107. Bölüm

74 14 4
                                    

Ahmet: [ Bana gelip deselerdi ki; Ahmet, aşk acısı çekeceksin. Biri gelecek uzun süre ona alışacaksın, sonra aniden gidip seni yokluğu ile sınayacak. Özleyeceksin, yokluğu her gün daha fazla acıtacak, yanına gitmek isteyeceksin, sarılıp koklamak isteyeceksin, ama yapamayacaksın çünkü yok, gitti ve arkasında seni bıraktı. Onun ile ilgili hayaller kurmuşken, onu her hayalinin merkezi yapmışken, içinde adın yazan yüzüğü bile ayarlamışken gitmesi seni bitirecek, deselerdi. Ben buna inanmazdım, aşık olup daha sonra onun acısını çekeceğime inanmazdım. Çünkü ben kendimi duygusuz, ne olursa olsun üzülmez yıkılmaz biri olarak gördüm. Ama öyle değilmişim, ne kadar başka insanlara karşı duygusuz olsam da kadının teki gelip duygularının var olduğuna inandırabiliyormuş. İnandım evet, duygularım vardı. Ama duygularıma inandıran kadın yoktu!

Yoksa ben ve duygularım da yoktuk. Telefonumun çalması ile kendime geldim.

053**: Merhaba

Ahmet: Merhaba, kimsiniz?

053**: Kim olduğumu yüz yüze konuşmak isterim, sizden birşey istiyorum eğer kabul ederseniz buluşup detayları konuşalım.

Ahmet: Ne istiyorsun?

053**: Kiralık katil istiyorum sizden, öldürmeniz için istediğiniz kadar para veririm. Öldüreceğiniz kişi bir kadın, işini bitireceksiniz kabul ederseniz.

Ahmet: Neden öldürmek istiyorsun? Bi nedeni var mı?

053**: Eski eşim, ayrıldık yaşamayı hak eden biri değil.

Ahmet: Anladım, tamam kabul. Nerde buluşuyoruz?

053**: Bugün gece saat 1de konumu atarım.

Ahmet: Neden gece?

053**: Birinin bizi görmesini istemiyorum, işin mahvolmasını istemem.

Ahmet: Tamam akşam gelirim.

053**: İyi günler.

Ahmet: İyi günler. [ Telefonu kapattım, biraz sıkıntılı bir işti, ama benim yapamayacağım birşey yoktu. Hallederdim bunuda, hem belki biraz işlerime bakmak iyi gelirdi. Unuturdum bazı şeyleri. Bu iş için plan gerekiyordu, öyle kolay değildi. Aşağıya indim. ] Naber Sıla?

Sıla: İyidir abi sen

Ahmet: İyidir bende. [ Koltuğa oturdum ve telefonumla ilgilenmeye başladım. Yaklaşık 10 dakika sonra konuşmaya başladım. ] Gece iş ile ilgili konuşmak için evde olmam, haberin olsun.

Sıla: Gece kaçta?

Ahmet: 1 gibi giderim.

Sıla: O saatte iş görüşmesi mi olur?

Ahmet: Adam o saatte istedi.

Sıla: Nasıl bir iş bu?

Ahmet: Daha belli değil detayları, akşam konuşuruz.

Sıla: Tamam, aç mısın?

Ahmet: Yok değilim.

saat 12:00

Ahmet: Çıkıyorum ben anca giderim.

Sıla: Tamam dikkatli ol.

Ahmet: Olurum, görüşürüz.

Sıla: Görüşürüz

KISA OLDU KUSURA BAKMAYİN YENİ BÖLÜM 12 OY

ARTIK BU HİKAYE PAZAR GÜNLERİ GELECEK

HER HİKAYE İCİN GÜN AYARLIYORUM

MAFYA  ( AHFER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin