Limonataları sırayla dağıttıktan sonra tepsiyi orta sehpaya bıraktım. Oturacak boş yer kalmadığı için İsmail'in oturduğu koltuğun koluna oturdum yan bir şekilde.
Eli belimi bulunca gülümsedim. Kolumu omuzuna atarak yanağını okşadım. "Oğlum çok iyi oldunuz lan siz böyle?" Mert'e gülerek baktım.
"Maşallah deyin" Sera hepimize maşallah dedirttikten sonra limonatasından bir yudum aldı.
"Esma annene söyle bunun tarifini versin"
"Anneme söyleyene kadar ben yaparım sana be güzelim" Sera'ya havalı bir şekilde kurduğum cümle ile gözleri parlamıştı.
"Ben İso'ya bir 5 kilo yazdım yenge hamarat valla"
"Dur oğlum kas yapıyoruz burada" Kaşlarımı çatarak İsmail'e döndüm. "Niye ya çok tatlı olursun bence " Ben yanağını sıkarken o somurttu.
"Tatlı ne kızım küfür gibi. " Gözlerimi devirerek boş bardakları topladım.
"Manitanında odununu bulduğuma göre hadi bana hayırlı başarılar bir de bu konuda master yaparım artık"
Onlar gülerken İsmail derin bir nefes verdi. "Kızım erkek dediğin sert olur ne o öyle tatlı matlı "
"Tamam sen taş fırın erkeği ol" Tepsiyi elime alamadan elimden tutarak koltuğun koluna geri çekti.
Kolunu omuzuma atarak sıkıştırdı beni. Ben gülerken o saçımı öptü. "Milletin içinde aynen öyle desene kızım"
Gülerek konuştum. "Heh aynen öyle erkek dediğin sert olucak"
"Aman görmesek sanacağım dedi bişey. " Mert'e baktık ne dediğini anlamak için.
"Yenge bu daha siz sevgili değilken dilinden düşürmüyordu. Ay Esma nerde ay nasıl acaba ay yanına gitsem mi gitmesem mi ay çok özledim ay bilmem ne "
Ben kahkaha atarken İsmaiş kolunun altındaki yastığı Mert'e fırlattı. "Ben ay falan demedim it" Mert'e ayıplarcasına baktı. "Bir de deseydin İso"
İsmail ayaklanmaya çalışırken omuzundan bastırarak geri oturttum. "Ya siz yardıma gelmediniz mi? Hadi bakalım kalkın biz Sera ile mutfağa gidiyoruz sizde perdeleri sökün hadi"
Sera hızla yanımda yerini alırken üçü birbirine baktı. Ferdi, İsmail'in yanına kayarken ikisi birlik olup Mert'e döndüler.
"Valla Mert bizim boyları görüyorsun ellerinden öper kardeşim" Ferdi'ye gözlerini büyüterek baktı Mert.
Gülmemek için dudağımı ısırdım. Biz mutfağa giderken onlar hala kendi aralarında tartışıyorlardı.
____________________________________
Sera ile neredeyse mutfaktaki işleri bitirmiştik. Son bardakları koliye yerleştirirken konuştu. "İsmail'i ilk defa bu kadar gülerken görüyorum "
İle giriştiğimizden beri ara ara gelip öpmeye çalışıyordu. Muhtemelen evde kimse olmasaydı biz öpüşmekten hiç bir şeyi bitiremezdik.
"Seni gerçekten seviyor. Bunu tek bir bakışında görebiliyorum" Gülümseyerek açık kapıdan içeri baktım. Bir kaç saniye sonra gözgöze gelmemiz ile bana gülümseyerek göz kırpmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Çay İçer Miyiz? ~İsmail Yüksek ~
FanfictionŞansımıza ne çıkarsa kurgumdaki İsmail ve Esma için yazdığım bir kurgudur