Oy ve yorumlarınızı bekliyorummm👉🫶🏻🌸🎀💓👈
.
.
.
.
.
3; Hafta sonra;3 haftadır ona yazmıyordum. Oda bana bazen dışarı çıktığımızda göz göze geliyorduk.
Halime teyze 3 gün sonra tedaviye başlayacaktı. Şimdi çatı katının balkonunda kahve içiyordum.
Aşağı kapının zilinin ard arda çalması ile koşarak aşağı indim.
Umarım kargalarım gelmiştir.
Kapıyı açmam ile elinde çiçek ile bir bir kurye amca çıktı.
"Buyurun?"
"Bu çiçekler size hanım efendi" çiçekleri bana uzatması ile aldım.
"Kimden?"
"Bilmiyorum efendim not yazıyordur orada bakabilirsiniz" kafamı salladım.
"Bir saniye" çiçekleri yere bırakıp montun cebinden cüzdanımı alıp 3 tane 200'lük çıkarıp çiçeği getiren amcaya verdim.
Kim bilir evine 1 lokma almak için bu işi yapıyordu.
"Bu fazl-"
"Yok amcacım değil kim bilir ne kadar yordular sizi"
"Hakkını helal et kızım"
"Helal olsun amca" helale inanmazdım ama sorun değil.
Amcayı kıracak değilim ya.
Adam gittikten sonra çiçeği elime alıp nota baktım.
"Özür dilerim öyle konuşmamalıydım hakkını yedim ne desen haklısın lütfen beni affet ve lütfen yazmaya devam edersen sevinirim💓"
TİMUR
Notta yazanlarla şok oldum.
Timurdan böyle bir şey beklemezdim.
Çiçeğin arasında birde bir kutu vardı.
Kutuyu elime aldığımda bir kolye çıktı.
Kolye çok güzeldi.....
Kolye gerçekten çok güzeldi.
Kolye ve çiçeği alıp evden çıktım.
Yelkenleri çoktan suya indirmiştim bile.....
Ama aklımda 1 şüphe vardı. Umarım yanılıyorumdur.
Evden çıkıp pastaneye gittim direkt.
Ama başta ciddi olacaktım eğer oda ciddiyse karşılık verecektim.
İçeriye girmem ile timuru gördüm.
"Buyurun mevsim hanım"
"Bune" diyip elimdekileri uzattım.
"Ben ne bilim hangi hayranın yolladıysa?" Tahminim de doğruymuşum.
Bunları yaprak veya papatya yollamış olmalıydı.
Elimdeki notu ona uzattım.
"Senin adına yollanmış bunlar"
"Hani hayatındaki tek timur ben değildim?"
"Hayatımdaki tek timur sen değilsin doğru ama tek yazdığım timur sensin" kafasını salladı.
"Bunları kim yolladıysa ellerine sağlık" Ne?
"Anlamadım"
"Bunu kesin olarak yaprak yolladı dün gece ben ona buna benzer şeyler söyledim çünkü gerçekten pişman oldum çünkü" Daha ne kadar şok olabilirdim.
"Anlamadım"
"Papağanmısın kızım sen pişman oldum işte haklıydın o kadar yardımcı ettin yüzüne bakıp hoşgeldin bile demedim haklısın özür dilerim" kafamı salladım.
"Sorun değil bunlar sende kalsın istemiyorum" Başka bir şey demeden arkamı döndüm.
"Yarın bize yemeğe gelirmisin mevsim" bakışlarım ona döndü.
Ciddimi diye yüzüne baktım.
"Hem teşekkür için hem annemde seni çağırmayı planlıyordu ama istemezse-"
"İsterim" kafasını salladı.
"Peki yarın bekliyoruz seni istersen birlikte gidelim" kafamı iki yana salladım.
"Gerek yok gelirim ben" kafasını salladı.
"İyi Günler pastacı bey"
"Sizede hanımefendi sizede"
Başka bir şey demeden oradan çıktım.
Umarım mutlu olurum.....
.
.
.
.
.Aslında buraya bir şey yazmayacak direkt atacaktım ama demek istediğim bazı şeyler var.
Ne yazıkki yıllardır yaşadığım evden çıkıyorum taşınma sürecü cart curt şeyler.
Yeni ev buldum ve orayı yaptırırken eşyaları toplarken sizi fazlası ile ihmal ediyorum farkındayım bende isterim günlük 3-4 bölüm atmak ama maalesef aktif olamayacağım ayın 25'de evime geçip hepinize bölümlere boğacam ama şuanlar sizden çokça özür diliyorum 21. Bölüme kadar elimde taslak var ve günlük atmak zorundayım sizi zor durumda asla bırakmak istemem sizden tek istediğim bana kısa bir süre izin verin ben gene günlük bölüm atacağım ama bölümler o zamana kadar kısa olacak ondan sonra sık sık bölüm atacağım💓💓💓💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pastacı Bey~Texting+18
General Fiction"Bence'de bizden olmaz ben o anlamda abi dedim sana kızmadın dimi" kafamı eğerek söyledim. Utanmıştım. Sevdiğim için utanmadım,sevilmediğim için utandım. "Bence bizden bal gibide olur mevsim ben hissediyorum bizden olur bence deneyelim mi çok kaba o...