הארי. בן 26.
לקסי. בת 29. אשתו של הארי.
לואי. בן 27.
אלי. בת 24. אשתו של לואי.
נקודת מבט שלישית.לואי טומלינסון היה חברו הטוב ביותר של הארי ב-5 השנים האחרונות. החבר הכי טוב הוא מישהו שתמיד שם בשבילך, מישהו שאתה תמיד יכול ללא ספק לסמוך עליו. אתם נוטים לבטוח זה בזה על כל דבר ועניין, החל ממערכות היחסים שלכם לבעיות משפחתיות ועד ללחץ שהעבודה שלכם עשויה להביא לך.
אתם מבלים איתם חלק גדול מהזמן, ואין ספק שאתם מרגישים 100% בעצמכם ובנוח בכל פעם שאתם נמצאים אחד בחברת השני. אתה סומך עליהם , אתה אוהב אותם, ואתה עלול , מבלי להישמע דרמטי מדי, אולי אפילו למות עבורם. בשביל זה נועדו החברים הכי טובים נכון?
ברגע שאתה מתחבר לחבר הכי טוב, אין לדעת מה עלול לקרות. מה אם הם מרגישים אותו הדבר? מה אם הם לא? לאחר מכן, ישנה סכנה ליצור את הסרבול הלא רצוי הזה ביניכם, עם אפשרות לאבד את החבר הכי טוב שלך בכל מקרה.
מה שמסבך את העניינים, נניח שאתה מבין כעת שכשאת מסתכל על החבר הכי טוב שלך, הלב שלך מתמלא ברגשות שהם כבר לא רק אפלטוניים (יחסי ידידות). אתה לא יכול ולא תתייחס לזה או תפעל על זה בשום צורה או סידור אחר כי יש 2 גורמים עיקריים שפשוט לא יאפשרו לך גם.
1. מה קורה כשאתה יודע שאתה מתאהב אבל בו בזמן זה מרגיש לגמרי כמו הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לך אי פעם כי זה פשוט קורה, שהחבר הכי טוב שלך הוא גם גבר אחר.
2. יותר חשוב אם זה יכול להיראות גרוע יותר, מה עוד אפשר לעשות כששני הגברים האלה כבר נשואים..... לנשים.הארי מתקשה עם כל התחושות החדשות הללו ולסיום, אשתו לקסי ממש עולה לו על העצבים. אתה רואה שלקסי היא עורכת דין והיא מבלה הרבה מזמנה בעבודה, ומשאירה אותה מאוד עייפה ועצבנית כשהיא מגיעה הביתה.
הארי מתחיל להטיל ספק בכל החלטות חייו ולקסי היא בהחלט אחת מהן. כשהוא מתעייף לחיות את אותה שגרה משעממת מדי יום ביומו, הוא מוצא את עצמו חולם על איך ייראו החיים עם מישהו אחר. מישהו אחר שהוא במקרה בעלה של החברה הכי טובה של אשתו.
הנישואים שלהם לא תמיד היו כל כך קודרים. הארי היה מאוהב באמת בלקסי במשך שנים רבות. הם היו צעירים מאוד כשהתחתנו בגיל 18 בלבד לאחר שיצאו רק 6 חודשים קודם לכן . כולם, כולל משפחתו של הארי , כולם ניסו להזהיר אותו על כך שהוא מתחייב למישהו כל כך מהר, אבל הארי היה מאוהב באותה תקופה ולכן היה מסונוור מהעצה ועכשיו הוא עומד ומתחרט על ההחלטה המטופשת ההיא.
לואי אוהב את אשתו המעצבת האופנה/דוגמנית אלי. אל - כפי שהיא אוהבת להיקרא - אינה אלא האישה המתלהבת. בכל פעם שלואי צריך אותה היא שם. אל יכולה להיות פחות או יותר ההגדרה של אישה מושלמת. היא יפה, היא אדיבה אבל יש רק דבר אחד שלואי לא תומך עם אל וזה האהבה והנטייה שלה לבזבז כסף. זו הבעיה היחידה שהזוג אי פעם מוצא את עצמו נלחם עליה.
לואי הוא סופר מקצועי וכרגע חתום עם סוכן. יש לו כבר 3 ספרים שפורסמו והוא רק בן 27. הדמיון שלו מתעורר לחיים עם אהבתו המוכשרת לספרות ולסיפורי אימה.
הדבר הטוב ביותר בקריירה שלו הוא להיות מסוגל להישאר ולעבוד מהבית, מה שמתאים ללואי מכיוון שהוא מעדיף את הנוחות של הבית שלו על פני זה של להיות בחוץ למקום חברתי.
לואי אוהב את הארי...כמובן כחבר הכי טוב. הגברים לא יכולים ללכת יום אחד בלי לראות או לדבר אחד עם השני, זה היה ככה כבר שנים.
שניהם תלויים זה בזה כמעט בכל דבר ולפעמים לנשותיהם זה די משעשע עד כמה הם פלרטטנים ומצחיקים ותלויים זה בזה. ללקסי ולאלי הכל סתם התלוננות . רוב החברים והמשפחה שלהם מעריצים את ה׳ברומנס׳ שלהם כפי שהם אוהבים לקרוא לזה.
הארי נשען על לואי ולואי נשען על הארי. שניהם צריכים את התמיכה הזו זה מזה כדי להמשיך את חיי היומיום שלהם בשמחה, אבל עם שני הבנים לבד כשהנשים אינן האם הארי ייתן ללואי לגלות את סודו? הסוד לגבי רגשותיו כלפיו בוודאי יזעזע את לואי. ..... או שלואי כבר יודע על רגשותיו של הארי כי אולי עמוק בפנים הוא גם מרגיש אותם????
זו המצוקה הנוכחית של הארי. אז בואו אולי נדלג קצת אחורה ונראה איך בדיוק הארי הגיע לכאן מלכתחילה....
———
אני ממש ממש ממש שמחה לתרגם את הפאנפיק המושלם הזה! אני מקווה שתהנו ממנו כמוני.
תודה רבה ל- Sharyn28 שהסכימה לי לתרגם את הפאנפיק שלה! כל הזכויות שמורות לה Sharyn28 כנ״ל גם לכריכה!
YOU ARE READING
When The Wives Are Away - מתורגם
Romanceהפאנפיק זכה למעלה מ81k צפיות :) __ לואי והארי שניהם נשואים...אבל לא זה לזה. השכנים התקרבו לפני שנים רבות כאשר נשותיהם החלו לבלות זמן רב יחד, מה שבתמורה הבנים בנו צמוד קשר ברומן. מה קורה כשהארי מתוודה בפני לואי שהוא לא מאושר יותר בנישואיו? מה יקרה כא...