4. Görüşürüz-Görüşelim

18 3 6
                                    

Selammmmmm!

Naber??

Size söylemem gereken birşey var. Bu bölümü attıktan sonra haftaya Cumartesi tekrar bölüm atamayabilirim. Kazaen'e yine bölüm gelecek ancak Son Veda'ya haftaya bölüm gelmeyecek. Sorun bölüm stoğu olmaması değil bu arada. Sorun henüz Son Veda için internette doğru düzgün tanıtım yapmamış olmam. Yani sonraki haftaya kadar biraz tanıtım yapmaya çalışacağım. Çünkü Son Veda için sadece bir bölüm attım ve bu çok az. Ben elimden geldiğince sürekli video atmaya çalışacağım ama şöyle de bir sorun var ki; ben bu son günlerde o kadar çok telefon değişikliği yaşadım ki Tiktok'u silmek zorunda kaldım. İnstagram'dan tanıtım yaparım tabi ama orada da keşfet sorunum var. Hesabım spam yedi anlayacağınız. Tiktok hesabımı geri almaya çalışacağım, büyük ihtimalle de alırım zaten. Bu bölümleri öyle zorluklarla atıyorum ki anlatamam sjjfsjjxs. Sürekli telefon değiştirdim ve hesaplarımı almak konusunda sorun yaşadım.

Burada sizden birşey rica etmek istiyorum; lütfen siz de Son Veda ve Kazaen için tanıtım videoları (yani alıntı olan videolar, editler) yapar mısınız? Şuan hesabımı geri almadım ama alana kadar sizden de destek bekliyorum. Beni de etiketlerseniz tutması için size bol bol destek olurum. :)

Tiktok: ruhsuzsirena
İnstagram: sirrenaaaaa

--

"Ben evleniyorum!" Diyerek odaya giren Ayliz bütün dikkatleri üzerine çekmişti.

Pınar elindeki tabağı köpüklerken duyduğu cümleler yüzünden hızlıca mutfaktan çıkıp salona girdi. Elinde tabak ve elinden yere damlayan köpükleri şuan düşünemeyecek durumdaydı.

"Ney, ney?" Dedi elinde hırka ören Şükran kafasını kaldırıp elindeki şişi ve ipleri yanına koyarken.

Gür bir kahkaha attı Pınar. "Kızım sana arada geliyorlar herhalde."

"Kim geliyor?" Dedi Ayliz ancak Pınar hâlâ gülüyordu.

Ayliz üstüne annesinin gelinliğini giymiş ama kesinlikle olmamıştı. Duvak başından sarkmış, gelinliğin etekleri ise yerlerde sürünüyordu. "Olmamış mı?" Dedi annesi ve anneannesine bakarak Ayliz.

"Olmuş, olmuş. Çok güzel olmuş." Şükran da gülmeye başladığı esnada Pınar zorlukla nefes alıp, "ne demezsin," diyebilmişti.

"Anne!" Bağırtısı evi yıkacak cinstendi Ayliz'in.

"Bağırma kızım." Dedi Şükran yüzünü buruşturarak.

"Neden gülüyorsunuz?!" Dedi Ayliz sinirle.

"Damat olmadan evlenmene gülüyoruz." Dedi Şükran. Ayliz'in bu haline güldüklerini söyleseydi, Ayliz evi başlarına yıkabilirdi.

"Damat var ki." Dedi Ayliz.

"Kimmiş?" Dedi Pınar gülmeye devam ederken. Gülümsedi Ayliz ve, "Toprak..." dedi.  Anneannesinin düşünmesine sebep olmuştu Ayliz'in söylediği isim. Çıkaramamıştı. "Toprak?"

"Kocam." Kendinden emin bir şekilde kafa sallayıp gelinliğin eteklerinden tutup salına salına odasına döndü Ayliz.

Şükran birkaç saniye Ayliz'in arkasından boş boş baktıktan sonra ağzı açık kalmış kızına döndü. "Toprak kimdi kızım?"

"Sence sorun bu mu anne?" Dedi Pınar ve sinir bozukluğuyla güldü. "Ciddi ciddi evlenecek bu çocukla diye korkuyorum. Onsekizine bastığı an kaçarsa şaşmam."

Son VedaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin