0.7🪄

316 36 166
                                    


Üst Komşu Barış Manço;
Kajuyu özledim.
Görme şansım var mı?

Siz;
Bu saatte ne Kajusu Kerem?

Üst Komşu Barış Manço;
Ya özlemenin saati mi var özledim işte.

Siz;
Saat geç Kerem, yarın güvenlikten anahtarı alıp bakarsın Kajuya.

Üst Komşu Barış Manço;
U

may kafa dağıtmaya ihtiyacım var, şöyle bir akşam yürüyüşü yapsak. Olur mu?

Siz;
Pekala Kerem, 10 dakika sonra aşağıda buluşalım.

Üst Komşu Barış Manço;
Tamam, teşekkür ederim:)

...

Saat gece on ikiye geliyordu ve Kerem mesaj atmıştı, Kajuyu özlediğini kafa dağıtmaya ihtiyacı olduğunu söylemişti.

Keremle bir haftadır aramızda bir soğukluk vardı , gerçi bu soğukluğa sebep olan birazcıkta bendim.

Sevgilisi olan biriyle samimi olmayı doğru bulmamıştım.

Zaten sevgilisi olduğunu yeni öğrenmiştim..

Hava soğuktu gece olduğu için gri eşofman takımımın üstüne lacivert trençlerimden birini giymiştim ve parfüm sıkıp Kajunun yanına gitmiştim.

"Annem birileri seni özlemiş gezmeye çıkıyoruz hadi"

Dediğimde direkt ayaklanmıştı ve eteafımda dönmeye başlamıştı.

Tasmasını alıp evden çıkmıştım, aşağı indiğimde Kerem aşağıdaydı ve elleri cebinde bir şekilde bekliyordu.

Bizi gördüğü gibi gülümseyip yanımıza gelmişti.

"Hoşgeldiniz" diyip sarılmaya yeltendiğinde geri çekilmiştim. İlk başta şaşırsada bozuntuya vermemişti.

Saha sonra Kajuyu sevmek için eğilip Kajuyla konuşmaya başladı.

"Oy ben kimleri görüyorum, ne kadar özlemişim kızımı" diyerek seviyordu. Çocuklar gibi hayvanlara karşı da sevgisi çok güzeldi.

Sevmesini bitirdikten sonra ayağa kalktı

"Yürüyoruz değil mi?"

"Evet gece sporu yapmış oluruz"

"Hhaah haklısın"

Sessizce yürümeye başladık Kerem elleri ile oynuyordu bir şey konuşmak istiyor ama tavırlarımdan dolayı çekiniyordu.

"Kerem"
"Umay"

Aynı anda söylemiştik buna gülmüştü , gerçekten güzel gülüyordu ama bunu düşünmek benim haddim değildi.

"Hanımlar önce lütfen"

"Konuşmaktan çekinmene gerek yok diyecektim"

"Çekinmiyorum"

"Emin misin?"

"Pekala, aramızda bir soğukluk var Umay. Ben bilmeden bir şey mi yaptım?"

"Her hangi bir şey yapmadın Kerem, ben kendim mesafe koymak istedim" dediğimde şaşırmıştı ve bana bakıyordu

"Neden peki?"

"Yani sevgilisi olan biriyle fazla samimiyet iyi değil diye düşündüm ve-"

Vefasız O Zalim Yar // Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin