİCEM BE HAYATIMA GİRDİN GİRELİ HAYATIM SİKİLDİ BENİM" dediklerine karşı gözlerim doldu.

"BAK GERÇEKTEN BIKTIM SENDEN SENİNN MESAJLARINDAN YETER YA BU KADAR MI GURURSUZSUN SEN MEVS"

"ASIL SANA YETER TİMUR SENİ SEVİYORUM DİYE BENLE BU ŞEKİLDE KONUŞAMAZSIN YETER YA SENİN İÇİN YAPMADIĞIM KALMADI GİTTİM PARAYLA ÖZEL REKLAMLAR YAPTIRDIM YETMEDİ DURUMUN ŞUAN KÖTÜ DİYE ANNENİN HASTANE MASRAFLARINI KARŞILADIM NE YAPAYIM BEN DAHA YA NE YAPAYIM KÖRMÜSÜN GÖZÜNÜN ÖNÜNDEYİM SENİ SEVİYORUM DİYE BANA BU KADARI YAPILMAZ!"

Timurun öfkeli bakışları söndü.

Böyle bir tepki beklemiyordu.

"Okadar gelip yardım ettim bir  kız geldi köşede gelenlere hoş geldin dedi diye günün kahramanı oldu. Sen sen yüzüme bile bakmayıp hoşgeldin bile demedin be ben bunu mu hak ettim timur yada ben şunu sorayım ben buralara göre birimiyim önünden bile geçmeyeceğim bir yer benim seni sevdim bakışlarım değişti hayata" ellerim titriyordu.

"Mevsim sakin ol ben bağırmak istemezdim ayrıca ben hiç bir şey yapmadım sana ne bu öfke ya" kafamı iki yana salladım.

"Sen naptın biliyormusun timur sırf yüzme biliyorum diye beni uçsuz bucaksız bir denizin içinde bıraktın beni yapayalnız bıraktın beni ortada ya senin tek yaptığın hep bildiğim şeylerin içinde beni onların ortasında tek başına bırakmak"

"Mevs"

"Benle konuşma ben annenin hastane işini hallederim ama sen bundan sonra benle tek kelime etme tamam mı sakın ama sakın benle konuşmayacaksın"

Başka bir şey demeden kafeden çıktım.

Bir insana bu kadar zülum edilmezdi.

Bende bir insandım sevmem suç olamazdı dimi.

Beni sevmesi için öleceğim adam gözleri ve ağızları ile her seferinde nefret ettiğini söylüyordu. Hemde her seferinde.

 Hemde her seferinde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Pastacı Bey~Texting+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin