פרק 5 - להתראות נשים

59 11 46
                                    

תצביעו ותגיבו ותשתפו את הפאנפיק!!

——

אדם חייב לבחור בחיים בין להרוויח כסף לבין לבזבז כסף, כי אתה תגלה שאין זמן לעשות את שניהם.

עד כמה שלואי היה אסיר תודה על שהארי רכש את כרטיסי הטיסה של אלי, הוא עדיין נאלץ לספק את המזומנים הנוספים עבור לינה, אוכל, וללא ספק הרבה הוצאות קניות.

כששני הגברים עומדים זה לצד זה ומנופפים לעבר נשותיהם בפעם האחרונה כשהם מטיילים לכיוון כניסת המטוס, לואי לא יכול שלא להבין שהכסף שמסר באי רצון היה כנראה ההחלטה הטובה ביותר שקיבל אי פעם.

להיפרד מאלי היה הרבה יותר קל ממה שהוא ציפה. אני רואה את אלי אורזת את מזוודותיה במכונית הבוקר, הייתה לו הרגשה קלה של חרטה על כל החופשה, שכן ההבנה שהוא לבד בלעדיה הפחידה אותו.

ברגע שהבנות נעלמו מהעין הארי כרך את זרועו סביב כתפו של לואי.

"אתה מרגיש את זה לו?"

לואי הציץ בהארי מבולבל עם גבה מורמת. הארי מחייך חיוך ערמומי כשהוא מסיר את ידו מכתפו בוחר לטפוח על גבו פעמיים.

"זה לואי היקר הוא חופש!"

לואיס נובח בצחוק כששניהם מסתובבים כדי לצאת מהטרמינל. כצפוי, כל הארבעה חלקו טרמפ הבוקר, כולם מסכימים שזה יהיה פחות מלחיץ. מתוך ידיעה עד כמה שדות תעופה עמוסים ולא מסודרים ביותר, כולם החליטו שלתפוס אובר יהיה קל יותר מאשר למצוא ולשלם עבור חניה לרכב.

הארי מבחין באובר שהוא הזמין ושניהם קופצים פנימה. כשהמכונית ממריאה וחוזרת פנימה לכיוון העיר הארי משום מקום מודיע לנהג על שינוי קטן.

"היי, אכפת לך אם אשנה את היעד בבקשה?"

לואי מציף את ראשו לעבר הארי ולואי כבר יכול לדעת על פי הדרך שבה הארי מנסה להכיל את החיוך שלו שהוא לא מצליח.

"האם אני צריך להעיז בכלל לשאול?" לואי שואל.

במקום לענות ללואי, הארי מפנה את תשומת לבו בחזרה לנהג.

"אם לא אכפת לך, תוכל בבקשה להוריד אותנו ב׳הינדלי׳."

הנהג מהנהן בראשו מבין את הדרישה החדשה כשהוא משנה במהירות את הפרטים ל-GPS שלו.

"הארי אתה רציני? זה עדיין פאקינג בוקר."

"כן, כן זה... מי זה לעזאזל בדיוק שתגיד לי אה... אתה?" הארי מעיר בחוצפה כזו.

"אתה יודע מה, אתה בהחלט צודק. אתה משוגע, אבל זו זכותך."

לא לוקח הרבה זמן להגיע אליהם אל היעד. בזמן היציאה מהמכונית לואי מנענע בראשו בשעשוע כשהארי מחייך. הוא מניח יד אחת על הדלת, פותח אותה כשהוא זז הצידה.

When The Wives Are Away - מתורגםWhere stories live. Discover now