7. Fejezet

8 2 0
                                    

Ma korán reggel kipattantak a szemeim, ugyanis tegnap este mondta Logan, hogy ma lesz egy futama itt, Miamiban és, ha szeretnék elmehetek megnézni. Nyilván igent mondtam, így elkezdtem készülődni. Egy laza melegítő szettet vettem fel, kevés sminkkel és sportcipővel. Gyorsan elugrottam a közeli kisáruházba, ahol tudtam venni egy Williams feliratú baseball sapkát, hogy mégiscsak tudják kihez tartozom. Épphogy visszaértem a szálloda elé, mikor begurult egy mercivel a parkolóba Logan egyik ubere, aki értem jött, hogy elvigyen Miamiba a pályához. Mikor beszálltam a kocsiba kezembe nyomott egy nyakbaakaszthatós jegyet és mondta, hogy Logan küldi nekem. Az út csöndesen telt, hamar meg is érkeztünk a helyszínre. Kiszálltam, megköszöntem a fuvart, majd beálltam az igen hosszú sorba a bejutásért. Mikor rám került a sor bemutattam a biztonsági őrnek a VIP jegyemet, aki beengedett. Kis kóborlás után megtaláltam a Williams boxot. Sikerült oda is bejutnom, igaz az őrök elég furán néztek rám, de a jegyemre nem tudtak mit panaszkodni. Mikor beléptem egyből megláttam a szerelmemet az egyik asztal mellett ülni. Ő is egyből észrevett, rám mosolygott, intett egyet, majd felállt. Odasétáltam hozzá és szorosan megöleltük egymást.
-Szia-köszöntem neki, miközben előtte álltam, fogtam a kezét és mélyen a tengerkék szemébe néztem
-Szia, örülök, hogy jöttél!-nyomott egy puszit az arcomra
Még volt pár óra a kezdésig, addig bemutatott a többieknek, beszélgettünk, majd közösen ebédeltünk. Durva, hogy ilyen rövid idő alatt több embert ismertem meg, mint akiket eddig ismertem.
Hamar eltelt az a pár óra, így mindenki elkezdett készülődni. Logan éppen előttem öltözött át. Sose volt még ilyen jó kilátásom. Vette át a pólóját. Az a kockahas, azok az izmok.
-Ki ne essen a szemed-szólt oda viccesen Logan mikor látta, hogy mennyire bámulom
Eléggé elvörösödtem, de már annak is örülök, hogy nem folyt ki a nyálam bámulás közben, mert az még gázabb lett volna.
Már minden készen állt az indulásra. Logan ült volna már bele az autóba, de még gyorsan odaszaladt hozzám és nyomott egy puszit a számra. Hát nem aranyos?
Már a rajtvonal előtt sorakoztak az autók és csak arra vártak, hogy a piros lámpák zöldre váltsanak. Nagyon izgultam és féltettem Logant, olyan kiszámíthatatlan ez a versenyzés.
3...2...1... és rajtoltak is el a kocsik fénysebességgel. Logan az első körben nem ment olyan jól, de a másodikra eléggé összeszedte magát. Nagyon élvezetes volt nézni, ahogy száguldanak.
Már a harmadik körüket menték, mikor Logan az 5. helyen állt és nem sokkal mögötte Bottas, aki próbálta többször megelőzni, de nem ment neki. Az egyik éles kanyar előtt Bottas sikeresen bement Logan mellé. Elég szűk kanyar volt és egyikük sem engedett. Logan ment kívül szorosan Bottas mellett. Logan a gázra lépett és próbált a külső íven Bottas elé menni, de sajnos összeértek az első és hátsó kerekei a két autónak. Bottas kisodródott belülre és ott elkezdett füstölni a kocsija, de semmi baja nem lett, viszont Logan nekicsapódott a külső szélen található betonfalnak.
Nagyon megijedtem.
Mindenki csak állt és várta a jelzést Logantól, hogy megvan e. De semmi jelzés nem jött...
Rohantak oda az emberek, a mentősök segíteni neki, amennyire gyorsan csak tudtak, viszont közben a többi autó még nagyban száguldott, így nehézkesen ment a dolog. Csak álltam. Csak lefagyva álltam. Oda akartam menni, de nem engedtek. Mikor megláttam, hogy viszik oda a hordágyat, nem akartam hinni a szememnek. Elkezdtem sírni és sírni. Pánikrohamom lett.
Most mégis mi fog vele történni? Próbáltak lenyugtatni, de nem ment. Kis idő elteltével visszajött a boxba az egyik ember és mondta, hogy nem volt magánál és beviszik a kórházba. Rendesen levert a víz és nem hittem el, hogy ez most megtörtént. Megkérdeztem melyik kórházba viszik, majd azonnal hívtam egy taxit, kirohantam a helyről és mentem a kórházba. Csak kérdezősködtem az orvosoktól, a portástól, minden járókelőtől, de senki sem tudott semmit. Leültem az egyik folyosón lévő padra és meredtem néztem magam elé. Csak hullottak a könnyeim és remegett az egész testem.
Logan kérlek! Nem akarlak elveszíteni...

When blue and brown eyes fall in love.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora