16.BÖLÜM

159 28 9
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorummm🎀🔮

Aşklarım ben bölüm attım 27.bölüme kadar ama size gelmemiş ve tüm hepsi silinmiş bu hesabımda bir sürü kez yaşadığım bir sorun bu ben hızlıca yazıp atmaya çalışacağım hepinizi seviyorum🔮🎀🐲

.
.
.
.
.

"Ee yavrum senin hala hayatında kimse yok mu kızım" sarmayı ağzıma atarken geri bıraktım.

"Yok halime annecim kimse bakmıyor bana" oğlun baksa yeter ama onda tık yok.

"Anne ya sence abim ile mevsim yakışmıyor mu biri İtalyanın beyaz çikolatası diğer Türkiyenin bitter çikolatası gibi bir çekimleri var bu ikisinin sence" halime annenin aklına yatmıştı bu dedikleri.

Görümcem ipek gibi kaynanam çiçek gibidirrr.

Utanıp başımı eğdim.

"Gerçekten ya oğlum siz bir görüşseniz çay içseniz haa oğlum?" timur elinde sarmalar ile bize döndü.

Olay ne der gibi bakıyordu.

Hödük.

"Anlamodum konu neöğ?" Sensin dağ hödüğü.

Sivrisinek.

Halime anne kafasını iki yana salladı.

"Olmaz bundan kızım bu hödükten koca moca olmaz ama dediğim gibi bizim Furkanı sana bir ayarlayalım hoşuna gider o" bence artık vaktiydi.

"Haklısınız halime anneciğim beni sevmeyenlerin peşinde çok koştum   artık düzgün bir ilişki yaşama zamanı bencede" üzgün gibi bir hava takındım.

Masada öksürme sesleri yükseldi.

Tabikide timurdan.

"Ama kızım timur ilede olma zaten ben kaynanalık yapmak istiyorum sana öyle davranamam ben" dediklerine güldüm.

"Bencede zaten bizim aramızda çok yaş farkı var olmaz bizden halime annecim" diyip tekrar güldüm.

Halime annede güldü arada tabağıma birşeyler ekledi.

Telefonuma arka arkaya gelen bildirimler ile Telefonu elime aldım.

Timurdandı.

Pastacı bey; Hay abinin sikeyim mevsim tamam mı

Pastacı bey; Sen bana yaşlı mı demek istiyorsun?

Pastacı bey; Yaprakta görecek gününü bitter çikolataymış görecek o bitter çikolatayı

Siz; seninde bir dediğin diğerini tutmuyor timur abi

Siz; sabah istemiyorsun akşamda evlen diyorsun.

Siz; ayıp timur ABİCİM

Mesajdan çıkıp gülerek ona baktım.

Keyifle ağzıma attım sarmamı.

"Ay halime anne eline sağlık çok güzel olmuş bu" diyerek ağzıma bir tane daha attım.

2 saat sonra;

"Görüşürüz halime annecim diyerek tekrar sarıldım.

Timur arabada beni bekliyordu çıkıp yanına gittim.

Arabanın içini göremiyordum.

Ön koltuğa bindim.

"Merhabaa" diyerek oturdum.

"Sanada merhaba" sesindeki tını korkutmadı değil.

"Bence'de bizden olmaz ben o anlamda abi dedim sana kızmadın dimi" kafamı eğerek söyledim.

Utanmıştım. Sevdiğim için utanmadım,sevilmediğim için utandım.

"Bence bizden bal gibide olur mevsim ben hissediyorum bizden olur bence deneyelim mi çok kaba oldu ama ciddiyim deneyelim mi mevsim?" Bakışlarım ona döndü

Şaka yapıyordu her halde?

"Timur sen ciddimisin?" Kaşlarımı çattım.

Kandırıyormuydu beni yoksa.

"Bak beni kandırıp duygularım ile oynamayacaksın dimi yalan söylemiyorsun dimi" kafasını iki yana salladı.

"Yalan değil net ol ya evet ya hayır evet dersen başımın tacısın hayır dersende aynı mahallede yüz yüze bile gelemeyiz"

Pastacı Bey~Texting+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin