9.BÖLÜM

338 36 5
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorummm👉🎀🫶👈
.
.
.
.
.

"Oy yavrum sen benim bu yavrularımın yüzünü güldürdün ya Allah ne muradın varsa versin guzum benim teşekkürler yavrummm" Timurun annesi halime teyze beni pek sevmişti.

"Ne demek teyzeci-"

"Yok yok yok yok sen bana artık anne diyeceksin bende senin bir annenim artık sen artık başına bir şey geldiğinde ilk olarak burada halime annen gelecek aklına tamam mı yavrum" gülerek kafamı salladım.

"Peki halime annecim" halime anne gülümsedikten sonra tabağıma biraz daha etli yaprak sarma koydu.

Hiç öyle et yemeyen bir kız değildim. Önüme ne konsa yerim.

"Elinize sağlık halime annecim çok güzel olmuş sarma en son Ayşe teyzenin sarması bu kadar güzeldi" diyip güldüm.

"Aman yavrum anan nerede Ayşe teyze kim gı"

"Şey annem varda annem yemek yapmayı bilmez pek evimizdeki çalışan Ayşe teyze görsen tonton bir teyze sizden iyi olmasın oda güzel sarar sarmaları" halime teyze gülerek kafasını salladı.

Yemekleri yemiştik. Halime anne baklava getirmişti.

"Kusurumuza bakmayacaksın artık kızım geleceğini bilseydim daha güzellerini hazırlardım"

"Ne gerek var halime anne bunlarda çok güzel şeyler ben bayıldım ellerinize sağlık" halime anne gülerek kafasını salladı.

"Ee kızım var mı gönlünde biri"

"Varda yüzümüze bakmıyor halime anne kardeşim yaşındasın diyor hatta ben evliyim bile dedi ama ben onu hiç rahatsız bile etmedim" son söylediklerim biraz şüpheliydi.

"Ay yavrum onlar gibileri şerefsizdir haram süt onunki anası kötüyse ona çekmiştir"

"Yok yok annesi melek gibi kadın halime annecim oğlu yüz vermiyor hatta annesi çok iyi kadındır yüz yüze bile geldik"

"Eh o zaman o çocuğun mayası bozuk sana bakmıyorsa kızım şerefsiz itmiş demek ki"

"Anne öyle demesen mi acaba belki adamın gönlünde başkası var tamam şimdi mevsim bacım iyi hoş güzel kız ama ya daha iyisi varsa?"

"Övünmek gibi olmasın ama benden iyisi ya mezarda yada daha doğmadı büyük ihtimalle ben doğurcam onuda" halime anne bir kahkaha attı.

"Kızım sen kaç yaşındaydın yavrum?"

"19 halime anne"

"Aman bu benim timura alim dedim seni ama fazla gençsin çıtırını bulalım sana aaa semranın oğlu var Furkan oda 20 yaşında yaşı yaşına uygun olmaz mı he kızım"

"Ay halime annecim bunlar gönül işi içimde biri varken bir başkasına bakamam ben kaldı ki ben evet desem çocuk kabul edermi ki"

"Sende haklısın kızım hem sen okuyordun dimi meslek sahibi ol al koluna bir çift altınını öyle nasip kısmet bu işler"

"Annem haklı mevsim bacım nasip kısmet hem bak okuyormuşsun sen dediğine göre adam da senden büyükmüş ya okuldan sevdiğin olursa adamı oyalama hem sen ne okuyordun"

Pastacı Bey~Texting+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin