14

21 3 11
                                    



"arkadaşlar joshuayı gören oldu mu acaba?" jeonghan telaşlı telaşlı içeri girmişti.

uyku sersemi grupta erken kalkmanın verdiği zorlukla kafalarını hayır anlamında sallamışlardı.

"arkadaşlar koskoca savcı yok ayılın nerede sevgilim?"

"ya nerede olacak sana gül falan koparmaya gitmiştir. romantizm adamı." hansol yerinden mırıldanmış uykuya dalmıştı.

"iyi de mümkün değil, bugün baş başa olacaktık. böyle bir günde beni bırakıp gitmezdi."

"sakin ol, biraz bekleyelim olur da dönmezse hemen geri döner karakola gideriz. telefonunu mu bırakmış?"

"evet kwan bırakıp gitmiş. dağın başındayız ya al şu telefonunu dimi adam."

aradan geçen 2 saatin sonucunda joshuanın dönmemesi grubun toplanıp emniyete geçmesine sebep olmuştu. tabi yol boyu ağlayan jeonghanın gördüğü manzara onun göz yaşlarını durdurmaya yetmişti.

"abi sen?" jihoon savcısını önünde görünce şaşırmış yanına geçmişti.

"savcım başın fena dertte."

jeonghan hiç bir şey söylememiş arkasını dönüp çıkmıştı. hemen arkasından da shua çıkmıştı.

"ben olsam affetmem bu arada. neyse gıcık savcımız iyi olduğuna göre işime dönüyorum." soonyoung shuanın gıcık arkadaşlarına veda ettikten, veda diyorum cünki bir daha buluşacaklarını düşünmüyordu evet arkadaşlarını da alıp eve gitmişti.

"jeonghan durur musun?" joshua arkasından koşsada kızgın jeonghanı durdurmak şuan dünyanın en imkansız şeyi ola bilirdi. tabi bir savcı için değil. yetişip arabanın önünde durdu.

"çekil."

"katil için."

"tamam çekil."

"bak sabah mesaj geldi. yakalanmış-"

"YA YAKALANMIŞ İŞTE İLLA SEN Mİ GİRMEK ZORUNDASIN SORGUYA. YA HADI SIKTIRIP GITTIN BÖYLE BİR DURUMDA HABER VERMEDEN Mİ GİTTİN GERÇEKTEN. YA BEN NELER DÜŞÜNDÜM KATİL SANA BİR ŞEY YAPTI SANDIM YA GERIZEKALI."

"haklısın ama-"

"çekil önümden ezerim seni."

arabaya binmiş gözü dönmüş gibi çekip gitmişti. gerçekten jihoon haklıydı savcının başı fena dertteydi.





hyunjin - jeonghan

hyunjin
abi

jeonghan
sınırlıyım cabuk soyle sıkerım

hyunjin
abi arkadasımın ayagı kırıldı hastahaneye geldık benı alır mısın

jeonghan
annemı aradın mı?
gelıyorum

hyunjin
aradım abin alsın dedı

jeonghan
okulun önüne çık geldım

hyunjin
tamam

jeonghan
nereye kayboldun
20:32

hyunjin
odamdayım

jeonghan
benı ıdare etsene soz verdım anneme kalırım diye ama işim çıktı

hyunjin
nereye gidiyorsun

jeonghan
copu atacagım

hyunjin
cop bahanede hadi neyse
görüldü








kulaklıklarımı alıp dışarı çıktım. yaptığım şey belkide fazla abartılı gelecektir ama değildi. ona güveniyordum.  bana haber verme ihtiyacı duymaması beni üzüyordu. beni üzdüğünü bilmesine rağmen yapması daha fazla kırıcıydı.

taşların üzerine oturup kulaklığımı son ses açtım. yarın önemli bir duruşmam ve kavgalı olduğum bir sevgilim vardı. kavgadan bu yana asla mesaj atıp aramayan bir sevgili. evden çöp atmaya diye çıktığım için üzerime bir şey almamıştım. kısa kolluda olduğum için soğuğu üzerimde hissediyordum. arkamda bana dokunan soğuk elide.

"SİKTİR"

"merhaba"

"ne işin var burada? şimdi mi geldim aklına?"

"özür dilerim."

"sinirliyim joshua. ve fazlasıyla kırgınım."

"biliyorum haksızım."

"neden haber verme gereği duymadın bana."

"ben halledip dönecektim ama işler uzadı telefonumda yanımda yoktu."

"başkalarında da mı yoktu? birisinin telefonundan arayamazdın?"

"haklısın bak özür dilerim."

"boşver iyi geceler."

"böyle gidecek misin? ne kadar sürecek?"

eve geçecekken telefonuma gelen fotoğraflar geri dönme sebebim olmuştu.






seokmin - avukat


seokmin
sevgilinin senle kavga eder etmez soojinin kollarında ağladığını biliyorsundur umarım :D

3 fotoğraf<<
açıldı
görüldü

seokmin
bu arada soojin yüzüğü hala çıkarmamış. sanırım sevgilinde hala saklıyor. cebine bakmayı unutma sevgili jeonghan :))
görüldü




"soojin'le mi görüştün?"

"ne."

"normal bir şekilde sorduğumu düşünüyorum."

"evet ama-"

"BİZ KAVGALIYIZ YA HANİ KAVGA ETTİK VE SEN ARADAN GEÇEN BUNCA SAATTE BENİ BİR KEZ BİLE ARAYIP SORMADIN ÇÜNKÜ SOOJİNLE Mİ BİRLİKTEYDİN?"

"sakinleşir misin? iş arkadaşımız ya hani"

"bu fotoğraflarda pek iş arkadaşı gibi görünmüyorsunuz ama ya joshua gerçekten boşver ya bitirelim zaten aklında eskileri bitirmemiş birisiyle olmadan önce düşünmem lazımdı."

"ne nasıl yanlış anlıyorsun."

"iyi geceler sana."

"jeong-"


secrets in my mind › jihanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin