öpücük

5 1 0
                                    

mert
batu

|mert|
"olur"

biraz çekinerek kabul etmesiyle kendini daha garip hissetmesin diye şaşkınlığımı gizlemeye çalışarak bir şey demeden yavaşça arkamı döndüm ve durağa doğru ilerlemeye başladım, peşimden geldiğini biliyordum.

otobüse binmemizle akbilimi çıkardım ve gelirken onun bana yaptığı gibi iki kez bastım, o düz bi suratla bir şey demeden beni takip ediyordu.

yol boyu konuşmadık, otobüsten indiğimizde ben önde o biraz gerimde sarsak adımlarla yürüyordu. bana yetişmesi için durdum ve yanıma gelmesini bekledim.

bana yetiştiğinde tekrardan yürümeye devam ettim, şimdi yan yana yürüyorduk

her şey çok garipti, ikimizde anlık saçma bir karar vermiştik ve sarhoş gibi birbirimizi takip ediyorduk.

kapının önüne gelene kadar hiç konuşmadık, içeri girdikten sonra da.

batu ceketini çıkarıp yolunu bildiği salona doğru ilerledi, bende ceketimi çıkarıp aynı şekilde salona geçtim ve kendini koltuğa atmış bir batuyla karşılaştım.

bu görüntü beni biraz daha kendime getirirken sırıtıp koltukta yanına yerleştim.

"babanlara ne diyeceksin?"

"orasını düşünmemiştim"

"bende"

"anneme arkadaşımda kaldığımı söyleyeyim bari de merak etmesin"

o telefonunu çıkarıp annesine mesaj atarken sessizce onu izledim.

"annenler ne zaman gelir?"

"yarın akşama doğru gelirler herhalde"

"iyi"
yerinde rahatsızca kıpırdanıp sözüne devam etti

"ben nerde yatayım?"

"ben salonda yatarım sen benim odamda yat"

"yok ben yatayım salonda yük oldum zaten"

"saçmalama lan misafirsin sen, yük falan da olmadın ayrıca"

"valla olmaz mahcup olurum git yat sen allah aşkına"

"yav kalk hadi saçmalama"

deyip kolundan tuttuğum gibi odama sürükleyip yatağa oturttum, o suçlu bir çocuk gibi otururken ben onun odada olmasını umursamayıp üstümü çıkartıp temiz bir tişört giydim. ben bunu yaparken gözlerini bir saniye bile ayırmadı, onun içinde rahat bir şeyler çıkartıp yatağın üstüne attım ve pantolonumu çıkartmaya başladım.

o yanına attığım kıyafetlere bir kaç saniye baktıktan sonra ayağa kalkıp üstünü çıkartmaya çalıştı ama muhtemelen vücudundaki ağrıdan dolayı zorlandı, altıma eşofmanımı geçirdikten sonra ona yaklaştım ve tişörtünü tutup çıkarmasına ve temiz tişörtü giymesine yardım ettim.

sonra hiç düşünmeden elimi pantolonuna attım ve düğmesini açıp bacaklarından sıyırdım, ayağından çıkarmak için eğildiğimde o da omuzlarımdan destek alarak çıkarmama yardım etti. sonra ona çıkardığım eşofmanı da aynı şekilde giydirdim ve önünde dikilip iplerini bağladım çünkü bağlamasam belinden aşağı düşecekti.

tüm bunları yaparken o ne düşünüyordu bilmiyorum ama ben hem anın etkisindeydim hem de ister istemez vücudundaki yaraları görüp sinirleniyordum. iplerini bağlamayı bitirdikten sonra bile elimi üstünden çekmedim, onun elleri kollarımda benim ellerim de onun eşofmanının ipinin üstünde hareketsiz dururken bir kaç saniye birbirimize baktık.

yapmamalıydım, şu an sarhoş değildim ve herhangi bir bahanem yoktu, önceki sefer gibi yine kaçıp gitmesini istemiyordum. ama onun çekinerek de olsa suratını suratıma yaklaştırdığını gördükten sonra benim için bahanelerin ve sonrasında yaşanacakların hiçbir önemi kalmamıştı.

