bende seni

31 0 0
                                    

İşte o güzelliğiyle karşımda Lily duruyordu. Beni büyülemişti. Dilim tutulmuştu, annemin beni dürtmesiyle kendime geldim. "A, Lily içeri gelsene" dedim. Lily annemi tanıyordu ona sarılıp salona doğru yol aldı. Oturdu , bende karşısına oturdum. "Lily, açsındır yemeğe oturalım istersen?"dedim. "Olur" dedi.

Yemekten sonra odama çıktık. Öylece birbirimize bakıp duruyorduk sadece. Birşey söyleyecekmiş gibi bakıyordu. "Michael aslında ben sana bir şey söylemek istiyorum" dedi. Heyecanlanmıştım . Ne diyeceğini merak ederken işte o kelimeler ağzından döküldü" ben--ben senden çok hoşlanıyorum" dedi. Ardından başını eğdi. Utançtan yüzü kıpkırmızı olmuştu. Ben ise ne diyeceğimi bilmiyordum. "Şey aslında.. ben de senden hoşlanıyorum."dedim utangaç bir ses tonuyla. "Gerçektenmiii?!!"diye bağırdı. Küçük bir tebessüm ile "evet gerçekten. Bu 2 senenin sonunda benim dikkatimi çekiyorsun, sarı saçların ve mavi gözlerin cennete açılan bir kapı gibi" bunları söylediğime bende inanamamıştım.

Lily'nin ağzından
İşte herşeyi açıklamıştım. Çok zordu benim için. Delilikler yapmadığım için Tanrı'ya şükrediyordum. İşin en iyi kısmı ise onunda benden hoşlanmasıydı. Hala ona aşık gözlerle bakıyordum.

Michael'ın ağzından
Duygularını bana açmıştı. Çok sevinmiştim. Hiç aramızda birşey olacağını düşünmemiştim. Artık çıkma teklifi etmenin zamanı gelmişti.

"Lily benden hoşlandığına ve benim de senden hoşlandığıma göre... benimle çıkarmısın?"dedim. Çok heyecanlı görünüyordu. Reddetmeyeceğinden emindim. "Tabii ki evet! 1 senedir bu günü bekliyordum!"dedi. Sevinçten olsa gerek üstüme atladı. Şaşkın gözlerle birmirimize bakıyorduk. "Ah Mike özür dilerim biraz sert oldu" dedi. Ben ise sessiz bir şekilde"yoo gayet güzel" dedim. "Efendim birşey mi dedin?"dedi. Geçiştirmek için "yoo sanırım yanıldın."dedim

Birkaç saat sonra Lily gitmişti. Anneme masayı toplamasından yardım ediyordum. İşim bitince odama yöneldim. Odama çıktım, üzerimi değiştirip yatağıma uzandım. Bu gece yaşadıklarıma bir türlü inanamıyordum. Dayanamayıp elime telefonu aldım ve Lily'e mesaj attım
'♡'
Cevap vermişti
"Seni seviyorum ♡"

Gerçekten artık ayrı değildik ,yıllardır bunu beklemiştim ve bugün gerçekleşmişti. Sevincimden bütün gece uyumayıp Lily'i düşündüm. Aklımdan çıkmıyordu, çıkaramıyordum daha doğrusu. Acaba o da beni düşünüyormuydu? En sonunda uykum gelmişti tam uyuyacakken telefonum çalmaya başladı merakla saatin 1'nde kimin aradığına bakmak için telefonu elime aldım ve...

yaratıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin