Rob komt er dus ook net achter dat hij diabetes heeft, dat maakt de situatie niet beter dus...
Ik moet vandaag echt naar je jongens toe, en ik moet ze het ook echt vertellen, dus ik fiets weer met mn OV fiets very ver terug naar cdh.Eindelijk aangekomen zie ik Raoul in de keuken staan, Lieke staat ernaast.
"Jo boys" zeg ik.
Iedereen kijkt op van mijn stem. "matt waar ben je de afgelopen week geweest en waar is rob??" Zegt Raoul.
"Ja daarover dus, het is echt een lang verhaal kom ff zitten" zeg ik.
Roel en Lieke komen er ook bij zitten, dus ik leg het hele verhaal uit."WAT BEZIELT JE DAN OOK" roept Milo, die recht naast me zit. Ik krijg tranen in mn ogen...
"Gast doe normaal snap je nou echt niet hoe moeilijk dit is voor hem" zegt Raoul.
Koen staart wat voor zich uit, Raoul en Lieke geven hem uit steun een knuffel.
Dat had ik echt nodig.Milo is intussen naar boven gerend.
Koen komt naast me zitten en legt zijn hoofd op mn schouder.
Door de knuffel van Raoul en Lieke is mn shirt een beetje omhoog gegaan en nu ziet Koen mn blauwe plek op mn buik.
"Wie heeft dat gedaan maatje" fluistert hij.
"Hm" antwoord ik.
Koen tikt Raoul op zn schouder en wijst naar mn buik, hij schrikt."Matthy wie heeft dat gedaan" zegt hij.
Nu laat Lieke ook los uit de knuffel.
De traan die al de hele tijd achter mn ogen brand laat zich eindelijk los, en ik barst in tranen uit.
Lieke is ondertussen naast me komen zitten en aait met dr had oven mn rug.
Als ik een beetje bijgekomen ben leg ik het verhaal van de pesters bij het ziekenhuis uit.
"Er speelt nu wel heel veel in je leven he" zegt Koen.Ik begin weer te snikken.
"Ach maatje toch" en hij geeft me weer een knuffel.
Na even gaan Raoul, Koen en Lieke zich allemaal klaarmaken of naar het ziekenhuis te gaan, en als ze net de trap op zijn hoor ik de deur weer open zwaaien.
"Jij domme kút idioot, waarom moest je hem zo nodig duwen" zegt Milo boos.
Nu staat hij recht voor me, ik zit nog rechtop op de bank, ik probeer weg te schuiven maar dan voel ik zijn knie tegen mn kin knallen.
Ik kreun van de pijn.
"En een woord hierover tegen de rest, en je krijgt nog een bloedneus erbij begrepen?!" Zegt hij.
Ik knik en als Milo wegloopt komt Lieke weer binnen.Ik beheers mn emotie en gelukkig heeft ze niks door.
"Wat gaat Milo nog meer doen" denk ik bang bij mezelf...
JE LEEST
"Het was maar een grapje"
FanfictionHee, hier heb ik toch weer wat tijd in gestoken, jemig. Maar hier is dan een nieuw boek voor jullie. Btw alles in in de pov van Matthy.