Pazartesi
Okuldan çıkmıştım arkadaşım Lily bana sesleniyordu:
"Hey Michael yeni haberi gördün mü?!" Yanıma koşarak geldi elindeki okul gazetesiydi, tam bir saçmalıktı sadece kağıt israfıydı.Hiç okul gazetesi okumamıştım ama şuan Lily bana zorla haberi okutturuyordu.Bu zamana kadar hiçbir haber beni bu kadar şaşırtmamıştı:Okulumuzun düzenlediği orman kampına gitmek isteyen öğrencilerimiz lütfen cuma gününe kadar bize, yarın dağıtacağımız dilekçeleri getirsinler.
Kamp ücreti: 50$
Kamp için gerekli olanlar 5.sayfadadır.
Gün: 20 Haziran pazarLily'nin ağzından
Michael'ı hiç bu kadar şaşkın ve mutlu görmemiştim genelde soğuk bir kişiliği vardı, sadece benle ve ailesi ile konuşurdu. Etrafındakilerin kendisi hakkında ne düşündüğü umrunda bile değildi. Ama onu bu kadar mutlu görmek benim dikkatimi çekti. Neden sevindiğini merak etmiştim.Michael'ın ağzından
Okulum genelde böyle şeyler yapmazdı. Bu benim çok dikkatimi çekmişti. Şuan benim için önemli olan şey sadece kamptı. Gayet soğuk bir kişiliğim vardır ama ormanla iç içe olmak beni heyecanlandırmıştı. Ağaçları,bitkileri ve hayvanları çok severim onlarla birlikte ömür boyu yaşamak isterdim. Bu sadece hayalimdi ama birkaç gün içerisinde gerçekleşecekti.Lily bana bir soru soracakmış gibi bakıyordu ama vazgeçmişti sanki ,nedense birden: "Michael! Bu kampa kesinlikle gitmeliyiz!"diye bağırdı. Onu bazen anlamıyordum,çok akıllı ve güzel bir kızdı ama bazen beynimi yoruyordu. 1-2 saniyeliğine suskunluk yaşandı ama yine bana heyecanlı gözlerle bakıyordu ben sadece: " Peki bakarız bende merak ettim" diyerek geçiştirdim bu sadece onu sinir etmek içindi. Eve gitmek için servise bindik Lily üstündeki heyecanı hala atamamıştı ben ise eve gidip sadece kamp için plan yapmak istiyordum.Eve vardım,evde kimse yoktu tek çocuktum ve lise son öğrencisiydim, mutfağa geçtim yemek arıyordum ama hiçbirşey yoktu, zengin olmamıza rağmen. Çantamda sakladığım abur cuburlardan yedim ailem asla yememe izin vermezdi. Annem işteydi ,babam ise yurt dışında saferiye çıkmıştı. Odama çıktım ve elimde olan eşyaları gözden geçirdim, genelde gerekli olan herşey vardı yarın çantamı hazırlayacaktım.