jeonghan gözlerini yavaşça açmış odaya göz atmıştı. hastane penceresinde uyandığımı görünce çığlık çığlığa bağıran seungkwan'ı görünce zorda olsa gülümsemeyi becermişti. kafasına bir şekilde yana çevirmiş, joshuanın da yavaş yavaş uyandığını görmüştü. bedenlerine kaç kurşun yediklerini bilmeselerde ağrılar onlara fazla olduğunu hiss ettiriyordu.
jeonghan elini zorla kıpırdatarak joshuaya uzatmıştı. son kezde olsa onun elini tutmak istiyordu. joshua da elini uzatmaya çalıştı ama değen tek şey parmakları olmuştu.
parmaklarını bir birlerine kilitlediler. sanki bir daha bir birlerine görmeyecekmiş gibi sıkı sıkı tuttular bir birlerini. jeonghan'ın gözlerinden yaşlar dökülüyor ağzını açamamak, tek kelime laf edememek çok zordu. göz yaşları anlatıyordu anlatmak istediği şeyleri.
jeonghan'ın eli joshuanın elinden düşer düşmez bağlı olduğu aparatlar ötmeye başlamış içeriye doktorlar girmişdi. başları jeonghan'a karışmış olan doktorlar joshua'ya bakmayı ihmal etmişlerdi. joshuanın da eli jeonghan'ın elinin üzerine düşmüş aparatları ötmeye devam etmişti.
doktorlar içeriden çıkmış ellerinden geleni yapsalarda kurşunlar organları parçaladığı için dayanmadıklarını söylemişti. duyulan tek ses ise koridorda bağıran seungkwan'ın bağırışlarıydı.
o gece jeonghan ve joshua aynı gün aynı yerde vurulmuştu. onların hikayesi bu kadar kısa sürmüştü. hayalleri bu kadar kısa sürede sona ermişti. belki de yaşasalar hayatları tamamen farklı olacaktı. belki de sevgili olup hatta evlenecektiler.
ya da
paralel bir evrende bile asla mutlu olamamışlardır. belki de kader onları bu şekilde sadece bir birine bağlamayı becermişti.
ölümle.
mezarları yan yana olan ikili hafızalara kazınmıştı. bu şekilde bir birilerine bağlı kalmıştılar. belki de bir yerlerde mutli bitiyordur sonları. belki de hiç mutlu olmuyorlardır.
kim bilir :)
saçma bir final oldu ama bunu ilk başta okuduğunuz o üç bölümlük kısmın finali gibi görün. arada kalanlar ise sadece komadayken gördükleri rüyalar gibi. final yapmak zorundayım çünkü artık bu fici uzun uzun devam ettiremiyorum. çok güzel ani bir şekilde yazma kararı verdiğim bir ficdi. severek yazdım umarım sizde saçma bir şekilde bitmiş olsada severek okumuşsunuzdur⭐🫶🏻
görüşmek üzere 💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secrets in my mind › jihan
Actionbir olayın iki baş şüphelisi bir birine yardım ederek olayın içinden çıkmaya çalışır ama olaylar daha karışık hale gelip onları batırmaya başlar. 🪷