Merhaba,
Yeni bölümle geldim.
Wattpad, instagram, gümrük bugünde roblox bakalım yarın ne çıkıcaz sürpriz kutumuzdan.
Kaçış yolu olarak yazıyorum ama nasıl bende bilmiyorum...
Umarım beğenirsiniz.
Keyifli okumalar dilerim...
-----
Kim Taehyung'dan
Minik omegam ciddi yüz ifadesiyle yatak odası için perde bakarken sırıtarak onu izliyordum.
"Taehyung bu perdenin kumaşına baksana bi." Gülümseyerek bir elimi beline sarıp yanağını öptüm.
"Hayatım bu kadar ciddi olmana gerek yok." Çatık kaşları ve gerçekten sinirli olduğunu belli eden bakışlarıyla bana döndüğü gibi göğsüme vurdu. Ne ara bu kadar güçlendi?! Cidden canımı yaktığında boştaki elimi göğsüme getirdim.
"Orası bizim yatak odamız olucak. Bir de gelmiş ciddi olma diye. Git ben yaparım." Sinirle belimde ki elimi itmeye çalıştığında daha çok kendime çekip yanağını öptüm.
"Özür dilerim bebeğim. Hangisini gösterdin, beyaz olan mı?" Tuttuğum perdeye bakarak kafasını olumluca salladı.
"Evet, şekil olarak güzel. Kumaşı nasıl sence?"
"Ben pek anlamıyorum ama dokunduğumda iyi hissettiriyor omegam."
"O zaman bunu alalım ama altına da blackaut alalım. Haftasonları erkenden uyandıracak bir güneş almasın."
"Nasıl istersen çiceğim. Arka tarafta onlar, gel." Elini tutup oraya yönlendirdim, istediği perdeleride seçtiğimizde tüm işimiz bitmişti. Tabi bir de giyinme odası vardı ama onu sonraya bırakmıştık. Tatile gidip o esnada burayı tadilata bırakmak daha iyi gelmişti.
"Hyung ben açıktım." Dudağını büzerek mızmızalandığında tatlılığına karşı gülümseyerek yanağını öptüm. Uzun zamandır hyung demiyordu ama şimdi diyincede bir tatlı geldi...
"Ne yemek istersin, söyle alfana."
"Restoranda karar veririm."
"Üst kattakilere mi gidelim, farkı yere mi gitmek istersin bebeğim?"
"Yukarı çıkalım direk." Kafamı olumluca sallarken eşyaların belgelerini katlayıp cebime koydum.
Restorana çıktığımızda koltuklu olan masalara geçip yanıma çektim omegamı. Qr'lı menüden istediklerimizi seçtiğimizde siparişi verip yanımda ki eşimin saçları ile ilgilenmeye başladım.
"Çok güzelsin bebeğim." Yanakları kızarırken omzuma yaslandı. Saçlarını okşarken saçlarını öptüm.
"Bir daha benden kaçmana izin vermem." Bir anda söylediğim ile şaşkınca bana baktı; "Benden kaçtığın zaman onlarca arkadaşım olmasına rağmen kendimi çok yalnız hissettim."
"Senden uzak durmak istemiyorum." Kızarık yanakları ile söylediğinde yanaklarını öptüm.
"Eğer kırıldığın veya aklına takılan bir şey olursa benimle konuş."
"Hmm." Olumlu mırıltılar çıkardıkta sonra kollarını belime sararken yüzünü boyun girintime sakladı. Bende ona sıkıca sarılırken yemeklerimiz gelene kadar kıpırdamadan öylece durduk.
Yemeklerimiz geldiğinde birbirimizden uzaklaşmadan yemeğe devam ettik. Yemeklerden sonrada tatlı yiyerek restorandan çıktık.
"Taetae eve aksesuar alalım mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love of the full moon- tk✔️
أدب الهواةJeon Jungkook dolunaya denk gelen üniversite mezuniyeti ile komşusu Taehyung hyung'uyla ruh eşi çıkar. Omega Jungkook, partneri olmadığı için komşusu olan alfayla partiye gider. Omegayı küçüklüğünden tanıyan ve ona çok değer veren alfada ruh eşi çı...