1. Fejezet

16 1 0
                                    

Április 18.-a van. Egy ugyanolyan átlagos nap, mint a többi, annyi különbséggel hogy ma van a szülinapom. Durva belegondolni, hogy 20 évvel ezelőtt ezen a napon születtem. 20 év alatt annyi minden történt velem. Kezdjük ott, hogy 7 évesen majdnem elraboltak Horvátországba, 13 evésen felkerült a fogszabályzóm, amit amúgy szerettem, 18 évesn annyira berugtam a szülinapi bulimon, hogy ki kellett mosni a gyomromat és végül de nem utolsósorban tavaly leérettségiztem. Most Szegeden vagyok az egyetemen és készülök az első évem vizsgáira.

Mivel idén a szülinapom szombatra esett, így otthon töltöttem a napot a családommal.
-Jó reggelt Lillám!-jött be anya reggel a szobámba-ideje felkelni szülinapos.
Nagy nehezen felkeltem és felöltöztem, majd mikor lementem láttam, hogy nutellás palacsintával fogad apukám, ami a kedvencem. Ma már nem kaptam semmi ajándékot a szüleimtől, ugyanis előre odaadták az első autómat még februárban.

Éppen a tv előtt ültem, mikor valaki berontott a házunkba.
-NAGYON BOLDOG SZÜLINAPOT LILLA!-szaladt oda hozzám Zsófi, az egyik barátnőm-hoztam neked egy kis ajándékot-majd a kezembe nyomott egy borítékot.
-TE JÓ ÉG, KÖSZÖNÖM!-öleltem meg. A borítékban egy repjegy volt, méghozzá Floridába. Nagyon régi vágyam, hogy eljussak oda.

A születésnapom óta eltelt két hónap, sikeresen levizsgáztam mindenből az egyetemen és most készülődök, ugyanis holnap hajnalban indul a repülőnk Floridába. Itt van nálunk Zsófi, mivel apa visz éjszaka a reptérre.
-Szerinted ennyi ruha elég?-kérdeztem
-Na majd még választok neked valamit-ment oda a szekrényemhez Zsófi és kivett pár extra ruhát.
-Ezeket mégis minek vigyem?
-Hátha elhív valaki randira-kacsintott.

Már leszálltunk a repülővel és elfoglaltuk a szállásunkat. Egyből aludtunk, ugyanis nagyon fáradtak voltunk a hosszú utazás után.

Az első napunkat körbenézéssel töltöttük. Elmentünk egy közeli partra, ebédeltünk egy puccos étteremben, vettünk amcsi nasikat, majd visszamentünk a szállásra.
-Na mondom mi a terv-szólalt fel Zsófi-láttam a közeli utcában egy szórakozóhelyet, elmehetnénk oda.
-De szinte még csak most értünk ide-mondtam
-Nem azért jöttünk, hogy henyéljünk, na, öltözz!

Szépen felöltöztünk, majd elmentünk a szórakozóhelyre, ami nemcsak kívülről, hanem belülről is nagyon szép volt és még a pultosok is kedvesek voltak.
Először csak iszogattunk, és mikor beindult a buli elkezdtünk táncolni. Egyszercsak azt vettem észre, hogy Zsófi eltűnt mellőlem, így elkezdtem keresni.  Már majdnem körbejártam az egész helyet, de hirtelen megbotlottam és ráestem egy srácra.
-Basszus, nagyon sajnálom, olyan ügyetlen vagyok-felálltam és nyújtottam neki a kezem, hogy felhúzzam.
-Ugyan, semmi baj, mindenkivel előfordul-mondta mosolyogva. Mikor felállt elkezdte leporolni a nadrágját, majd felegyenesedett és rámvetette a tekintetét. Csak bámultam a gyönyörű tengerkék szemét, ő pedig az enyémet. Kínosan álltunk ott kicsit, mikor valaki megbökte a vállam.
-Végre megvagy- mondta Zsófi. Hirtelen ránéztem és őt is csak bámultam. Elég értetlenül nézett rám, és én csak azt vettem észre, hogy a szőke fiú elsuhan mellettem.
-Lilla, jól vagy?-kérdezte Zsófi-megzavartam valamit?
-Olyan fura érzés támadt bennem, csak néztem ezt a fiút, akiben megbotlottam és valamit kiváltott belőlem. Olyan ismerős volt pedig még a nevét sem tudtam megkérdezni...

When blue and brown eyes fall in love.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang