Jane Leclerc
Tegnap nagyon gyorsan elaludtam.
És jelenleg épp próbálok felébredni.Az ébredés a legnehezebb a reggelekben, és már szinte majdnem vissza is aludtam, amikor hírtelen hangos nevetés víz hangzott a fülemben. A szemeim olyan gyorsan pattantak ki, hogy még én magam is leestem az ágyról.
Na most megmondom nekik!-gondoltam magamban, majd feltéptem a szobám ajtaját.
A mellettem lévő szobában van Charles streemelős szobája.
A fekete szatén pizsimben mentem át a szomszéd szobába.
-Nem lehetne halkabban? Van aki még alszik!-nyitottam ki az ajtót, majd Max nézett a szemembe először.
-Jó reggelt!-mosolygott, de szinte emlékvideó formájában pörögtek le a fejemben az események a tegnapi napról és egy szó sem jött ki a számon.
-Hahooo, Jane!-tapsolt Charles, hogy kizökkenjek.
-Bocsánt, nagyon...reggel van még!-feleltem
-Nem is zavarok-csaptam be az ajtót.A konyhába siettem, hogy valami étel érje a számat.
-Itt mi az isten van?-pillantottam meg Lando-t a konyhában.
-A bátyád áthívott minket-vont vállat.
-Carlos a nappaliban van-tette hozzá.-Hát ez remek-erőltettem mosolyt az arcomra.
A bátyám úgy viselkedik mintha semmi sem történt volna tegnap...
Ez nagyon nem tetszik nekem.
-Egyébként ma este bulit rendez a tesód-magyarázta Norris.
-Ma este?!-kiáltottam fel.
Charles és Max kijöttek a szoba elé, ahogy meghallották, hogy felkiáltok, Carlos pedig bejött a konyhába.
-Szóval ma este házibulit rendez és nekem egy szóval sem említi?-kérdeztem majd a bátyámra néztem aki az emeleten állt.
-Most miért? Úgyis ráérsz!
-Képzeld pont nem érek rá!
-Ugyanmár-nevetett, majd Max-szel együtt lejött az emeletről.
-Mi dolgod lenne?-Vacsorázni megyek...-motyogtam.
-Tessék?!
-Kivel?-Ahhoz semmi közöd!-feleltem majd Lando vigyorogni kezdett és tovább nyomkodta a telefonját. Remek. Carlos elmondta neki.
-Lando-val?!
-Nem, Charles nem Lando-val!
-Úgysem mondom el neked!-De jogom van tudni!
-Nem nincs-nevettem
-Nekem sincs jogom tudni, hogy épp melyik csajod fekszik az ágyadban...-Akkor este vacsorázni mész, vagy valaki ágyába?
-Rólad beszéltem, nem magamról!
-Rohadtul nem olyan vagyok mint te!
-Sosem leszek olyan, mint te!-Ez csúnya volt!-jegyezte meg.
-Nem nem volt az!
-Te lehet, hogy rohadtul nem veszed észre, de kezd meg romlani a kapcsolatunk mióta te kitaláltad, hogy én nem lehetek boldog azzal akivel én akarok!-De te senkivel sem vagy boldog!
-Azt sem tudod mit akarsz!-vágta a képembe. Rosszul esett, de az igazság fáj.-Hagyjuk...
-Látom veled nem lehet ma sem beszélgetni-siettem fel a szobámba.
YOU ARE READING
Kettőn áll a vásár
عاطفيةJane Leclerc az őrült törhetetlenül önfejű és bunkó csaj. Vajon a Redbullos holland, aki nem mellesleg a csapattársa töri meg jobban a jeget vagy a Ferraris spanyol?