ben kollarımı beline dolayıp dudaklarına yapışırken onun elleri de kollarımdan omuzlarıma çıktı ve boynuma sarılacak şekilde dolayıp beni kendine çekerek öpüşüme karşılık verdi.

birbirimizin dudaklarını sanki çölde aç susuz kalmışız gibi sömürürken dilimi zorlayıp ağzının içine soktum, istemsizce belini sıkmamla dudaklarından boğuk bir inleme kaçınca dudaklarımızı ayırıp nefes nefese birbirimize baktık.

onun elleri omzumdan yavaşça kollarıma inerken bende beline sıkıca dolanmış kollarımı gevşetip iki elimle belinin yanlarından hafifçe tuttum, alınlarımız birbirine değerken biz hala nefesleniyorduk. ikimizin de alt takımları kazık gibi olmuştu ama daha ileri gitmedik.

yavaşça birbirimizden ayrıldığımızda o yatağa oturdu, bende odadan çıkıp tuvalete gittim. rahatlamam lazımdı, yoksa uyuyamazdım.

|batu|
yatakta oturmuş sakinleşmeyi beklerken anın etkisinden sıyrılmamla yaptığım hata gün gibi yüzüme vurdu.

ben bir erkeği öpmüştüm. ve daha önce öptüğüm hiçbir kızdan almadığım kadar zevk almıştım. iyi hissettirmişti, çok iyi hissettirmişti. ama bir erkekle öpüşmüştüm. gece gece başka bir erkeğin evinde kalıyordum, onunla öpüşmüştüm ve alt takım kazık gibiydi.

üstümdeki kıyafetlerden onun kokusu yayılırken sakinleşmek çok zordu. yine önceki yaptığım gibi kaçıp gitmeyi düşündüm, ama bu sefer sarhoş değildim. hatırlamıyor gibi yapamazdım.

o nereye gitmişti? pişman mı olmuştu? geri gelince tepkisi ne olacaktı?

bunları düşünürken aklıma ailemin ne tepki vereceği geldi, babam öğrenirse yaşatmazdı beni.

sesiyle aniden gerçekliğe dönerken irkilip kapının girişinde dikilen mert'e döndüm

"iyi misin?"

onaylar bi mırıltı çıkardım, o da bir kaç saniye bekleyip devam etti.

"pişman mısın?"

"sen?"

cevap vermemesiyle oturduğum yerde iyice gerildiğimi hissettim, evet deseydi tepkim ne olurdu kestiremiyordum.

"hayır. sen?"

cevap veremedim.

derin bir nefes alıp yanıma geldi ve yatağa oturdu.

"bir daha suratıma bakmayacaksın muhtemelen, proje yaptığımız geceden sonra davrandığın gibi davranacaksın. yanlış mıyım?"

yine sorusunu cevapsız bıraktım, ne düşüneceğimi de ne cevap vereceğimi de bilmiyordum.  bundan sonra nasıl davranacağımı da.

"sen beni görmezden gelmeye başlamadan önce seninle uyuyabilir miyim? sadece bir gece"

biraz bekleyip cevapladım
"olur"

dediğimle uzanıp yandan ışığı kapadı ve beni çok hafifçe kolumdan tutup yanına yatırdı. yorganın altına girdiğimizde arkamdan belime sarıldı ve yüzünü enseme gömdü.

bende suratımı ona dönmek istiyordum, bu yüzden yerimde kıpırdanıp olduğum yerde yüzümü ona döndüm ve gözlerimi kapadım.

eğer birbirimizi görmezden gelmeye başlamadan önce birlikte geçirdiğimiz son an buysa, en azından keyfini çıkarmak istiyordum.

_____________

bayağıdır bölüm atmıyorum farkındayım özür dilerim😞😞😞

ama geri döndüm bundan sonra sık sık atmaya çalışıcam (yks senem olduğu için zor olabilir ama elimden geleni yaparım)

hırsız (bxb)Where stories live. Discover now