TAVSİYEM: Arkadaşlar bölümü Ebru Yaşar yalan şarkısı ile dinlerseniz çok iyi olurr başlayalım o zamannn
Ahmoşumm🖤: Sana aşığım
Feride: Ahmet
Feride: Beni unut
Ahmoşumm🖤: İşte o imkansız
Ahmoşumm🖤: Seni o adamdan almadan ölmem
Feride: Ölmek falan yok konuşma öyle
Feride: Kendine dikkat et
Ahmoşumm🖤: Yarın ordayım konuşalım
Feride: Tamam [ Mesaj attım ve telefonu bıraktım ama ben orda değilim ki... Sen ordasın ama ben yokum... Sen beni seviyorsun bende seni ama olmuyor işte bazı şeyler olmuyor her şey istediğimiz gibi olmuyor... Elimde duran fotoğraflara baktım] Hani imkansız diye birşey yoktu anne... Sen demiştin imkansız yok demiştin her şey olur demiştin imkansız araya anca ölüm girerse olur demiştin ölüm girmedi... Girmesinde ama bizim mutlu bir şekilde yaşamamız imkansız senin geri yanıma gelmen kadar ablamın geri yanıma gelmesi kadar imkansız
Gerçekten bıktım hayattan bıktım yaşamak istemiyorum. Onu özlüyorum sürekli aklımda ve unutamıyorum, gerçi unutmak isteyen kim. Etrafta her şey onu bana hatırlatıyor ve bu bana acı veriyor benim buraya geldiğimi bilmiyor ama öğrenecek. Çok yakında yanıma gelecek gelmesin istemiyorum, istiyorum yanıma gelmesini deli gibi istiyorum. Ya gelmezse, ya yeter artık sürekli onun peşinden koşmam derse, işte o zaman biterim. Hak ediyorum ben bunların hepsini hak ediyorum, çünkü Furkan'ın yanından ayrıldıktan sonra Ahmet'e gidebilirdim ama yapmadım çünkü ben bir aptalım beni sevenlerin değerini bilmiyorum.
Belki Ahmetle ilişkimiz normal bir ilişki olsaydı ayrılmak kolay olurdu. Normal iki sevgili gibi olsaydık bu kadar zor olmazdı. Ama biz her kötü şeyi onunla birlikte atlattık, hep yanyana olduk. Ben vuruldum o yanımdaydı, o vuruldu ben yanındaydım. İzin vermemem lazımdı bizi ayırmaya çalışan kişilere. Benim hayatımı ben hariç herkes yönetti, en zoru da bu kaç yaşıma geldim ama hâlâ çocuk gibiyim. Çünkü hayatımda hiç aile sevgisi görmedim ben küçük çocuk gibi sevgiye muhtacım belki bu kadar güçsüz olmazdım belki her kötü durumda arkamda duran bir ailem olsaydı hayattan bıkmazdım. Tamam Ahmet vardı bana destek oldu ama ailemin yeri çok farklı annem babam ablam. Çok bişey istemedim sadece mutluluk istedim her gece yatmadan önce bizi mutlu bir aile olarak düşünerek yattım ben.
Ahmet'i istiyordum hemde çok istiyordum tekrar bana sarılsın o sarılınca tüm sıkıntım gitsin istiyordum. Ama bunun için kaçmamam lazımdı ama, ama ben kaçıyordum. Ben burda yaşayamazdım sonumu herkes gibi bende çok iyi biliyordum her gün eskileri hatırlayıp psikolojimi bozacaktım gerçi zaten bozuk ama tek sorun bu da değil. Benim yaşadıklarımı yaşayan birinin sonu ne olabilirdi ki... intihar muhtemel sonum intihar. Kendimi bunu yapmamak için zorluyorum ama. Her şeyden kurtulmak için bunu yapmak istiyorum.
_____________________
Ahmet:
Bugün iş ile ilgili konuşmak için gitmeyecektim Furkana yani bahanem iş olacaktı ama benim amacım Feridemi görmekti onun güzel gözlerine uzun süre bakmaktı ona sıkı sıkı sarılmaktı tek isteğim buydu. Furkan'ın evinin önünde durdum ve kapıyı çaldım. Az kaldı Feridem az kaldı geliyorum. Kapı açılınca içeri girdim.
Furkan: Niye geldin
Ahmet: Oynamak için... Ne için gelmiş olabilirim iş için geldim
Furkan: Bunun için buraya gelmediğini ikimizde biliyoruz Dündar
Ahmet: Ne için gelmişim
Furkan: Feride için
Ahmet: Bu sefer akıllısın aferin... Nerde Feride
Furkan: Yok
Ahmet: Ne demek yok
Furkan: Gitti
Ahmet: Adam gibi cevap ver! Nereye gitti!
Furkan: Bilmiyorum ama gitti
Ahmet: Siktir lan nereye gidebilir [ Koşarak yukarı kata çıktım ve odalara bakmaya başladım] Feride!
Hayır hayır hayır şaka... Feridem bana şaka yapıyorŞaka bu şaka değilmi evet bu bı şaka Feride gitmez gidemez gitmek istese bile Furkan piçi onu bırakmaz. Ya gerçekse. Saçmalama Ahmet mal mısın gitmez Feride beni bırakıp gitmez. Çünkü biz daha dün konuştuk mesajlaştık onunla. Yapmadı bunu...
HELLLÜÜÜÜ NABER
ARKADAŞLAR ARTIK HİKAYEYİ BÖYLE YAZAYIM DİYORUM YANİ Bİ KİŞİNİN ANLATIMI UZUN OLSUN TARZI
BEĞENDİNİZ Mİİ
YENİ BÖLÜM 35 OYY