108.Bölüm

93 12 36
                                    

Ahmet: [ Evden çıktım arabaya bindim ve atılan konuma gitmeye başladım. Aklımda birkaç plan vardı, bunları adama sunacaktım hangisini isterse kadının işini öyle bitirecektim. Yarım saat sonra deponun önünde durdum tedbir olarak belime silahımı taktım ve arabadan indim. Kapıda korumalar vardı, neydi bu adam? Önemli birimiydi de koruması falan vardı. Eğer öyle olsa haberim olurdu tanırdım. Kapının önüne geldim korumalar tip tip bakıyordu. ] Burda mı bekleyeceğim, açsanıza kapıyı.

Koruma: Bekle biraz.

Ahmet: Beklemeye gelmedim buraya. Söyleyin çabuk olsun.

Koruma: Geç

Ahmet: [ Kapıyı açtılar ve içeri girdim. Biraz ilerledim içerde adamın teki oturuyordu. Genç değildi hatta yaşı 40 vardı, geçtim karşısına oturdum. ] Evet, dinliyorum.

Adam: Hoş geldin

Ahmet: Hoş bulduk, detayları konuşalım. Ama önce seni tanıyalım.

Adam: Adım Eyüp, bu kadarını bilsen yeter. Kadının işini biran önce bitir, ne kadar istersen veririm.

Ahmet: Tamam o iş bizde dedik ya, kadını görelim. [ Adam birine kaş göz yaptı ve korumalardan biri telefondan birşey açıp bana verdi. ]

Eyüp: Kadın bu, genelde evinde olur. Evinin adresi var, ya evinde bitireceksin, ya da dışarı çıktığı bi zamanı takip edeceksin.

Ahmet: Yaşı kaç kadının [ Çok genç gözüküyordu kadın, hatta 23-24 anca vardı, istenmeyen bir birliktelik olduğu belliydi. ]

Eyüp: 24 yaşında.

Ahmet: [ 24 yaşında olan biri neden bu yaşta bir adamla evlensin? Bu işin içinde başka şeylerde vardı, ve ben çözecektim. ] Gençmiş, siz evli miydiniz?

Eyüp: Evet ben çok seviyordum onu.

Ahmet: Kız seni sevmiyor muydu?

Eyüp: Sevecekti.

Ahmet: Ama sevmedi, zorla mı istedin kızı?

Eyüp: Kaç para verdim haberin var mı senin!?

Ahmet: Bana sesini yükseltme, tamam hallederim, önce para.

Eyüp: Sana neden güveneyim?

Ahmet: Beni kimin aracılığı ile buldun? Bulduğun kişi, benim güvenilir biri olduğumu söylemedi mi?

Eyüp: Söyledi.

Ahmet: Ver o zaman parayı. [ adam cebinden zarf çıkardı ve verdi. ]

Eyüp: 3 milyon var içinde, daha fazla istersen veririm.

Ahmet: Biliyosun, kolay değil. 3 milyona olacak bir iş hiç değil, sonunda benimde hayatım riskte olacak. 30 milyon para istiyorum senden.

Eyüp: Abartma! 3 milyon nere 30 nere. O kadar enayi değilim!

Ahmet: Tamam o zaman, bilirsin tanımadığım yok. Bu işi yapan herkese haber veririm ve hiç kimseye kaç para verirsen ver senin işini yapmamalarını söylerim. Konu kapanır.

Eyüp: Tamam! Kabul! Ama bana bak, en ufak bir açık vermeyeceksin.

Ahmet: Tamam o iş bende, şimdi paranın kalanını ver.

Eyüp: Paranın hepsi bankada, hesabına atarım.

Ahmet: Tamam [ Elimi uzattım ] Anlaştık. En kısa sürede hallederim, ama önce kızın işini nasıl bitirelim?

Eyüp: Önce onu yemeğe çıkar, daha sonra yemeğine ilaç kat. Odaya çıkar ve tanınmayacak hale getir.

Ahmet: [ Şerefsiz! ] Seninde orda olmanı istiyorum, yemekte. İzlersin.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAFYA  ( AHFER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin