Burçe _ Tanıtım

12 0 2
                                    

Ufak bir bilgilendirme:
1.Çok eleştirdiğim şeyleri yapmamaya çalışacağım (erken yaşta yüzbaşı, binbaşı gibi).

2.Klasik kadın asker ve aile kurguları gibi kız gizli görevdeyken başlamayacak kitap.

3.Mantık hatası bulursanız, güzel bir dille, uyarabilirsiniz.

4.Bu kurguda yer alan bütün kurum ve kuruluşlar tamamen hayallerimin ürünüdür.
====================

"Üsteğmen, sana üst rütbeli biriyle nasıl konuşman gerektiğini öğretememişler sanırım akademide. Yoksa bir yüzbaşı ile bu şekilde konuşulmaması gerektiğini alt rütbeli herkes bilir."

"Estağfurullah komutanım, elbette öğrettiler ama şu an akademide öğretilenin yanında ailede öğretilen de işin içinde. Siz benim kadın bir asker olmamı ve başarılarımı küçümsediniz. Bende gayette saygı sınırları içinde cevap verdim. Eğer astım olsaydınız emin olun bu kadar sakin bir şekilde cevap vermezdim. İzninizle."
...

"Alo, ben Şırnak Özel Göktürk Hastanesi'nden arıyorum Burçe Hanım ile mi görüşüyorum acaba?"

Burçe önce ne cevap vereceğini bilemedi o hastaneyle, bildiği kadarıyla, bir bağlantısı yoktu.

"Evet benim ama sizin benimle ne ilginiz var?"

"Eee, Burçe Hanım sizin doğduğunuz gün burada iki bebek daha doğmuş ve meydana gelen deprem sonucu o panik halinde bebeklerin karışma ihtimali varmış. Bu ayın sonunda hastanemize gelebilir misiniz DNA testi için?"

BURÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin