29 Özel Bölüm (M)

84 6 34
                                    

Bu hikaye evrenini çok özlediğimi fark ettim ve bu özel bölümü yazmayı layık gördüm. Sizinde özlediğinizi bildiğimden keyifli okumalar dilerim💗💗

Chanyeol'un sınavda birinci sınıfa geçmesinin üstünden yaklaşık olarak 1 yıl 1 ay geçmişti. Son senesinde dershanede hep birinci sınıfta olduğu için kendisiyle oldukça gurur duymuştu ve istediği müddetçe başaramayacağı hiçbir şeyin olmadığını anlamıştı.

Önce deli gibi hoşlandığı ve herkesin elde etmek istediği Byun Baekhyun'u, sonra da sürekli imrendiği birinci sınıfı kazanmıştı. Daha ne isteyebilirdi ki?

Birinci sınıfın asla üçüncü sınıf gibi olmadığını idrak ettiğinde köpek gibi çalışmaya başlamıştı. Bilmediği konuların üstüne gidip her konuyu kafasına kazımıştı. Üstelik her akşamda ders tekrarı yapmış ve test çözmüştü. Bu süre zarfında Baekhyun ile olan ilişkileri asla bozulmamıştı, aksine daha da kuvvetlenmişti. Baekhyun hep onu desteklemiş, çöküş zamanlarında sürekli yanında olmuştu.

Chanyeol'un annesi ile olan ilişkileri Baekhyun'la olanın aksine hiç ilerlememişti. Hatta bir erkekle sevgili olduğunu öğrendiğinden beri annesi onunla muhattap bile olmamaya çalışmıştı. Son senesindeki dershane parasını da asla ödememişti, hep babasına kitlemişti. Fakat babası Chanyeol için her şeyi yapacağından itiraz bile etmemişti. Hatta Chanyeol'un ilişkisini bile yargılamamış ona destek çıkmıştı.

Annesi ile olan bu durum Chanyeol'un oldukça işine gelse de içinde hep bir anne şefkati yoksunluğu olacağını iyi biliyordu. Ama şanslıydı ki Baekhyun, onun bu yoksun duygularını besliyordu. Ne zaman bir şey başına gelse her zaman yardımına önce o koşup duruyordu. Aynı şekilde Baekhyun'un babasının yokluğunu da o gideriyordu. Birbirlerinin eksikliklerini uyumlu bir şekilde yok ediyorlardı.

Şimdiki zamana gelecek olursak bu aralar ondan mutlusu bulunamazdı. Çünkü üniversite sınavını güzel bir şekilde atlatmıştı. Geleceği için de umutluydu, bu umudu Baekhyun sayesinde kazanmıştı. Mutlu olmasının bir diğer sebebi ise eğer aynı şehirde üniversite tuttururlarsa Baekhyun ile aynı evde yaşayacak olmalarıydı. Tanrıya her gece bu konuda yalvarıyordu.

"Chanyeol şarkıyı değiştir!" diye bağırdı Jongin elindeki kpop magazin dergisini okurken.

"Tamam, ne istiyorsun?" diye sordu Chanyeol.

"Ateez aç yeter" diye yanıtladı Jongin.

"Ya orospu çocuğu günde yirmi bin defa dinliyorsun zaten onları" diye söylendi bir yanında uzanan Sehun.

"Odanda AOA'nın Miniskirt şarkısını defalarca açan sen değil miydin?" diye sordu Jongin gözlerini kısarak. Sehun sinirle kafasını koyduğu yastığı alıp Jongin'e fırlattı.

"Klibi kaç bin defa izledin lan pezevenk?" diye sordu Chanyeol kahkaha atarak.

"Bu sizi hiç ilgilendirmez. Hem o eskide kaldı, artık Luhan'dan başkasını izleyemiyorum" diye yanıtladı Sehun saçını geriye doğru tarayarak.

Jongin gülmesini bastırıp ayağa kalktı ve Chanyeol'un oturduğu sandalyeye gidip çenesini arkadaşının omzuna yasladı.

"Chanyeol sormak istemiyorum üzülme diye ama meraktan çatlayacağım, annen nasıl bizi eve almana izin verdi? Yani biliyorsun bizden nefret ediyor, ne zaman görse tiksinç bir ifadeyle süzüyordu. Şimdi yüzümüze bile bakmıyor. Sanki bir ruhmuş gibi dolanıyor evin içinde" dedi Jongin daha fazla kendini tutamayarak. Sehun'da başından beri bunu merak ettiği için yattığı yatakta oturur pozisyona geçti ve onlara bakmaya başladı.

"Baekhyun ile olan ilişkimi öğrendiğinden beri ben yokmuşum gibi davranıyor zaten, size özel değil yani. Ayrıca bu daha da işime geliyor. Kavga yok, şiddet yok. Çocukluğumdan beri dilediğim bir şeydi ve gerçekleşti. Artı olarak ders de çalışabiliyorum" dedi Chanyeol. Jongin hızla Chanyeol'a sarıldı.

dershane :: chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin