Tw: !nt!har düşüncesi sigara
Yazardan
Bütün sınıf aşağıya indikten sonra biraz önce hoparlörden konuşan Hiragi geldi. Ayrıca sakuranin sınıfı ,1-1, dışında 2-1 ve 3-1 de oradaydı. Hiragi herkesi gruplara ayırdı ve her grubu kasabanın belli bir bölgesinde devriye gezmesi için ayarladı.
Sakuradan
Tek istediğim sınıfta kafamı sıraya koyup düşünmekti. Fakat şu anda kasabada boş boş geziniyoruz. Benim olduğum grupta suo, nirei , hiragi ve adını bilmediğim dokunsam beni öldürecek uzun saçlı ve uzun boylu bir canlı(?). Aslında ölmek için onu kullanabilirim.
Suoyu kolundan tutup biraz geriye çektim ve kulağına doğru fısıldayarak "Biz niye boş boş geziniyoruz?" dedim. Bunu sesli bir şekilde sormak istemedim. Rezil olurum diye... Herneyse, suo da "Kasabada yardıma ihtiyacı olan herhangi biri var mı diye devriye geziyoruz." dedi fısıldayarak. Kafamı sallayarak onayladım. Tekrar bir soru soracakken Hiragi arkasına döndü ve bize bakıp "Ne fısıldaşıyorsunuz?" diye sordu hafif sinirli bir ifade ile.
Kalbimin olması gerekenden hızlı attığını hissediyordum, yapmamamgereken birşey yapmıştım. Gerilmeye başladım ve konuşmak için ağzımı açtım, ama konuşamadım. Titremeye başladığımi hissediyordum. Birşeyler yapmalıyım fakat vücudum hareket edemiyordu. Yine de konuşmayı denedim. "B-biz..." derken konuşmam yarıda kesildi.
Suo "Hiçbir şey fısıldaşmıyoruz efendim." dedi. Hiç tereddüt etmeden konuşmuştu. Benim aksine... Kendimden bu yüzden nefret ediyorum. Asla diğerleri gibi özgüvenli olmamıştım. Rezildim. Ayrıca kendimle birlikte onu da rezil etmişim gibi hissediyordum.
Ardından Hiragi de "Arkada kalmayın." dedi. Ardından yürümeye devam etti. Biz de yürürken Nirei bize doğru yaklaştı ve suoya "Bir sorun mu var Suo-san?" diye sordu.
Galiba o ikisi önceden tanışıyordu. Hatta o ikisi benim düşündüğümden önceden de önceden tanışıyordu. Ve belki de onlar benim düşündüğümden önceden de önceden de önceden tanışıyordu.
Herneyse işte tanışıyorlarmıs önceden. Suo ise ona "Sorun yok nirei." dedi nazik bir ses tonuyla. Sesi çok güzeldi. Ardından nirei bana doğru yaklaştı ve elini yanağıma doğru götürüp"S-Sakura-san yanağına ne yaptın!?" dedi. Nirei de çok güzeldi. Ama bir dakika, yanağıma ne mi yapmıştım?
Elimi yanağıma götürecekken farkettim ki elim zaten yanağımdaymış. Elimi yanahimdan cektim ve baktığımda elim kan içindeydi.
Yazardan
Sakura hayatı boyunca hep kendinden utanç duymuştu fakat bazen gerçekten kendinden ölesiye nefret ettiği zamanlar olurdu. Biraz önce de kendisini "rezil olmuş" gibi hissettiği için farkında olmadan eliyle yanağını yara etmişti. Ardından Hiragi de olayı farkedip Sakuraya yaklaşıp "Oi, iyi misin?" diye sordu. Sakura ise tekrar cevap veremedi. Sonra hiragi uzun boylu ve uzun saçlı çocuğa doğru dönüp " Sugishita, yan taraftaki marketten ilk yardım kiti alsana." dedi.
Sugishita yardım kitiyle geri döndükten sonra hiragi sakuranin yanağına pansuman yaptı ve tekrar " İyi misin?" diye sordu. Bu sefer sakura cevap verebilmisti. Titreyen bir ses ile "Evet." diye cevap verdi. Hiragi onun iyi olduğu konusunda pek emin değildi ama pek de üstüne gitmedi. Ardından herkes devriyeye devam etti. Fakat suo ile nirei bu sefer biraz daha sakuranin uzağından yürümeye başlamıştı ve sakura bunu fark etmişti.
Sakuradan
Kendimden gerçekten nefret ediyorum. Tek istediğim huzur içinde ölmek. Suo her ne kadar iğrenç ve rezil bir insan olduğumu gorse de benimle yine de konuşmaya çalışmıştı. Ama biraz önce yaptığım yüzünden benden uzak duruyor. İğrenç bir insanım. Nirei ve suo kim bilir neler düşünüyorlardır hakkımda. Belki de yarın yerimi değiştirmemi isterler.
Her neyse, sakin olmak istiyorum. Burada çok fazla sokak lambası varmış. Acaba her iki sokak lambası arası kaç adım? 1,2,3,4,5,6 yani 6 adım. Peki ya buradan itibaren kaç sokak lambası var? 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19 ve 20. Burada ise sokak lambalari bitiyor. Peki buraya kadar kaç adım atmış olurum? 6x20 yanii 120 adım.
Fakat burada herkes durdu. Nirei yanima yaklasti ve kolumu tuttu. Ardından "sakura-san iyi misiniz?" diye sordu. Diğer yanima ise suo gelmişti. "Evet." dedim titreyen bir ses ile. Biraz önce benden uzak yürümeye çalışıyorlardı. Neden tekrar yaklaştılar? Suo ise aklımdan geçeni anlamış gibi "Biraz kötü göründüğün için biraz seni yalnız bırakmak istedik. Ayrıca shishistorenin giriş kısmına geldiğimiz için devriye de bitti. Herkes geri okula gidiyor. Biz de gidelim" dedi.
Tam o sırada shishistorenin girişi dedikleri yerden bir ortaokul çocuğu bize doğru koşmaya başladı ve arkasından da üç adam koşuyordu.