haber

28 0 0
                                    

..."Neyse vazgeçtim görüşürüz"

"Hey Lily kapamaa.."

"...."
Michael
Bana birşey söylemeden telefonu kapadı. Aslında çok merak etmemiştim. Benimde ondan hoşlandığımı bilse havalara uçacağını biliyordum ama şimdilik söylemeyecektim.

Perşembe
Eve çoktan varmıştım babam saferiden gelmiş , annem ise yine işteydi. Babama kamp gezisini anlattım. Saferiye giden, hayvanları,doğayı, bitkileri seven bir adamdı ama bana ciddi bir şekilde bakarak gitmeme izin vermiyordu. Israrlarıma rağmen kararından vazgeçmiyordu. Bundan sonra zorlamayıp odama yöneldim. Tam merdivenleri çıkarken masanın üzerinde duran gazeteyi gördüm ,alıp yukarı odama çıktım.

Odamda yatağıma uzanmış gazeteyi okuyordum. Birden bi haber dikkatimi çekti:

Pelkimo
Genellikle ormanlık alanlarda gezen Pelkimo adındaki yaratığa , birçok ormanlık alanda rastlanıldı. Ama insanlara yaklaşmadıkları gözlenildi ,bundan dolayı doğayı sevenlere bir yasak konulmadı. Yaratık hakkında ise bir bilgi yok.

Genelde böyle şeylere inanmazdım ama haberi okurken gayet heyecanlanmıştım yine de bir bilgiye sahip olmamaları beni sinirlendirmişti. Yinede korkuyordum,çünkü yaratıkların ne zaman ne yapacağı belli olmaz. Sadece kampa gidip güzel zamanlar geçirmek istiyordum. Ama babamın izin vermemesi beni sinirlendirmişti.

Lily ile buluşmuştuk,okuduğum haberin aynısını anlattım, oda korkmuş ve şaşırmıştı. "Michael acaba kampa gitmesekmi?" Diye sordu. "Hayır ,tabikide gidicez kafayı mı yedin?" Dedim. Sesi çıkmıyordu . Bende ona kötü haberi verdim: "aslında zaten gidemeyeceğiz ,çünkü babam izin vermiyor" dedim. Lily bana şaşkın ve boş gözlerle bakıyordu."ne.e..den pe.e..ki?" Dedi sesi titreyerek. " hiçbir fikrim yok Lily,özür dilerim" dedim. "Hayır bu iş daha bitmedi, benim bir fikrim var" dedi çok merak etmiştim. "Öylemi , peki fikrin ne küçük bayan?"

yaratıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin