פרק 3 - להיות ביחד השתבש

75 16 52
                                    

תודה על ההצבעות והתגובות!
הצבעות: 11
תגובות: 25 :)

מאמינה בכם!!

——

כל יום ראשון בערב הוא ערב ברביקיו, שבו הן הסטיילסים והטומלינסונים מתאספים ללילה של משחקים, משקאות וצחוק אמיתי. זה התרחש באופן דתי במשך 5 השנים האחרונות מאז שהשכנים נפגשו לראשונה.

שני הזוגות מצפים לזה בשקיקה מדי שבוע. הנשים בדרך כלל עטופות בעולם הקטן שלהן, יושבות יחד ליד שולחן הבטון העגול הקטן מתחת למרפסת. עם המרטיני שלהם ביד, הן אוהבות להקשיב זו לזו לטרנדים הרכילותיים והאופנתיים האחרונים, ולעתים קרובות מחליפות טיפים לשיער ויופי במהלך כל הלילה.

עבור הבחורים בוא נגיד, ימי ראשון פירושם ששני הגברים נהנו ביסודיות מהבריחה הקטנה הזו מנשותיהם התובעניות והבלתי נשלטות , כשהם בדרך כלל ישבו סביב הגריל עם בירות בגרור.

הלילה, לעומת זאת, לא שיקף כלל את הנורמליות הזו.

הארי לא היה מעורב עם לקסי ולו במעט, אלי לא הסתכלה על לואי, ולואי התחמק מהארי בכל מחיר. בפעם הראשונה בהיסטוריה, כולם ייחלו לערב המנגל פשוט יזדרז ויסתיים כבר. היה מתח בלתי נמנע לכל מקום אליו פנית.

הארי היה מודאג לגבי לואי. בדרך כלל אם משהו הפריע לו הארי היה הראשון שידע על כך, אבל כשהארי צפה בלואי על קצות האצבעות סביבו וזיהה את חוסר העניין בכל סוג של שיחה, הוא מחליט פשוט לתת לו קצת מקום, גם אם התחושה המציקה שהוא עשה משהו לא בסדר מתעכבת במחשבותיו.

כשהאוכל סוף סוף מוגש לואי לא יכול לסבול את השקט יותר. כולם מסביב לשולחן מזועזעים מעט כאשר לואי פונה ללקסי.

"איך הולך במשרד לקס? הארי הזכיר לפני כמה ימים שהציפו אותך בעבודה."

כמה שלקסי ואלי היו קרובים, בדומה לזה של הארי ולואי, לקסי ולואי פשוט לא ממש הקליקו. כמובן, הם היו מיודדים זה עם זה, איך ייתכן שהם לא יהיו כשבני הזוג שלהם בדיעבד היו החברים הכי טובים שלהם. אפילו עדיין זה לא היה סוד שלזוג פשוט היה סלידה הדדית אחד מהשני.

לואי לא העריך את הגישה של לקסי ואת ה"סנוביסיות" כפי שהוא אהב לקרוא לזה. הוא תמיד חשב שהיא איכשהו מצאה דרך לגרום ללואי להרגיש מתחתיה. בפגישה הראשונה עם לקסי היא העירה הערה גסה למדי בנוגע למקצועו של לואי.

ערב אחד הועלתה הערה על כך שלהיות סופר אינה 'בחירה תעסוקתית אמיתית' ומאותו רגע, תמיד היה חיכוך בין השניים. הארי גרם ללקסי להתנצל, אבל זה היה מאוחר מדי. לואי ללא ספק תיעב אותה.

למרות שלקסי ידעה שלואי השיג כמה צ'קים טובים עבור הרומנים עטורי הפרסים שלו, היא עדיין ראתה בו עצל. כל אחד יכול היה לראות מבחוץ בהסתכלות פנימה שברור שהיא פשוט מקנאה בלואי ובחופש שלו לבלות בבית עם אשתו בזמן שהיא עצמה נערכה בישיבות משרד רוב הזמן.

When The Wives Are Away - מתורגםWhere stories live. Discover now