2

52 13 15
                                    

🪷

çok çok dramatik ve ciddi ilerledi su iki bolum ama gecicek sakin.🙏🏻🙏🏻
önümüzde ki bolumler civiiil civiiil
IYI OKUMALAR CANIM

🙏🏻🙏🏻önümüzde ki bolumler civiiil civiiil IYI OKUMALAR CANIM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

tesadufen pretty u jeonghan buyumus avukat olmus 😭😭🤏🏻🤏🏻


"ne demek savcılığa ifade verecektikse niye bu kadar çabaladık?"

"susup arabaya binecek misin jeonghan."

"of of girmem ben içeri falan."

hiç bir şeye cevap vermeden yola devam ettim. savcılığa gelmiş arabayı durdurmuş inip içeri geçmiştim. ve yol boyu şu avukat bir kez bile olsun susmamıştı.

"eh be nefesim daraldı arabada. nereye gitti be bu."

görev için başka bir şehre yollandığım zaman tanıştığım bir savcı arkadaşım vardı. birlikte çok zorluk atlatmıştık. zamanında bana bir çok yardımı da dokunmuştu. oyuzden aklıma ona gitmek dışında bir çare gelmemişti.

yolda olduğumuz zaman jihoon adamın kim olduğunu bulmuş göndermişti.

"savcım?"

"joshua, gelmişsin inanmıyorum."

"yoona, yardımına ihtiyacım var."

"geç joshua hemen anlat elimden ne geliyorsa yaparım."

"yoona, başımız dertte."

"başınız?"

"ben ve avukat arkadaşım. birileri bize kumpas kuruyor."

herşeyi tek tek anlatmaya başladım. avukatın dediklerini de.

"kısacası şu kağıtta yazan şahsın kayıtlarına bakılması gerek. nereye gitmiş nerden gelmiş. o gece bardan çıkıp kızın evine gitmiş mi? ne zaman gitmiş ve en önemlisi benden sonra mı gitmiş ki belli ki öyle çünkü ben gittiğimde de kız yaşıyordu."

"tamam joshua. merak etme sende avukat beyde. o iş bende. ee nerede kalıyorsunuz peki?"

"bir arkadaşımın evinde."

"ev satılacak ama daha satılmadı. anahtarı al üzerinde konum yazıyor. gidin güzelce dinlenin. kimse sizi orda bulamaz zaten."

"teşekkür ederim yoona. herşey için."

"ne demek josh arkadaşlar bugünler içindir. duruyor mu yara izin hala?"

"duruyor." dedim gülerek. dediğim gibi bir çok anımız vardı.

"hadi bakalım avukat gidiyoruz."

"sonunda ya. umarım bu kadar geç çıkmanın sonunda elimizde güzel birşey vardır."

secrets in my mind › jihanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin