הארי חי לפי המוטו שאם אתה לא יכול להיות מאושר... טוב לפחות אתה יכול להיות שיכור. עברו 48 שעות מאז שראה את לואי בפעם האחרונה. הארי מעולם לא שתה כל כך הרבה אלכוהול בבת אחת בכל חייו. ברגע שהבקבוק שלו נגמר, הוא מוחלף במהירות באחר.
מתיישב ליד שולחן המטבח עם וודקה ביד. הוא רוכן קדימה מניח את ראשו בזרועותיו המשולבות על השולחן . הבעיה עם שתייה כל כך הרבה היא שזה גורם להארי לחשוב יותר מדי. החיים שלו, הבחירות שלו, הקיום שלו. הדבר היחיד שהוא הגיע למסקנה הוא זה.
יש בערך 3 דרכים שונות למות מהר יותר.
1. הוא יכול להמשיך לשתות אלכוהול מדי יום, לא רק שזה חוסם קצת כאב לתקופה קצרה אלא זה יכול גם להפיל 10 שנים מהחיים שלך לאורך זמן . 2. עשן. תעשן ותעשן עוד קצת. מחקרים הראו שזה עשוי להפחית את חייך ב-30 שנה.3. וזה המסלול שהארי החליט שהוא השיטה היעילה ביותר . תאהב מישהו שלא אוהב אותך בחזרה, ככה אתה מת שוב ושוב כל יום.
ברגע שבו הוא מרגיש שוב את מאגר הרגשות המוכר הזה שנבנה בעיניו , הוא עומד מיד, חושף את האלכוהול ומחפש אלכוהול בארון ובמקרר. אין כלום. זה מכעיס אותו מכיוון שהוא יודע שהוא לא בשום מצב לנסוע לשום מקום כדי להשיג עוד. הוא צריך יותר , הוא לא יכול לתפקד כרגע בלי שום כי כרגע, אלכוהול טעים הרבה יותר מדמעות.
השעה רק 3 אחר הצהריים ועדיין הבית של הארי בחושך. הווילונות נסגרו, ריח העשן נשאר ובקבוקים ריקים מונחים בכל מקום. הוא לא חושב שזה יעבוד אבל הוא ינסה בכל זאת. כשהוא פותח את הטלפון שלו הוא שולח ללואי הודעת טקסט נוספת.
ללואי:
"בבקשה לו, אל תתעלם ממני. אני מתגעגע אליך"לאחר 20 דקות ללא תשובה, הארי מרים בקבוק ריק ומשליך אותו על פני המטבח, קול ניפוץ הזכוכית מהדהד בכל הבית הריק. ביומיים האחרונים, הארי שלח הודעה והתקשר ואף פעם אחת לואי ענה. אף מילה, אף מילה מזוינת אחת.
הארי עובר מכועס לפגוע לעצוב, עד שבסופו של דבר הוא הופך לנקמני. הוא רוצה סקס, הדחף לשחרר את כל התסכול והעצב הזה והזיכרון המתוק של ברמן מסוים ממלא את תשוקתו לזיון נקמה . הוא לא יודע למה הוא רוצה את זה, לואי הבהיר שהוא לא רוצה אותו, אז למה הוא מרגיש צורך לנסות ולגרום לו לקנא באמת לא הגיוני בכלל.
זה מצחיק איך היקום עובד בדרכים מסתוריות לפעמים. בדיוק כפי שהוא ניסה למצוא דרכי הובלה ליקב, הארי שומע את קולות פתיחת הנעילה של דלת הכניסה . הוא הולך במהירות אל הדלת , מצב נפשי השיכור שלו משכנע את עצמו שזה לואי ולא ההסבר ההגיוני למי באמת היה מפתח.
"הארי! זה ממש טוב לראות אותך שוב," לקסי משתהה בהרחה עמוקה.
"למה הבית מריח כמו עשן ו..."
להארי נמאס כבר מדבריה. הוא מביט בה למעלה ולמטה ומפנימי מרגיש הקלה שכן כעת ניתן להגשים את התשוקה שהוא רק רצה. היא אולי לא גבר ובדיוק מה שהוא הרגיש שהוא רוצה אבל לעמוד שם בחצאית הלבנה והצמודה הקטנה שלה עם גופיה שחורה הספיק לו כדי להיות מרוצה ממנה. לקסי הריחה טוב אבל זה לא היה הריח שאליו השתוקק. הוא רצה נחמה אבל למרבה הצער, זה היה בזרועות הלא נכונות.
YOU ARE READING
When The Wives Are Away - מתורגם
Romanceהפאנפיק זכה למעלה מ81k צפיות :) __ לואי והארי שניהם נשואים...אבל לא זה לזה. השכנים התקרבו לפני שנים רבות כאשר נשותיהם החלו לבלות זמן רב יחד, מה שבתמורה הבנים בנו צמוד קשר ברומן. מה קורה כשהארי מתוודה בפני לואי שהוא לא מאושר יותר בנישואיו? מה יקרה כא...