10 Ocak 2023, Sınır kampı
"Konuşacağsın esker. En sonuna pes edip bülbüle döneceğsin. Bana boşuna Bülbül Hamit demezler ve sen de bunu öğreneceğsin."
Bu it ne diyordu en ufak bir fikrim bile yoktu beynimin bulanmasından dolayı. En son hatırladığım şey sızma operasyonunun beş ayın sonucunda açığa çıkmakla başarısız olmasıydı.
Albayla ayda bir, o ay sonunda, iletişime geçerdik bu yüzden açığa çıktığımı daha öğrenememiştir.
"Sana konuş dedigimi hatırlıyorum esker. Senden ayrı içimizde birileri var mı, bize karşı düzenlenecek olan operasyonlar ne zaman?! Anlat lan!"
"Ölürüm... Ölürüm de benden bir bok öğrenemezsin Bülbül. Ben siz değilim ki en ufak bir zorlukta vatanımı satayım. İstediğini yapmakta serbestsin ama ben buradan sağ çıkarsam o zaman daha çok kork benden. Çünkü ben seni öldürmeden bırakmam. "
1 Şubat 2023, Hakkari
"Albayım, Zakkum'un bizimle bugün iletişime geçmesi gerekiyordu ama hâlâ hiçbir şekilde arama yok. Biliyorsunuz ki bu hiç onluk bir hareket değil. Haddim değil ama başına bir şey gelmiş olabilir diye düşünüyorum."
"Haklısın Çavuş bu onun yapacağı bir iş değil asla. Boz operasyondan döner dönmez söyle yanıma gelsin."
Boz gelesiye kadar albay boş durmamış operasyon için gerekli izinleri halletmişti.
----
"Komutanım beni emretmişsiniz."Albay operasyondan daha yeni dönmüş yüzbaşıya baktı bir saniye kadar. Daha üstünü başını değiştirmemiş, yüzü gözü toz içindeydi.
"Gel, Boz. Operasyondaki bir askerimize ulaşamıyoruz, tahminlerimizce açığa çıktı. Senden istediğim onu sağ salim geri getirmen.
Kendisiyle en son geçen ayın başında iletişime geçtik. Dediğine göre kamptakiler bir köstebek olduğunu fark etmişler ama kim olduğunu bilmiyorlarmış.
Bulunduğu yer sınırdaki kamp, Bülbül Hamit'in kampı. "