6. Fejezet

8 2 0
                                    

Úgy keltem fel, hogy rendesen elzsibbadt már a hasam a sok bizsergéstől, meg pillangótól, amit tegnap este a hasamban éreztem.
Logan Sargeant tényleg azt mondta, hogy belém szeretett? Egész nap az a tegnap esti mondat járt a fejemben.
A délelőtt folyamán pihentünk Zsófival, utána pedig elmentünk ebédelni. Épp hozták ki a rosé kacsamellemet, mikor megláttam, hogy üzenetem érkezett a szeretett emberemtől.
Logan: Szia🫶🏻
Lilla: Sziaa🫶🏻
  Logan: Miújság?
  Lilla: Minden a legnagyobb rendben. Most ebédelünk Zsófival.
  Logan: Jó étvágyat, bocsi, ha zavarok!
  Lilla: Köszi és nem zavarsz! Veled mizu?
  Logan: Csak szerettem volna neked mondani, hogy tesóm házibulit tart nálunk, jön pár haverja, meg nekem is. Gondoltam eljöhetnétek, ha van kedvetek.
  Lilla: Persze, hogy van kedvünk!
  Logan: Szuper!
Megbeszéltük a részleteket, hogy hova és hányra kell menni. Befejeztük az ebédet, majd visszaindultunk a szállásra, de besiettünk még egy kisboltba, hogy ne üres kézzel menjünk este a buliba.
A délutánunk gyorsan eltelt, beszéltünk az otthoniakkal, majd elkezdtünk készülődni. Egy királykék kicsit lenge, de mégis feszülős ruhát vettem fel ezüst ékszerekkel. A hajamat most csak egyenesen hagytam és egy szolíd sminket tettem magamra. Gold YSL magassarkút vettem fel egy hozzá illő táskával.
Fogtunk egy taxit, aki átvitt minket Fort Lauderdale-be és kirakott pont Loganék háza előtt. Hatalmas ház, hatalmas kapu, rengeteg kivilágítás és kapu előtt újabbnál újabb autók. Csengettünk, mire egyszer csak kinyílt az ajtó és beléptünk rajta. Logan sietett elénk üdvözölni.
-Sziasztok!-mondta, majd megölelt
-Szia!-köszönt Zsófi
-Szia! Hoztunk neked egy kis ajándékot a meghívásért- nyomtam kezébe egy tasakot
-Jaj, nem kellett volna, de köszönöm!
Nem volt túl nagy ajándék, csak pár apróság, de szívből adtam neki.
Körbevezetett Logan minket a házban, bemutatta a bátyját és neki pár haverját. Zsófi hamar eltűnt, könnyen megismerkedett az új emberekkel, így ketten maradtunk Logannal.
-Kérsz valamit inni?-kérdezte
-Igen, köszi!
Elmentünk a konyhába és öntött mindkettőnknek bort.  Sokat beszélgettünk iszogatás közbe, majd egyszer csak megszólalt az egyik kedvenc zeném, így elrángattam magammal táncolni Logant. Nagyon jól éreztük magunkat, ami részben a bornak, de egyébként meg egymásnak volt köszönhető.
-Olyan gyönyörű vagy!-suttogta a fülembe, miközben megfogta a csípőmet és közel húzott magához
Csak néztük egy darabig egymást, míg meg nem szólalt.
-Nem szeretnéd megnézni a szobámat?
Erre a kérdésre kicsit meglepődtem. Bemehetek egy híres forma1-es pilóta szobájába?
-De, menjünk!-megfogta a kezemet és felvezetett az emeletre.
Bevitt a szobájába. Körbenéztem.
-Mi ez a sok kacat?- mondtam viccesen.
Majd mikor megfordultam szembe találtam magam vele. Huncut mosoly volt az arcán.        - Ezek nem kacatok- mondta őszintén
-De bizony- mondtam nevetve, majd
elsétáltam mellette meglökve a vállát. A szembe lévő kis szekrényhez mentem, amin megpillantottam egy képet.
-Ki ez a lány a képen?- kérdeztem kicsit
idegesen, mire ő elkezdett kuncogni.
-Jaj, csak nem féltékeny valaki?
-Dehogy is- feleltem kicsit kipirosodva
és visszahelyeztem a képet a szekrényre. Éppen indultam volna az ajtó felé, amikor óvatosan a falnak lökött és ő a falnak támaszkodva, két keze közt ott tartott.
-Hova hova kicsi lány?- suttogta
-Vissza a buliba, hogy keressek magamnak valami jó csávót- mondtam viccesen flörtölve de kicsit gúnyosan.
-Mert én nem vagyok elég jó neked?-kérdezte nem komolyan gondolva.
Volt egy kis hatás szünet, majd mélyen a szemébe néztem egy aranyos mosollyal.
-Hát, azt először be kell bizonyítanod
Majd megfogta a két csuklóm finoman és lassan a fejem fölé nyomta és ott tartotta.
El kezdte csókolgatni a nyakamat. Piciket sohajtottam. Az elején kicsi csókokat adott a nyakam egyik oldalára, majd áttért a másik oldalra és erősen szívni kezdte. Egy kis idő után közel hajolt az arcomhoz és a számat nézte. Belenéztem a szemébe majd rá a szájára. Nagyon közel ért egymáshoz az ajkunk. Csak a szájából jövő sóhajok szellőjét éreztem. Akkor már nagy volt bennem a vágy, ezért megpróbáltam megcsókolni, de ő elhajolt. Elkezdett halkan kuncogni.
-Nem szabad elkapkodni kicsi lány-súgta oda flörtölve
Nem vettem zokon, tudtam, hogy csak szórakozik, de vissza akartam adni.
-Most én jövök- feleltem. Felnyúltam
hátul a pólójába és óvatosan el kezdtem karmolászni. Majd el kezdtem szívni a nyakát, amire ő hátrahajtotta a fejét és kicsiket nyögött. Mikor abbahagytam rámnézett.
-Ennek tényleg nem lehet ellenállni- mondta hallkan-pláne nem úgy, hogy te csinálod-majd megpróbált megcsókolni, de elhajoltam.
-Nem szabad elkapkodni, kicsi fiú- mondtam viccesen, mire valaki berontott a szobába
-Uhh basszus, bocsánat-mondta a srác rémülten ránk nézve, majd kiment és becsapta maga után az ajtót. Nagyon kellemetlenül éreztem magamat a történtek után, igaz, hogy Logan rám mosolygott,  de aztán lementünk a többiekhez. Még kicsit beszélgettünk ott páran, összeszedtem Zsófit és elindultunk haza.
-Szia Logan!-köszöntem neki az ajtóban állva, majd fordultam volna meg, de ő megfogta a derekam és hosszasan megcsókolt
-Szia Lilla!

When blue and brown eyes fall in love.Where stories live. Discover now