2,5 yıl önce
Düdük sesiyle kendini yere bıraktı.Bir haftadır antreman yoğunlukları olması gerektiği gibi üst düzeydeydi.Koçun dağılın dememesinden veya antrenman hakkında konuşmayıp ,yardımcı koçla birlikte elindeki kağıtlara odaklanıyor oluşundan herkes koçun ağzından çıkacak sözlerin ne olacağını bekliyordu.Yerde uzanırken yanına kendini atan bedenle irkildi.
Kenan da elinde su şişesi ile kendi yere bırakmış soluklanıyordu.
Arda yüzünde sırıtışla ağzını aralayıp
"Sağol ha"diyip hafif kıkırdarken Kenanın yüzüne bakıyordu.Kenan ise elindeki su şişesinin kapağını kapatıp, yavaşça Arda'ya fırlattı. Arda şişeyi havada yakalarken, ellerini kafasına götürüp yavaşça ona doğru yuvarlanan çocuğa baktı.
"Biri bir daha sana hoşgeldin diyince hoş buldum de tamam mı?" yumuşattığı ses tonuyla bir çocuğa yaklaşır gibiydi Arda.
Kenan ise utandığını belli eder şekilde yüzü hâlâ yere dönükken başını salladı.Yüzünde gülümsemeyle utancından sıyrılamamış çocuğa bakarken"Suyundan içebilir miyim"sorduğunda,Kenan hafifçe yüzü yerde kaldırıp "İç"diye mırıldandı.
Kapağını açtığı şişeyi ağzına götürürken bir kaç saniye duraksayarak elindeki şişeye baktı.Bu duraksamayı fark eden kumral oğlan yattığı yerden Ardaya bakarken, Arda ise hemen şişeyi ağzına götürüp kafasına dikti.
"Sağol "diyerek şişeyi Kenan'a doğru hafifçe yuvarladı.
Kırık bir gülüş bırakan Kenan.Şişeyi alıp bir yudum da kendisi içti.
"Başkalarının ağzından bir şeyler yiyip içmeyi pek sevmiyorsun sanırım"derken şişeyi ağzına götürüp bir yudum daha aldı.
Aklından hiç bir düşünce geçmeden kontrol edemediği ,içine düştüğü tereddüt ve dalgınlıkla Kenana bakarken sorusuyla hafifçe kendine geldi."Evet,normalde pek içemiyorum.Su şişemi odada unuttuğum ve şu an burdan gidemeyeceğim için içmek durumunda kaldım."
Ağzından çıkan ve yalan dolu bir cümleye dönüşen o kelimler, ağzından çıkarken biraz önceki dalgınlığının ve tereddütünün esamesini barındırmıyordu.
Niye böyle tuhaf hissettiğini ve yalan söylediğini bilmiyordu Arda.
Kenan ise "Anladım"demekle yetinip önüne döndü .
Arda ise bir an önce koçun konuşmasını, ardından burdan hemen kalkıp odasına gitmek istiyordu.—————————————————
"Siz delirdiniz mi!"diye çıkışan Ardayla odadaki gözler ona döndü.
"Of ama sen de ne delirmesi" Arda Bertuğ'nun bu sözleriyle ciddi misin der gibi bakmıştı."Birkaç gün sonra maçımız var farkında mısınız ?Siz ise reşit olmayan bireyler olarak alkollü partilere mi gitmeyi düşünüyorsunuz?"
"Günlerdir yemeden içmeden olması gereken şekilde çalışıyoruz zaten Arda.
Alkol de işin gırgırı yani.Ne olur azıcık gidip kafa dağıtsak"yanıt bekler şekilde Ardaya bakıyordu Bertuğ.Arda'nın konu iş olunca ciddiyetini biliyordu az buçuk tanımıştı onu artık.
Bu cümlelerle ve arkadaşının yüz ifadesiyle ister istemez biraz gereksiz çıkıştığını fark eden Arda
"Kimler geliyor?" diye ortaya soru attı merakla.
Semih sonunda yüzünü telefondan kaldırarak konuştu.Arda'nın gelmeyeceğine nerdeyse emindi bu soru onun hafif şaşırtırken
"Valla herkes geliyor" parmağını Ardaya yöneltip "sen hariç"diye yanıtladı arkadaşını.Ardından elindeki oyuna geri döndü.Arda ise yüzünü Semihten Bertuğ'a çevirip ceketinin ipleriyle oynamaya başladı.Parti olayını duyduğundan beri aklında olanı hemen ortaya atıp
"Kenan da geliyor mu?" Diye sordu.O herkesin içinde Kenan'nın da olduğunu teyit etmek istiyordu.
Sonuçta koç Ardaya ,Kenanın buraya alışması ve insanlarla kaynaşması için yardım etmesini söylemişti.
Arda ise merakının tek nedenin bu olduğuna ikna etmişti kendini."Geliyor ,geliyor merak etme yeni kankan da geliyor"diye yanıtladı Semih onu.Son zamanlarda Kenan ve Arda'nın yakınlığının,Ardayla olan samimiyetinden ötürü diğer herkese göre daha bir farkındaydı Semih.
Semihten aldığı onaylama ve başına bir yastık ile hafifçe sırıtırken yerinden kalkıp ne giyeceğine karar vermek için dolabına yöneldi.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tamam, Arda'nın aklında olan kaynaşma kesinlikle bu değildi.
Kenan elinde içki ,neredeyse dudaklarını değeceği kadar bir yakınlıkta bir kızla konuşuyordu.Kız kahverengi saçlı, koca gözlü güzel bir kızdı.
Kenan'nın söylediği şeyle gülüp,yüzlerini daha da yakınlaştı.Arda'nın aksine Kenanın böyle ortamları sevdiği ve uyum sağladığı belli oluyordu.
Bu yaşta nasıl böyle içki içebiliyordu Kenan, Arda hayretle izledi.
Alışkındır diye düşündü.Bir çok şeye..
Semih ve Bertuğ'da dahil herkes sohbet edip ortamın keyfini çıkarırken,Arda elinde sadece içeceği ile Kenanı izliyordu.İçki dayanıklılığı ve geçmişi yok denecek kadar az olmasına rağmen sınırını aşmıştı zaten.Daha önce hiç olmamasına rağmen şu an hafif çakırkeyif olduğunu hissediyordu.Kenan ise uzun zamandır onun izleyen gözlere karşılık olarak başıyla selam verip önündeki kıza odaklanmaya geri döndü.Arda ise selamın ona olduğunu kavramadan Kenana bakmaya devam ediyordu.
Kenan ise elini kızın boynun arkasına atıp,başparmağını kulağının arkasına götürüp hafif daireler çizmeye başladı.
Kumral çocuk onun izleyen gözlerin gayet farkındaydı.Arda ise birden huylandığını hissedip hafifçe titredi.Eli sanki kontrolünden çıkmış gibi boynuna gidip orayı kaşımaya başladı.
Gözlerini hâlâ ayırmadan bakarken bir saniye kafasını yanındaki Semihlere döndürüp, ardından tekrar iradesi dışında Kenana bakınca hissettiği şeyin ne olduğunu bilemedi.Kenan kızı öpüyordu.Arda ayaklarından parmak uçlarına kadar dalgalanma hisseti.Gözlerini çekmek istedi.
Yapamadı.
İzlemek istedi.
Kenanın dudaklarını nasıl kullandığını.
Dilini nasıl kullandığını.
Haz alırken nasıl gözüktüğünü.
Hepsini görmek istedi.Sarhoş olmasana aklından bile geçirmeye cüret edemeyeceği hisleri ve merak duygusunu tatmin etmek istedi
Az önce ilgiyle izlediğini düşündüğü halini hiç edecek kadar bir ilgiyle hemde.Oraya bakarken izlediği şey bir öpüşme olmasına rağmen
Kızı görmüyordu,göremiyordu tek gördüğü şey Kenandı.Kenan ise gözlerini açıp ona bakan kahvelere karşılık verdi.
Ardaya bakarken öpüşünü daha hızlandırdı.Gözlerini ona bakan çocuktan çekmeden, dudaklarındaki dudakları daha bir hazla öpmeye başladı.Arda neye uğradığını şaşırken birden elindeki içkiyi tek dikişte kafaya dikti.
Yüzünü hafifçe buruştururken ,birden masada kimin olduğunu bilmediği herhangi bir içeceği alıp daha hızlı bir şekilde midesine gönderdi.
Gözlerini açıp hedef noktasına tekrar baktığında hedefin orda olmadığını gördü.